0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (1.1هزار امتیاز)
بسته شده قبل توسط

من می خواهم به کاربران سایت خودم (مشتریان) اعلام کنم سوال های خود در سایت جواب یاب مطرح کنند. آیا این کار امکان پذیر است؟

ببندید با توجه به این نکته: راهنمای کاربران

1 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ

فراهم آوردن زیرساخت سوال و جواب برای کاربران، صاحبان سایت، کارفرمایان، شرکت ها، اساتید، مدرسین و ... (با استفاده از برچسب ها یا تالارهای اختصاصی) یکی از سرویس های مهم ارائه شده توسط سایت جواب یاب است برای این منظور می توانید چند برچسب مشخص را به کاربران و مشتریان خود اعلام کنید (برای مثال برچسب نام شرکت یا سایت شما) و از آنها بخواهیداین برچسب را به سوال های خود اضافه کنند و در سایت جواب یاب مطرح کنند. سپس با استفاده از فید برچسب مورد نظر می توانید از آخرین سوال های پرسیده توسط کاربران و مشتریان خود با خبر شوید.

بمنظور تسهیل استفاده از سایت جواب یاب بعنوان سرویس پرسش و پاسخ سایر سایت ها، قابلیت ارسال سوال از خارج از سایت جواب یاب به اینگونه سایت ها اجازه می دهد که سوالات کاربران سایت خود را بهمراه یکسری اطلاعات اولیه (مانند عنوان سوال، برچسب های سوال و تالار سوال) به صفحه پرسیدن سوال ارسال کنند تا کاربران آن سایت ها فقط با پر کردن صورت سوال خود بتوانند سوال خود را در سایت جواب یاب مطرح کنند.

علاوه بر این می توانید با ارتباط با ما در خواست تالار اختصاصی کنید (این سرویس شامل هزینه می باشد).

سوالات مشابه

+2 امتیاز
23 پاسخ 14.5هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 492 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 461 بازدید
...