0 امتیاز
قبل در علم و دانش توسط (0 امتیاز)

انواع مالیات در آمریکا به چه صورت است؟

در کشور آمریکا هم مانند دیگر کشورها، مالیات های متفاوتی برای شهروندان وجود دارد. بهتر است بدانید که همه این مالیات ها به صورت همزمان با هم پرداخت نمی شوند، برخی از آن ها به صورت خودکار از درآمد و حقوق شما کم خواهند شد و همچنین برخی از آن ها که مالیات غیر مستقیم نام دارند، بر روی یک سری از کالا مانند بزنین یا سیگار و غیره اعمال می شوند

چند مورد از پر اهمیت ترین مالیات ها عبارتند از: مالیات بر درآمد (که یکی از بزرگترین منابع درآمد برای دولت فدرال آمریکا می باشد.)، مالیات مشاغل مختلف، مالیات بر کالا و خدمات، مالیات املاک و مستغلات، مالیات فروش و

مشاغل کوچک، میانگین نرخ مالیات فدرال را به صورت تخمینی 19.8٪ پرداخت می کنند. این میانگین برای شرکت های انحصاری 13.3 درصد و شراکت های کوچکتر 23.6 درصد است.

عوامل دیگری نیز وجود دارد که بر نرخ مالیات یک کسب و کار کوچک تأثیر می گذارد، مانند ایالتی که در آن قرار دارد و نحوه ساختار کسب و کار. در ادامه در مورد مالیات بر درآمد مشاغل کوچک بیشتر صحبت خواهیم کرد.

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->نرخ مالیات مشاغل کوچک بر اساس هر ایالت متفاوت است

همه قوانین مالیاتی ایالتی یکسان ایجاد نمی شوند. در واقع، برخی از ایالت ها اصلاً مالیات بر درآمد ندارند. داکوتای جنوبی، آلاسکا، فلوریدا، مونتانا، نیوهمپشایر، نوادا و ایندیانا مالیات بر افراد ندارند یا مالیات بسیار کمی دارند. به علاوه، نه وایومینگ و نه داکوتای جنوبی مالیات بر درآمد شرکتی یا مالیات بر درآمد ناخالص ندارند. از طرف دیگر، ایالت هایی که فروش، دارایی، مالیات بر درآمد افراد و سایر قوانین مالیاتی بالاتری دارند عبارتند از: لوئیزیانا، آیووا، مریلند، ورمونت، مینه سوتا، کالیفرنیا و نیویورک.

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->قوانین مالیاتی بر اساس ساختار کسب و کار شما است

از آنجایی که قوانین مالیاتی بر اساس ساختار کسب و کار متفاوت است، مهم است که کسب و کارهای کوچک با یک وکیل و حسابدار مشورت کنند تا تعیین کنند که چگونه مشاغل آنها باید طبقه بندی شوند.

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->مشاغل کوچک هم مالیات بر درآمد و هم سایر مالیات ها را پرداخت می کنند

مالیات بر درآمد در آمریکا

مالیات بر درآمد در آمریکا باید به دو صورت پرداخت شود:

1.مالیات فدرال Federal Income Tax:

مالیاتی است که به دولت آمریکا پرداخت می شود و در همه جای آمریکا یکسان است. مبلغ آن بین 10% تا 37% متغیر می تواند باشد.

2.مالیات ایالتی State Income Tax:

مالیاتی است که به ایالت یا استانی که در آن زندگی می کنید پرداخت می شود و مقدار آن برای هر ایالت می تواند متفاوت باشد. یک سری از ایالت ها هستند که مالیات کمتر یا بیشتری دریافت می کنند.

قابل توجه است که یک سری از ایالت ها نیز وجود دارند که مالیات در آن ها صفر است States with no income tax. مانند: تگزاس، فلوریدا، نوادا، آلاسکا، واشنگتن و

همچنین در ایالتی مانند کالیفرنیا نرخ مالیات بین 1 تا 13 درصد است و در ایالت نیویورک بین 4 تا 11 درصد می باشد.

نکته: نوع مالیات دیگری نیز وجود دارد به نام City Tax که در بعضی از شهرهای خاص اعمال می شود.

در جدول زیر اطلاعات لازم درباره نرخ مالیات بر درآمد در آمریکا در سال 2023 را مشاهده می کنید :

نرخ مالیات بر املاک و دارایی در آمریکا

مالیات بر املاک در آمریکا بر زمین، ملک و یا اموال غیرمنقولی که کسب و کار شما دارد تعلق میگیرد که باید پرداخت شود. مالیات بر دارایی توسط نهادهای ایالتی ارزیابی می شود و هر ایالت تعریف متفاوتی از مالیات بر دارایی و املاک دارد. برخی از ایالت ها مالیات بر دارایی را برای وسایل نقلیه، تجهیزات کامپیوتری و سایر دارایی های تجاری جمع آوری می کنند. توجه داشته باشید مقدار مالیاتی که پرداخت میکنید با ارزش کل ملک یا درصد معینی از ارزش آن محاسبه می شود.

بیشتر بدانید ...

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 60 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 205 بازدید
...