0 امتیاز
قبل در علم و دانش توسط (0 امتیاز)

به عنوان یک عکاس قصد دارید عکس هایتان به یاد ماندنی باشد؟ احتمالاً شما باید دلیل اصلی عکس گرفتن در وهله اول را بدانید. آیا به این دلیل است که می خواهید خاطرات خود را حفظ کنید ، یا به این دلیل که می خواهید هنری خلق کنید که شخص دیگری از آن یاد کند. بنابراین ایجاد تصاویری که مدت ها بعد در ذهن بیننده شما باقی بماند ، احتمالاً مهمترین چالش یک عکاس می باشد که با آن روبرو هستید. بیایید ببینیم چگونه … ما قصد داریم در مقاله روش داشتن عکس به یادماندنی یکسری آموزش عکاسی به یادماندنی برای شما بیان بکنیم. و امیدوار هستیم آموزش عکاسی به یادماندنی برای شما مفید و سودمند باشد.

همچنین می توانید با انتخاب زوایای عجیب و یا تمرکز بر روی خط سبب به یادماندنی کردن معماری کمک کنید. هنگام انتخاب نقطه از یک بنا از خود بپرسید که چند عکس از این ساختمان یا عکسهای مشابه از این نقطه گرفته شده است. اگر فکر می کنید ممکن است زاویه منحصر به فرد باشد ، از آن استفاده کنید. منحصر به فرد بودن سبب به یاد ماندنی بودن عکس شما می شود. شما می توانید با چاپ عکس فوری و یا چاپ عکس ارزان قرار دادن چاپ شاسی می توانید به ماندگاری هرچه بیشتر عکس کمک بکنید.

عکس برداری برخی از مکان ها ممکن است در شب بسیار به یادماندنی تر و زیبا تر باشد و کافی است شما تا شب صبر و از یک سه پایه استفاده کنید و ممکن است ساختمانی که در روز دید خوبی ندارد و یا اینکه از روز آن ساختمان زیاد عکس گرفته شده است از فرصت شب برای ماندگاری عکس خود کمک بگیرید. عکس برداری از شب شاید به خاص بودن عکس شما کمک شایانی بکند

وجود نور مصنوعی و طبیعی در آن ساعات پس از غروب آفتاب می تواند حس درام و رازآلودی را به عکس شما بدهد که ممکن است تنها با تغییر زاویه دید از مکان نتوانید یک عکس به یادماندنی ایجاد بکنید.

Memorable photography training2

عکس برداری از طبیعت

شاید عکس برداری از طبیعت یکسری استعداد و توانمندی خاص خودش را می خواهد. ولی شما عکس برداری از یکسری از حیوانات و یا از یکسری از مکان ها سبب ماندگاری عکس شما نمی شود مثلا شما با عکاسی از یک آهویی که در یک دشت در حال خوردن چمن می باشد آن زیبا و به یادماندنی عکس را به شما نمی دهد ولی عکس برداری از آهویی که برروی دوپای خود در حال راه رفتن می باشد و یا شیری که در کنار یک ببر نشسته و … که در طبیعت به ندرت اتفاق می افتد سبب ماندگاری و جذابیت هرچه بیشتر عکس شما می کند. عکس از حیوانات باید مانند عکس برداری از انسان ها باید کاری انجام بدهند که سبب زیبایی به آن تصویر بشود والا عکس برداری از یک حیوان شاید آن زیبایی که فکر می کنید نداشته باشد.

Memorable photography training4Memorable photography training5

عکس برداری از هر اتفاق و یا از هر شی می تواند آموزش مخصوص به خودش را داشته باشد و ما سعی کردیم بخشی از این موارد را برای شما بیان بکنیم در مقاله آموزش عکاسی به یادماندنی و سعی کردیم روش داشتن عکس به یادماندنی را بطور کامل برای شما بیان بکنیم و همچنین شما می توانید با چاپ عکس روی شاسی ارزان و یا چاپ عکس با شاسی زیبا به این ماندگاری عکس کمک بیشتر بکنید. امیدوار هستیم مقاله آموزش عکاسی به یادماندنی برای شما مفید و سودمند باشد و شما بتوانید با خواندن آموزش عکاسی به یادماندنی نهایت لذت را ببرید و بتوانید یک عکس زیبا و به یادماندنی را چاپ و داشته باشید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 57 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 60 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 63 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 15 بازدید
سوال شده 1 ماه قبل در علم و دانش توسط چاپ نفیس (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 21 بازدید
سوال شده 1 ماه قبل در علم و دانش توسط چاپ متین (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 15 بازدید
سوال شده 1 ماه قبل در علم و دانش توسط چاپ متین (0 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 38 بازدید
سوال شده 1 ماه قبل در علم و دانش توسط چاپ متین (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 24 بازدید
سوال شده 1 ماه قبل در گوناگون توسط چاپ نفیس (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 56 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 43 بازدید
...