+1 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (45 امتیاز)
انواع مدل روسری زنانه

لباس زنانه به دلیل گستردگی در نوع و مدل پوشش با شکل و جنس و طرح های متنوعی تولید و به بازار عرضه می گردد. یکی از این لباس ها، روسری زنانه می باشد که امروزه در دنیا به عنوان اکسسوری و در کشورهای اسلامی مانند ایران که قانون حجاب اسلامی در آن لازم الاجراست، به عنوان پوشش سر به جهت دیده نشدن مو و سر و گردن استفاده می گردد. به همین علت روسری زنانه در انواع مختلف با مدل های گوناگون برای راحتی مصرف کننده تولید شده است. ما در این مقاله از پرند اسکارف قصد داریم شما را با انواع روسری زنانه آشنا کنیم. با ما تا انتها بمانید.


روسری زنانه چیست؟

روسری زنانه را در مقالات گذشته به طور کامل توضیح دادیم، برای مطالعه بیشتر در مورد روسری زنانه مقاله "شال و روسری چیست و چه تفاوتی دارند را مطالعه نمایید؟" را بخوانید و در این مقاله می خواهیم به انواع روسری زنانه بپردازیم. اما پیش از آن جهت یادآوری باهم مرور می کنیم که روسری زنانه چیست؟ روسری زنانه پارچه ایست که برای پوشاندن موی سر از آن استفاده می شود. شکل روسری مثلثی است اما برای این که شما در فرم بستن و میزان بزرگی و کوچکی آن ابتکار عمل داشته باشید، روسری ها را به صورت مربعی تولید می کنند و با تا کردن به صورت مثلثی می توان از آن استفاده کرد. روسری زنانه در ایران و کشورهای اسلامی نوعی پوشش یا همان حجاب سر و مو محسوب می شود اما در کشورهای دیگر، روسری را برای مصارف دیگری مانند محافظت از سر یا مو در برابر باران، باد، خاک، سرما، گرما، مصارف بهداشتی، به عنوان اکسسوری در مد و یا موقعیت های اجتماعی پوشیده می شود.
روسری زنانه در زمان های قدیم که بانوان ایرانی از آن فقط به عنوان پوشش حجاب استفاده می کردند، تنوع چندانی نداشت. اما امروزه روسری در انواع مختلف و در مدل های گوناگونی تولید و استفاده می شود. امروزه با یک جستجوی ساده در اینترنت شما می توانید انواع مدل های مختلف بستن روسری را ببینید. روسری دارای مدل، طرح، رنگ و اندازه های مختلفی است. برای مشاهده ی انواع روسری زنانه در فروشگاه اینترنتی پرند اسکارف اینجا کلیک کنید.

 

منبع: پرند اسکارف

 

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 17 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 23 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 17 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 22 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 19 بازدید
...