0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (45 امتیاز)

طرح های پلیسه روی سطح پارچه به وسیله دستگاه های مخصوص و دمای بالا ایجاد شده است. از این رو ممکن است اگر خوب از آن نگهداری نکنید این پلیسه ها از بین بروند. شال ها با سبک پلیسه نیاز به اتوکشی مداومی ندارد اما اگر گاها حس کردید که نیاز به اتوکشی دارد دقت کنید که نحوه اتوکشی شال پلیسه با انواع دیگر شال ها و روسری ها متفاوت بوده و رعایت نحوه اتو کردن آن ها بسیار مهم است. اگر اتوکشی شال و روسری پلیسه خود را به درستی انجام دهید. می توانید شال و روسری خود را به همان کیفیت روز اول در اختیار خود داشته باشید.
◘ یکی از نکات مهم در هنگام اتوکشی شال و روسری پلیسه این است که درجه حرارت آن متناسب با جنس پارچه تنظیم شود برای این کار بهتر است از محافظ اتو استفاده کنید این محافظ کمک می کند تا به پارچه شما آسیبی وارد نکند.
◘ زمانی که شال و یا روسری پلیسه شما به اتوکشی بیشتری نیاز داشته باشد باید طوری پیش بروید که بافت پلیسه آسیب نبیند. بنابراین باید برای این کار پلیسه ها را روی هم بگذارید و بعد اتو را با حرارت مناسب روی آن قرار دهید تا چین ها باز نشود.
◘ از طرفی می توانید برای حفظ چین پلیسه ها آن ها را با یک سنجاق به هم وصل کنید تا فیکس شوند، سپس شروع به اتوکشی کنید تا حالت پلیسه ها از بین نرود.

با خرید شال پلیسه می توانید یک استایل شیک و جذاب با هر سبکی داشته باشید. از طرفی برای خرید شال پلیسه زنانه می توانید به مجموعه پرند اسکارف مراجعه کنید. فروشگاه پرند اسکارف یکی از مجموعه های معتبر و به روز در حوزه فروش انواع شال و روسری ها می باشد که می توانید با خیال راحت مدل و رنگ متناسب با نیاز خود را پیدا کنید و به صورت حضوری و یا از طریق سایت خریداری کنید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 13 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 16 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 19 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 8 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 18 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 11 بازدید
سوال شده 2 ماه قبل در گوناگون توسط parandscarf (45 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 13 بازدید
سوال شده 5 ماه قبل در گوناگون توسط parandscarf (45 امتیاز)
...