+1 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (892 امتیاز)

سایت Google Trends چه نوع سایتی است و برای چه چیزی کاربرد دارد؟

1 پاسخ

+2 امتیاز
قبل توسط (7.1هزار امتیاز)
برای  افزایش بازدید از وب سایت باید برای وب سایت کلمات کلیدی مناسبی طرح کنید مثلا کلمات کلیدی منتخب شما باید در متن نوشته شده ،وجود داشته باشد و همچنین نباید از کلمه ی تکراری استفاده کنید به عبارتی شما باید در هر صفحه از وب سایت خود کلمات کلیدی مجزا بکار ببرید. شما می توانید با استفاده از سایت google trends کلمات کلیدی مناسب انتخاب کنید.سرویس Google Trends یکی از محبوب ترین سرویس های رایگان گوگل است که شما را در قرار دادن و انتخاب کردن کلمات کلیدی محبوب یاری می کند. مثلا شما صاحب یک وب سایت هستید و قصد دارید کاری کنید تا کاربران با سرچ کلمات کلیدی شما در موتورهای جست و جو سایت شما را پیدا کنند. به عنوان مثال، اگر فردی بخواهد بداند كه جست‌وجوگران كدام كشورها برای جست‌وجوی منابعی در مورد «قالی» از واژه فرانسوی آن (Tapis) و كدام كشورها از واژه انگلیسی آن(Carpet) استفاده نموده‌اند به‌راحتی می‌توان در این ابزار جدید گوگل ده كشور برتر را تشخیص داد.
به کمک سرویس Google Trends می توانید محبوبیت کلمات کلیدی  و میزان علافه کاربران شبکه را در یک موضوعی در مناطق مختلف جهان را مورد سنجش قرار دهید و از آن ها برای کلمات کلیدی وب سایت خود استفاده نمایید.با استفاده از این سرویس شما میتوانید کشور، شهر و زبانهایی که جستجوی کلمه یا عبارت خاصی در آنها به میزان بیشتری صورت گرفته را مشخص نمایید. «گوگل ترند» همیشه آمادگی دارد تا به شما نشان بدهد که مثلا جست‌وجو در مورد یک موضوع خاص در کدام کشور بیشتر از بقیه جاها بوده است، ضمن اینکه می‌توان نتیجه جست‌وجو را برای یک کشور و حتی یک زمان خاص مختصر کرد.(آنالیز کلمات کلیدی و موضوع ها)
با تایپ کلمه مورد نظر در کادر ظاهر شده و فشردن دکمه Search Trends، گوگل تمام اطلاعات را در اختیار شما قرار خواهد داد. حتی ترافیک جستجوی مطلب در محدوده زمانی خاص به صورت گراف برای شما نمایش داده خواهد شد و جدیدترین مقالات مرتبط با کلمه جستجو شده نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 191 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 355 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 612 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 256 بازدید
+5 امتیاز
4 پاسخ 831 بازدید
...