+1 امتیاز
قبل در درمان و پزشکی توسط (1.1هزار امتیاز)

معمولا در زمان سرما خوردگی و حتی بعد از برطرف شدن آن سرفه های خشک تا مدتی کماکان همراه ما می ماند، برای درمان آن باید چه کار کرد؟

2 پاسخ

+2 امتیاز
قبل توسط (7.8هزار امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ
میتوانید از اسپری نرمال سالین ( محلول سرم نمکی) را که به صورت خانگی  هم میشود تهیه کرد، استفاده کنید. یک هشتم قاشق مرباخوری نمک را در یک فنجان آب حل کنید. محلول حاصل را روی دستمال بریزید و قطره قطره، در بینی خود بچکانید و قطرات را بالا بکشید. یک تا 3 بار در روز این کار را انجام دهید.

وهمچنین میتوانید  با مصرف  عسل قبل از خواب به بهبودی کامل برسید.

همچنین تجربه عملی خودم استفاده از سیاه دانه بود که با اینکه به درمان قطعی رسیدم اما مصرف آن را ادامه دادم هفته ای حداقل 2 ال 3 بار استفاده میکنم  و نتیجه اش این هست که به لطف خدا چند سالی هست که اصلا سرما  نمیخورم  و کارم به دکتر هم کشیده نشده، در یکی از کتاب های قدیمی خونده بودم که از پیامبر نقل شده سیاه دانه بخورید تا بیماری به سراغ شما نیاید و درمان 70 نوع مرض هست.
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)
سیاه دانه رو چجوری مصرف می کنید؟
قبل توسط (7.8هزار امتیاز)
+1
سیاه دانه رو با غذا میخورم با همه چیز مثلا تو آب میریزم میخورم ،تو ماست میریزم میخورم یا بعضی وقت ها موقع صبحانه رو پنیر میریزم میخورم
معجزه میکنه حتی موهای سفیدی که داشتم الان رنگ موی سرم سیاه شده خیلی معجزه میکنه
0 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)

شربت های آویشن موجود در بازار هم خوب هستند. آویشن در درمان بیماری مجاری تنفس فوقانی از قبیل برونشیت و آسم تاثیرات مفیدی دارد و برای معالجه سرفه و گلودرد استفاده می‌شود.

سوالات مشابه

0 امتیاز
4 پاسخ 788 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 557 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 223 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 86 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 3.6هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 74 بازدید
سوال شده 1 هفته قبل در درمان و پزشکی توسط soheila (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 8 بازدید
...