0 امتیاز
قبل در علم و دانش توسط (10 امتیاز)

8 راه حل ارزان برای پاک کردن و سفید کردن سنگ‌های راه پله وجود داره.

اولین راه حل استفاده از سرکه و پودر سنگه. سرکه با خاصیت اسیدیش می‌تونه رسوبات و کثیفی‌ها رو از سنگ‌ها برداره، و پودر سنگ هم میتونه سطح سنگ رو صاف و درخشان کنه. فقط کافیه یک فنجون سرکه رو با یک گالن آب گرم مخلوط کنی و روی سنگ بریزی، بعد با یک برس یا اسفنج تمیزش کنی و آخرش با آب بشوری.

راه حل دوم استفاده از جوش شیرین و آب گرمه. جوش شیرین خاصیت ضدعفونی‌کننده و براق‌کننده داره و میتونه لکه‌ها و کثیفی‌های روی سنگ‌ها رو پاک کنه. کافیه یک قاشق غذاخوری جوش شیرین رو با یک لیتر آب گرم مخلوط کنی و روی سنگ بریزی، بعد با اسفنج یا پارچه تمیزش کنی و آخرش با آب بشوری.

سومین راه حل استفاده از گل سفید و تربانتینه. گل سفید میتونه لکه‌های سخت رو پاک کنه و سنگ رو براق کنه و تربانتین هم میتونه بهتر به سطح سنگ نفوذ کنه. برای استفاده کافیه یک قاشق غذاخوری گل سفید رو با یک قاشق چایخوری تربانتین مخلوط کنی و خمیری بسازی، بعد اونو روی سنگ بمالی و با پارچه یا اسفنج تمیزش کنی و آخرش با آب بشوری.

4. یکی دیگه از روش های ارزان و آسان سفید کردن پله ها استفاده از سدیم بیکربنات و آب اکسیژنه. سدیم بیکربنات میتونه لکه‌های قهوه، چای و خون رو پاک کنه و آب اکسیژنه هم میتونه لکه‌های رنگی رو پاک کنه و سنگ رو سفید و درخشان کنه. کافیه یک قاشق غذاخوری سدیم بیکربنات رو با یک قاشق چایخوری آب اکسیژنه مخلوط کنی و خمیری بسازی، بعد اونو روی لکه‌های سنگ بمالی و اجازه بدی چند دقیقه بمونه و بعدش بشوری.

2 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

برای تمیز کردن راه پله‌ها می‌توانید از این روش‌ها استفاده کنید:

- ابتدا گرد و غبار موجود روی راه پله را با جاروبرقی یا جاروی دستی جمع‌آوری کنید. 

- سپس براساس نوع سطح راه پله مانند سنگ، چوب یا ونیل، از شوینده مناسب استفاده کنید. برای سنگ می‌توانید از محلول آب و سرکه یا شوینده‌های مخصوص سنگ استفاده کنید.

- با اسفنج یا پارچه مرطوب، سطح راه پله را شستشو دهید و لکه‌ها را پاک کنید. 

- سپس آن را با پارچه خشک کنید تا رطوبت باقی‌مانده خشک شود.

- در صورت نیاز می‌توانید از کفسابی برای صاف کردن سطح سنگ استفاده کنید.

- همچنین برای بهبود براقی و حفظ زیبایی، از پولیش‌کننده‌های مخصوص استفاده کنید.

این روش‌ها را برای تمیز کردن مناسب راه پله در نظر بگیرید. همچنین میتوانید از خدمات نظافت منزل و محل کار نوژا شرکت نوژا کورد در سنندج استفاده کنید

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

سیاهی که با مواد تمیزکننده خانگی برطرف نمیشه، مشخصه که خیلی وقته بوده و به این راحتی نمی تونی تمیزش کنی. باید برای سراغ محصولات سفید کننده صنعتی که قدرت بسیار بالاتری در تمیز کردن و از بین بردن کثیفی ها، لک های قدیمی روی سرامیک، کاشی، انواع سطوح دارند. دوتا از بهترین ها برای اینکار که مطمئن باشی حتما جواب میگری و حتی راه پله هات میشن مثل روز اول. تمام شرکت ها و سازمان های بزرگ برای تمیزکاری از این دوتا محصول که لینکشو برات میذارم این پایین استفاده می کنند.

خرید آب ژاول 15 اکتیو صنعتی

خرید جوهرنمک 33 درصد صنعتی

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 6 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 1.9هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 7 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 11 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 11 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 11 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 23 بازدید
...