+1 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (1.3هزار امتیاز)
AFS چیست ؟ و چه کاربردی دارد ؟

فکر کنم مخفف Andrew File System  باشه .

2 پاسخ

+2 امتیاز
قبل توسط (7.1هزار امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ
فایل سیستـــم توزیع شده، مهم ترین جزء یك سیستم توزیع شده به شمار می رود . afs یکی از فـــایل سیستم های توزیع شده می باشد. AFS  متعلق به شرکت Transarc است. در ابتدا به عنوان بخشی از پروژه Andrew در مرکز تکنولوژی اطلاعات در دانشگاه Carrnegie-Mellon  تولید شد.
AFS  یک فایل سیستم توزیع شده برای سهولت دستیابی به فایل های راه دور در شبکه های بزرگ است در واقع هدف اصلی افزایش میزان دسترس پذیری است و بـــه این منظور داده های فایل در حافظه cache كامپیوتر كلاینت ، نگهداری می شود:

فایل سیستم (AFS) یک فایل سیستم مستقل از مکان است که با استفاده از یک حافظه کش محلی  منجر به کاهش حجم کار و افزایش کارایی درمحیط محاسباتی توزیع شده می شود.وقتی درخواستی برای اولین بار از طرف یک ایستگاه کاری(سیستم کامپیوتری) به یک سرور ارسال میشود ، به این درخواست از طریق سرور تامین می شود و بعد در کش محلی قرار می گیرد اگر درخواست دوم مشابهی صورت گیرد این دفعه از طریق کش اطلاعات درخواستی تامین میشود و نه از طریق سرور.
+2 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)
با سلام

اندرو فایل سیستم (AFS) یک سیستم فایل شبکه ای توزیع شده است که توسط دانشگاه کارنگی ملون به عنوان بخشی از پروژه اندرو توسعه داده شد.که پس از اندرو کارنگی و اندرو ملون استفاده اصلی آن در محاسبات توزیع شده است.

AFS دارای منافع زیادی بیش از سیستم فایل شبکه سنتی است، به ویژه در زمینه امنیت و مقیاس پذیری.این یه چیز غیر معمول نیست که به بیش از 25،000 مشتری درشرکت AFS استقرار دارند .

AFS از Kerberos برای احراز هویت استفاده میکند.و کار لیست های کنترل دسترسی بر روی پوشه ها برای کاربران و گروه ها انجام میدهد.هر مشتری  فایل های کش را روی فایل سیستم محلی برای افزایش سرعت در درخواست های بعدی برای همان فایل استفاده میکند. همچنین اجازه می دهد تا دسترسی به فایل سیستم در صورت تصادف سرور و یا قطع شبکه محدودشود.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 5.6هزار بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 3.1هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 181 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 301 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 392 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 214 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 962 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1.7هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1.3هزار بازدید
سوال شده 9 سال قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط مسافر (922 امتیاز)
...