+1 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (7.0هزار امتیاز)
چه زمانی بهتر است فایل خود را به صورت image در آوریم و برای این کار از چه نرم افزاری بهتر است استفاده نماییم؟

1 پاسخ

+2 امتیاز
قبل توسط (1.3هزار امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ

 می دانیم كه CD ها و DVD ها در مقابل خط و خش و صدمات فیزیكی آسیب پذیرند همچنین مخصوصا آنهایی كه توسط كاربران رایت می شوند در خیلی موارد عمر چندانی نمی كنند و با وجود سالم بودن سطح دیسك همه یا بخشی از اطلاعات آنها غیر قابل خواندن و استفاده می شود. در نتیجه تهیه Image به عنوان نسخه پشتیبان به كار می آید.

تهیه Image از روی یك Video DVD حدود 10 دقیقه طول می كشد در حالی كه خود فیلم حدود یك ساعت و نیم است و اگر بخواهیم آنرا با درایو دی وی دی تماشا كنیم همین مدت باید درایو بچرخد و كار كند كه باعث فرسایش درایو دی وی دی می شود.

بعضی از كامپیوتر های همراه جدید كه در اندازه های كوچك ساخته می شوند فاقد درایو سی دی و دی وی دی هستند. با برنامه درایو مجازی می توان پس از تهیه Image از دیسك های مورد نظر و كپی كردن آنها بر روی حافظه های فلاش كه این روز ها با ظرفیت های بالا و قیمت مناسب موجود هستند یا با سایر روش ها به كامپیوتر همراه منتقل نمود یا بر روی همان حافظه مورد استفاده قرار داد.

دلیل دیگر سرعت بسیار بالاتر دسترسی به داده ها در درایو های مجازی نسبت به دیسك در درایو واقعی است. همچنین تقلیل چشمگیر خطاهایی اند كه هنگام خواندن از روی دیسك ها رخ می دهند است مخصوصا آن هایی كه فایل های زیاد در شاخه ها دارند.

شاید به برنامه هایی برخورده باشید كه حجم داده هایشان هنگام نصب به هارد منتقل نمی شود و همیشه موقع استفاده باید دیسك آنها در درایو قرار گیرد ، تهیه Image می تواند این مشكل را حل كند.

 به نظر بنده UltraIso بهترین و کاملترین برنامه ای است که تا به حال دیدم و استفاده کردم .

یک درایو مجازی میسازه . به راحتی می تونید از هر فایلی image  تهیه کنید و هنگام استفاده هم به راحتی می تونید از فایتون استفاده کنید .

در راه image  گرفتن از فایل ها و استفاده از فایل هاتون موفق باشید .

سوالات مشابه

+2 امتیاز
2 پاسخ 381 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 190 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 238 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 112 بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 383 بازدید
...