0 امتیاز
قبل در درمان و پزشکی توسط (184 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
کف پاهایم ترک برداشته خیلی هم درد میکنه میخواستم یه راهی برای درمان آن بگید.

ممنونم.
قبل توسط (0 امتیاز)
برای درمان ترک های پا بهتره که اول علت ترک خوردن پا رو بدونیم من یه جایی خوندم که کفش اگر زیادی گرم باشه باعث میشه رطوبت پا کم بشه و باعث ترک خوردن پا بشه... چند وقت پیش من یه جوراب ترک پا از بانک کفش گرفتم جنسش سیلیکونی بود و خیلی ترک و خشکی پام رو کم کرد

2 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (1.6هزار امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
برخی از ترك های پاشنه پا به خاطر زمینه های ارثی و برخی دیگر نیز به دلیل عفونت های قارچی مزمن ایجاد می شود.خـطر ابتـلا به عفونت قارچی به خاطر استفاده از كفش های تـنگ، وجود رطوبت طولانی مدت پوست یا انجام جراحـات كوچك پوست یا ناخن افزایـش می یابد.هر چند بسیاری از پوتین ها، پا را گرم می كند اما این كفش ها مقدار عرق پا را افزایش می دهد درحالی كه در این شرایط نپوشیدن جوراب باعث می شود كه هیچ چیزی برای جذب این عرق وجود نداشته باشد.
پوست قسمت پاشنه پا ضخیم است و به دلیل خشكی در آن ترك ایجاد می شود، برای برطرف كردن این حالت لازم است از نرم كننده ها مانند وازلین طبی استفاده شود و در كنار آن با پوشاندن پاها، آن ها را از آسیب ها حفظ كرد.
تشخیص اینكه ترك پاشنه پا به دلیل بیماری است یا خیر با پزشك است و برای تشخیص این بیماری، آزمایش قارچ و یا نمونه برداری بافتی انجام می شود.
0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)
بروپمادازداروخانه بگیربمال

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 333 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 470 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 345 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 234 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 310 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 209 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 274 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 789 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1.4هزار بازدید
...