0 امتیاز
قبل در درمان و پزشکی توسط (7.0هزار امتیاز)
برچسب گذاری دوباره قبل توسط
برای اینکه دندان های سفیدی داشته باشیم باید چکار کنیم  و چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

2 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (7.1هزار امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ
بهترین راه برای آنکه بدون هیچ مشکلی دندان ها را سفید کنید استفاده از خوراکی های طبیعی یا راهکارهایی است که عواقب بدی برای دندان ندارند و حتی دندان ها را محکم و قوی تر هم می کنند.
** پوست پرتقال یکی از بهترین سفید کننده ها دندان است. برای استفاده از آن می توانید پوست پرتقال را خشک کرده یا به همین صورت خریداری کنید سپس باید آن را پودر کرده و با استفاده از آن دندان هایتان را تمیز کنید. با انجام این کار به طور روزانه دندان های شما سفید خواهند شد.
** مقداری نمک روی مسواکتان بپاشید و سپس به همراه خمیردندان شروع به تمیز کردن دهانتان کنید. نمک درسفید کردن دندان معجزه می کند.
** با مخلوط کردن زردچوبه، نمک و آبلیمو به راحتی میتوانید درخشندگی دندان ها را برگردانید. این ترکیب را باید برای چهار تا پنج شب استفاده کنید سپس تاثیر آن را خواهید دید.
** چای و قهوه از دلایل به وجود آمدن لکه روی دندان هستند ولی هنگامی برای دندان مضرند که داغ باشند. برای آن که دندان های سالم داشته باشید بهتر است همیشه از نوشیدنی های ولرم استفاده کنید و همچنین دقت داشته باشید مصرف بالای کافئین برای دندان مفید نیست.
+2 امتیاز
قبل توسط (951 امتیاز)
اگر میخواهید دندان های سفیدی داشته باشید توصیه میکنم هفته ای 2 یا 3 بار از خمیر دندان های سفید کننده (whitening) استفاده کنید. البته مسواک زدن بعد از هر وعده ی غذایی و یا چیزهای شیرین فراموش نشود. در ضمن مسواک کردن دندان ها با جوش شیرین هم تاثیر بسزایی دارد.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 423 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 496 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 34 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 63 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 140 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 142 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 161 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 831 بازدید
0 امتیاز
5 پاسخ 499 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 603 بازدید
...