0 امتیاز
قبل در تغذیه و سلامت توسط (5 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

بر روی سراسر بدن یکی از دوستانم لکه های سفیدی پیدا شده که طی چند ماه بیشتر و بیشتر شده به طوری که تا کنون میشه گفت ٢٥ درصد بدن ایشون رو گرفته . ایشون به پزشک های مختلفی هم مراجه کردند ولی  نتیجه نگرفتند.

3 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (126 امتیاز)
سلام دوست عزیز شما حتما باید به دکتر پوست مراجعه کنید هم میتونه قارچ باشه هم بیماری پوستی هم حساسیت هم خدایی نکرده ایدز پس حتما به دکتر مراجعه کنید موفق باشید.
قبل توسط (5 امتیاز)
ممنونم از پاسختون این بنده خدا ٦٠ سالشه و ایدز و این چیزا به دوره. ولی به هر حال ممنون
0 امتیاز
قبل توسط (-4 امتیاز)
سلام این بیماری به اسم لاتین ویتیلیگو و به اسم معمول برص و پیسی میگویند این بیماری الاج ندارد،دراین بیماری رنگ دانه پوست خود به خود میمردویک بیرنگی که سفید است به وجود میآید،فرد مبتلا به پیسی اگر جایی از بدنش زخم شود درآنجا پیسی میزند و فشار روحی روانی و نور آفتاب این بیماری را افزایش میدهد،تقریبا میشود گفت بیخیالی بهترین درمان برای پیسی است.              راستی بیماریش واگیردار نیییییییییییییییییییییییییییییست.
0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

سلام

منم همین مشکل رو داشتم این مقاله(https://safirezibayi.com/tinea-versicolor/) بهم کمک کرد بعدم که ازشون خواستم یه دکتر خوب بهم معرفی کنن توی شهر خودم شماره تماس و آدرس رو ارسال کردن. البته یک هفته طول کشید تا جواب رو برام ایمیل کردن

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 76.1هزار بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 346 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 717 بازدید
0 امتیاز
8 پاسخ 1.9هزار بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 10.4هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 182 بازدید
...