0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (0 امتیاز)

اغلب ما در شبکه محبوب اینستاگرام حضور داریم و گاهی می‌خواهیم محتواهایی که جذاب هستند را ذخیره کنیم؛ برای اینکار به دانلودر اینستاگرام نیاز داریم. در سال‌های گذشته، امکان دانلود به این پلتفرم اضافه شده است؛ اما این آپشن، فقط پست‌ها و ریلزهایی که منتشرکننده اجازه بدهد را دانلود می‌کند. در این مطلب، چند ابزار دانلودر محتوای اینستاگرام در سال 2024 را به شما معرفی می‌کنیم که هر محتوایی از پست و استوری پیج‌های خصوصی گرفته تا عکس پروفایل یا متن کپشن و بایوی پیج‌ها هم به آسانی دانلود می‌کند. instagram downloader  ​​​​​​Video Hunter: دانلود ویدیوهای اینستاگرام

نرم‌افزار VideoHunter، یکی از ابزارهای دانلود ویدیوی قدرتمند است که با سیستم‌های عامل مک و ویندوز سازگاری دارد. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید ویدیو‌ها و آهنگ‌های بیشتر از 1000 سایت مختلف را به آستنی و با کیفیت بالا دانلود کنید.

با استفاده از VideoHunter، ویدیوها با کیفیت‌های عالی 1080 پیکسل، 4K و حتی 8K دانلود و بسیار روان پخش می‌شوند. علاوه بر خروجی باکیفیت، کپی و پیست کردن لینک‌های دانلود یا همان URLها در این نرم‌افزار بسیار آسان است. از طرفی سرعت دانلود بسیار بالایی دارد. با این اوصاف، می‌توان ویدیو هانتر را یکی از بهترین ابزارهای دانلودر اینستاگرام در سال 2024 به شمار آورد.

بهتره است بدانید که Video Hunter ، امکان دانلود عکس پرفایل و متن کپشن و بایوگرافی را ندارد و استفاده از این ابزار فقط تا سه روز رایگان است؛ یعنی برای استفاده بلندمدت باید اشتراک ماهانه یا سالانه خریداری کنید.

LiteDownloeder : دانلود استوری، پست،عکس، ریلز و کپی کپشن و بیوگرافی

litedownloader

سایت LiteDownloeder، یکی از آسان‌ترین راهکارها برای دانلود هر نوع محتوایی در اینستاگرام است. این سایت، رابط کاربری آسان و کاربرپسندی دارد و امکان دانلود استوری، پست و ریلز، حتی در پیج‌های خصوصی را فراهم می‌کند. از طریق سایت لایت دانلودر می‌توانید حتی متن کپشن و بیوی پیج‌ها رو هم به آسانی کپی کنید و در صفحات خود به اشتراک بگذارید.

سایت LiteDownloeder به دلیل داشتن ویژگی‌های زیر، به بهترین ابزار دانلودر محتوای اینستاگرام تبدیل شده است:

• ویدیوها و عکس‌ها را با کیفیت بالا دانلود می‌کند.

• مدت دانلود خیلی طول نمی‌کشد، محتوا در کسری از ثانیه دانلود و در دستگاه شما ذخیره خواهد شد.

• برای استفاده از آیتم‌ها، نیازی نیست در سایت ثبت‌نام کنید و حساب کاربری داشته باشید.

• سایت رابط کاربری آسانی دارد؛ فقط کافی است لینک پست و استوری یا آیدی پیج موردنظرتان را در کادر مربوطه پیست کنید و روی گزینه دانلود ضربه بزنید.

• استفاده از لایت دانلودر رایگان و برای تمامی کاربران در دسترس است.

FastDL؛ یکی از محبوب‌ترین ابزارهای دانلود از اینستا

FastDL، به شما امکان می‌دهد به راحتی ریلزها، عکس‌ها و IGTVها را دانلود کنید. این ابزار دانلودر اینستاگرام رابط کاربری ساده‌ای دارد و کپی و الصاق کردن لینک‌ها در آن بسیار آسان انجام می‌شود. ویژگی مثبت دیگر این ابزار، امکان دانلود فیلم با کیفیت HD است. سرورهای برنامه نیز به اندازه کافی بهینه هستند و ویدیوها را با سرعت بالایی دانلود می‌کنند. لازم به ذکر است که سرعت دانلود به سرعت اتصال اینترنت خودتان نیز بستگی دارد. ناگفته نماند که FastDL، تبلیغات زیادی را نشان می‌دهد؛ اگر با این موضوع مشکل دارید، بهتر است که از همان سایت لایت دانلودر استفاده کنید.

IGram Downloader

آی‌گرام دانلودر یکی دیگر از پلتفرم‌های دانلود محتوای اینستاگرام در سال 2024 است. این ابزار به شما امکان می‌دهد محتوای اینستاگرام از جمله ریلز و IGTV را با کیفیت مناسب و سرعت بالا دانلود کنید. دانلود با استفاده از IGram بسیار ساده و روان انجام می‌شود. برای شروع، باید از طریق موبایل، تبلت، لپ تاپ یا کامپیوتر به اینستاگرام دسترسی داشته باشید.

امکان دانلود ویدیو به صورت نامحدود، سازگاری با سیستم‌های عامل مختلف و امکان دانلود فرمت MP4 از نقاط قوت ابزار دانلود IGram دانلودر هستند. البته لازم به ذکر است که این ابزار نمی‌تواند محتوای اکانت‌های خصوصی را دانلود کند.

معرفی ابزارهایی که دانلود از اینستاگرام را برایتان آسان می‌کنند

در این مطلب چند ابزار قدرتمند دانلودر اینستاگرام از جمله آی‌گرام، FastDL و LiteDownloader.com رو به شما معرفی کردیم. با توجه به ویژگی‌های سایت لایت دانلودر، این پلتفرم به دلیل تنوع امکانات (دانلود هر نوع محتوا)، استفاده آسان و نبودن محدودیت در دانلود، به بهترین ابزار دانلود از اینستاگرام در سال 2024 تبدیل شده است.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 62 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 88 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 85 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 44 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 115 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 209 بازدید
...