0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (0 امتیاز)

 با گذشت زمان، استفاده از برنامه های حسابداری جایگزین دفترهای حسابداری شدند. نرم افزار حسابداری ساده برای کامپیوتر و تلفن همراه، این امکان را برای شما فراهم می کند که بدون نیاز به هیچ پیش زمینه ای در حوزه حسابداری، به تمامی حساب و کتاب های خود رسیدگی کنید. اگر به دنبال انتخاب یک نرم افزار حسابداری و مالی خوب هستید تا کسب و کار خود را متحول کنید، با ما همراه باشید. در این مطلب به شما ویژگی های بهترین نرم افزار حسابداری ساده برای کامپیوتر و تلفن همراه را معرفی می ‌کنیم.

بهترین و ساده ترین نرم افزار حسابداری، چه ویژگی هایی دارد؟

اگر می خواهید از بهترین بودن نرم افزار حسابداری مطمئن شوید، لازم است که این ویژگی ها را در نرم افزار بررسی کنید:

1. امنیت بالا برای ذخیره اطلاعات مالی

از آن جا که داده‌ ها و اطلاعات مالی هر کسب وکاری از اهمیت بالایی برخوردار است و از دست رفتن آنها موجب وارد شدن ضرر و زیان بالایی به مجموعه می شود، بنابراین ویژگی‌ های امنیتی نرم افزار بسیار مهم است و نرم افزار باید بتواند که از تمامی اطلاعات مالی و حسابداری مجموعه محافظت کامل را داشته باشد.

2. رابط کاربری ساده برای سهولت استفاده

یکی از مهمترین عواملی که دانلود رایگان نرم افزار حسابداری ساده برای مغازه و شرکت را در اولویت قرار می دهد، همین موضوع ساده بودن رابط کاربری آن است تا افراد قادر باشند که به راحتی آن را یاد گرفته و با محیط آن آشنا شده و کار کنند.

3. ارائه گزارش های مالی کاربردی و دقیق

گزارش ‌های مالی کاربردی و دقیق و تجزیه و تحلیل آنها، جزو اصلی ‌ترین ویژگی های یک نرم افزار حسابداری ساده برای کامپیوتر و تلفن همراه است. این ویژگی، به شما در برنامه ریزی و رسیدن به اهدافتان کمک می ‌کند.

4. یکپارچه با CRM و سایر نرم افزارهای مدیریتی

از ویژگی ‌های یک سیستم حسابداری معتبر، می ‌توان به یکپارچه بودن آن با نرم افزار CRM و سایر نرم ‌افزارهای مدیریتی اشاره کرد.

5. قابلیت ارتقاء و به‌روزرسانی

با به‌روزرسانی‌ های به موقع، نرم افزار شما از اکثر تهدیدها و اشکالات احتمالی در امان است. همچنین برای همگام شدن با تغییرات قوانین مالیاتی، الگوهای حسابداری و غیره، نرم افزار شما باید به روز شود.

6. متناسب با نوع کسب و کار و نیازهای حسابداری آن

محیط و امکانات سیستم حسابداری باید متناسب با نیازهای کاربر، نوع کسب و کار و نیازهای حسابداری آن تنظیم شود.

7. سازگار با قوانین مالیاتی کشور

سیاست ‌های مالیاتی، قوانین، الگوهای حسابداری و غیره می توانند تغییر کند و معادلات حسابداری را تحت تأثیر قرار می‌ دهند. به همین دلیل، نرم افزار حسابداری باید حتما مطابق آخرین قوانین باشد.

8. پشتیبانی و خدمات پس از فروش

شما باید اطمینان حاصل کنید که ارائه ‌دهنده نرم افزار حسابداری، خدمات و پشتیبانی پس از فروش عالی ارائه می ‌دهد. تیم پشتیبانی در صورت بروز مشکل به شما کمک می‌ کند تا مشکل خود را رفع کنید..

9. سرعت خوب

سرعت نرم افزار برای ثبت و تحلیل داده ها، از ویژگی های مهم یک برنامه حسابداری ساده بررسی می شود.

10. دارای گرافیک مناسب

از آن جا که نرم افزارهای حسابداری، بر پایه اعداد و ارقام و نمودارها هستند، در صورتی که از گرافیک مناسب و کیفیت خوبی برخوردار باشند، قطعا گزارش ‌های تصویری گویا تری را به مدیران مالی شرکت‌ ها ارائه خواهند داد.

11. دسترسی دائمی به داده ‌ها و اطلاعات مالی

یکی از ویژگی ‌های بارز نرم افزارهای حسابداری ساده این است که در هر زمان  و مکانی به اطلاعات مالی خود، دسترسی داشته باشید. بنابراین قادر خواهید بود که اطلاعات مالی خود را به صورت لحظه ‌ای مشاهده نمایید.

12. دسترسی چند کاربره

یکی از ویژگی ‌های یک نرم افزار حسابداری ساده این است که بتواند به طور همزمان به چندین کاربر اجازه دسترسی دهد. به طوری که به هر کاربر، متناسب با مسئولیتی که دارد، اجازه دسترسی دهد تا اطلاعات مالی و محرمانه شرکت هم محفوظ بماند.

اگر ویژگی های فوق را هنگام خرید نرم افزار حسابداری ساده برای کامپیوتر و تلفن همراه درنظر بگیرید، یقینا بهترین سیستم مالی برای حساب و کتاب های شما فراهم خواهد شد.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 121 بازدید
0 امتیاز
4 پاسخ 691 بازدید
...