+1 امتیاز
قبل در علم و دانش توسط (159 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

بازار کار رشته مترجمی زبان چطوره؟ الویت های زبان های مختلف برای ترجمه چه زبانهایی  هستن از نظر شما؟ فکر کنم هر زبانی غیر از انگلیسی باشه کاربرد و بازار کارش بهتر باشه؟

میشه یکم بهم توضیح بدید.

ممنون

قبل توسط (159 امتیاز)
البته گفتم که،هر چی که باشه فکر کنم واسه یه دختر مناسب باشه .. البته اگه به این کار به صورت حرفه ای نگاه کرد ... شاید درآمدش هم خوب باشه ... نمیدونم والا
قبل توسط (930 امتیاز)
میلتون رو دیدین دیگه؟؟

1 پاسخ

+2 امتیاز
قبل توسط (7.8هزار امتیاز)
آنچه در خصوص وضعيت شغلي رشته هاي زبان هاي خارجي قابل بيان است به قرار زير است:

1) امكان تدريس اين رشته ها در مراكز آموزشي دولتي و خصوصي بخشي از بازار كار اين رشته ها را فراهم آورده است.

2) كار مترجمي اين رشته ها در صورتي كه گرايش مترجمي را انتخاب كرده باشيد موقعيت مناسبي را براي شما فراهم مي كند.

3) وزارت امور خارجه به عنوان اصلي ترين مركز جذب دانشجويان فارغ التحصيل دانشكده هاي زبان سراسر كشور محسوب مي شود و تعامل بين دانشكده زبان هاي خارجي با وزارت خارجه گرچه در شكل ايده آل خود قرار ندارد ولي در آينده نه چندان دور اين ارتباط به نحو مطلوبي شكل خواهد گرفت.

4) بازار كار رشته هاي مترجمي زبان هاي خارجي ارتباط مستقيمي با خارجيان و كار در خارج از كشور دارد و اين نحو ارتباط مي تواند در اين بخش ها صورت پذيرد.

5) در بخش فرهنگ: ارتباطات و رفت و آمدهايي كه در اثر برگزاري سمينارها، جشنواره ها، نمايشگاه ها و مانند آن برگزار مي شود فضاي مناسبي براي استفاده از دانش آموختگان اين رشته هاست.

6) رونق بازار ترجمه آثار خارجي در اثر حمايت هاي بخش دولتي و خصوصي مي تواند اشتغال مناسبي باشد براي تحصيل كردگان اين رشته ها.

7) در بخش صنعت: رفت و آمد در بخش صنعت و بازرگاني و به طور عموم در حوزه اقتصاد بسيار گسترده است و حضور مترجمان در كارخانه ها، ادارات و وزارتخانه ها براي ارتباط با بخش هاي خصوصي و دولتي كشورهاي خارجي بخش وسيع و مهمي است براي جذب دانش آموختگان رشته هاي زبان خارجي.
قبل توسط (159 امتیاز)
با 5و6و7 کار ندارم ... میشه 4 رو بیشتر توضیح بدید ؟؟؟ درآمد این رشته چطور ؟؟؟ به طور میانگین

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 347 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 471 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 13.0هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 468 بازدید
+1 امتیاز
0 پاسخ 204 بازدید
...