+3 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (2.5هزار امتیاز)
ممکنه منابع مناسبی را در خصوص ایجاد کانال در تلگرام معرفی نموده.

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (2.2هزار امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ

تلگرام در آخرین آبدیت اپلیکیشن ارتباطی خود از ابزار جدیدی تحت عنوان کانال پرده برداشت. با استفاده از این ابزار که جایگزین بخش قدیمی Broadcast lists یا همان پیغام خصوصی شده، کاربران می توانند پیام های خود را بدون محدودیت در تعداد گیرنده به جمعیت های بسیار بزرگ ارسال کنند و دیگر لازم نیست گروه ۲۰۰ نفری بسازید تا پیام خود را به دیگران برسانید کافی است که کانالی مانند کانال‌ های خبری به صورت عمومی و اختصاصی، بدون محدودیت تعداد اعضا بسازید تا مخاطبین شما را جستجو و در آن عضو شوند.
این پیام ها دارای آدرس اینترنتی دائمی هستند و هر پست ارسالی در کانال، دارای یک شمارشگر بازدید مجزا خواهد بود. ضمنا بازدید از کپی های فوروارد شده, پیام های شما در کانال نیز در آمار نهایی بازدید آن پست لحاظ خواهد شد. کانال‌ ها می‌ توانند عمومی یا خصوصی باشند و از سویی می‌ توانید برای کانال‌ ها مدیر های مختلف تعریف کنید. مهم‌ترین و کلیدی ترین ویژگی این قابلیت این است که اعضای دنبال کننده یکدیگر را نمی بینند و به‌ نوعی جلوی مزاحمت‌ ها گرفته می‌ شود! و جالبتر اینکه اعضای جدید هر کانال به محض ورود می توانند کلیه پست های ارسالی در آن را مرور نمایند.
لینک آموزش
 
در آخرین نسخه منتشر شده مسنجر تلگرام قابلیت ساخت کانال به برنامه اضافه شده است که با کانال شما میتوانید مطالب خود را منتشر کنید و افرادی که کانال شما را انتخاب کرده اند مطالب شما را مشاهده کنند امکان دیدن بازدید کنندگان از مطالب انتشار یافته شما در کانال مدیریت کامل و همچنین اضافه کردن مدیر جدید به کانال برای ساخت یک کانال در تلگرام با ما همراه شوید …

 آموزش ساخت کانال تلگرام Channel Telegram

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 478 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 11.0هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 236 بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 699 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 471 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 142 بازدید
...