0 امتیاز
قبل در وسایل نقلیه توسط (0 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

سایت معتبر آریان یدک برای انتخب بهترین خودرو در ایران 1403 روش خوب و جالب را در پیش گرفته و به تفکیک خودروهای صفر و کارکرده و همچنین با در نظر داشتن تفکیک ماشین ایرانی و خارجی این لیست را تهیه و آماده کرده است و به تفکیک قیمت نیز هر کدام را در مقاله اختصاصی مجله خودرومعرفی کرده است.

13 مورد اول را به خودروهای زیر اختصاص می‌دهیم که قیمت زیر 1 میلیارد در بخش نو و دست دوم را به خود اختصاص میدهند:

دنا پلاس توربو، جک اس3، ام وی ام ایکس 22 پرو، ام وی ام ایکس 33 اس، فونیکس اف ایکس، سراتو سایپایی، تیگو 8 پرو، دیگنیتی، میتسوبیشی لنسر، دیگنیتی پرستیژ، النترا، پریوس، پژو 2008

در بازار دست دوم خودروهای بهتری نیز می‌توانید با بودجه بیشتر پیدا کنید که در ادامه آنها را برای شما لیست کرده‌ایم:

هیوندای آی20، آریزو 6، رنو کپچر، اسکالا، جک اس 5، هایما اس 7 توربو، النترا، اسپورتیج، سورنتو، کرولا، سانتافه، وراکروز، مزدا 3، تویوتا راوفور

اگر تمایل دارید درباره شیوه انتخاب این خودروها در سایت آریان یدک که بزرگترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو است بیشتر بدانید، ادامه این مطلب از مجله خودرو را مطالعه و مشاهده نمایید.

کیفیت خودرو در تمام جهان علاوه بر شیک بودن و استحکام بدنه و همچنین آپشن‌های رفاهی که خودروساز در نظر می‌گیرد که می‌تواند عامل جذب کننده مهم در اولین لحظه خرید خودرو باشد، تحت تاثیر عوامل دیگری نیز هست که دقت به آنها مهم است.

برای نمونه قدرت موتور در ماشین بسیار مهم و ضروری است و در رده های برتر قرار دارد. بنابراین از بابت کیفیت خودروهای وارد شده به بازار خودرو ایران باید مدتی بگذرد تا بتوان نتایج را به درستی و بر اساس عملکرد و رضایت مشتری بررسی کرد و نظرات کاربران را پس از مدتی استفاده جویا شد.

اگر قرار بود این مقاله را به موضوع بهترین ماشین در جهان اختصاص میدادیم، بدون هیچ شک و تردیدی باید به سراغ برندهای مطرح جهانی میرفتیم که در کیفیت زبانزد خاص و عام هستند، مانند تویوتا، کیا، رنو، میتسوبیشی، نیسان و هیوندای که برندهایی هستند که در جهان به کیفیت و کارایی بسیار بالا شهرت دارند.

با توجه به اینکه در ایران هستیم و محدودیت‌های واردات خودرو وجود دارد و با در نظر داشتن قیمت خودروها، لازم است که به سراغ خودروهای ایرانی در قیمت‌های پاییین نیز بروید. به همین دلیل است که در رتبه اول لیست این مقاله، ارزانتراین و بهترین خودرو در ایران را ماشین دنا پلاس توربو معرفی کردیم.

دنا پلاس توربور یکی از جذاب‌ترین تولیدات ایران خودرو است که از پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژر EF7 در آن استفاده شده است. قدرت موتور این خودرو 150 اسب بخار معرفی شده است و تا حدود 200 کیلومتر در ساعت می‌توانید با آن سرعت بگیرید. همچنین لازم است بدانید گیربکس دنا پلاس توربو 6 سرعته اتومات است که حالت اسپرت و برفی نیز دارد.

بعد از ماشین‌های ایرانی، قیمت خودروهای چینی در ایران به نسبت پایین است و برخی از آنها در لیست معرفی شده سایت آریان یدک قرار گرفته‌اند. برای نمونه جک اس 3، ام وی ام ایکس 22 پرو و همچنین ایکس 33 اس را می‌توان در لیست قرار داد به این علت که در قیمت حدود 1 میلیارد تومان بهترین گزینه‌ها برای خرید هستند که از نظر کیفیت نیز مناسب هستند.

در خصوص مقایسه و سوال یکی از کاربران که درباره تفاوت دنا پلاس و تارا توربو سوال پرسیده بود، بهتر است بدانید عملکرد این دو خودرو بسیار نزدیک به هم است و نظرات متفاوت است.

خودروهای چینی در ایران که مونتاژ می‌شوند این امکان را فراهم میکنند که از یک شاسی بلند هاچ بک بتوانید با قیمت مناسب استفاده کنید و اگر بخواهیم بودجه را افزایش دهید می‌توانید به خودروهای رده جهانی مانند میتسوبیشی لنسر که یک خودروی فوق العاده عالی ژاپنی است برای خرید فکر کنید. خودروسازی میتسوبیشی در جهان به کیفیت بسیار بالا شهرت دارد و میتسوبیشی اوتلندر هم می‌توانیم در رده قیمتی بالاتر به عنوان بهترین خودروی میستوبیشی در ایران معرفی کنیم.

در سایت فروشگاه لوازم یدکی آریان یدک از قیمت 500 میلیون تومان تا بیش از 3 میلیارد تومان خودروهای خارجی دسته بندی شده هستند و قطعات هر خودرو نیز برای خرید موجود هستند. لازم به ذکر است که 500 میلیون تومان همانطور که میدانید هزینه بالایی برای یک خودروی خارجی در ایران محسوب نمی‌شود و به سختی می‌توانید حتی خودروی داخلی انتخاب کرد بنابراین فقط در میان خودروهای دست دوم خارجی می‌توان در این محدوده قیمت، دست به انتخاب زد که آن هم باتوجه به سن بالا، احتمال خرابی و نیاز به لوازم یدکی بسیار زیاد است.

نکته بسیار مهم که آریان یدک درباره خرید خودروهای دست دوم مطرح کرده است بسیار مفید است و آن این است که خودروهای با کارکرد بیش از 10 سال ممکن است هزینه تعمیرات و تامین قطعات یدکی بسیار زیادی داشته باشند، پس بهتر این است که سمت ماشین‌های با کارکرد بسیار بالا و بیش از کارکرد 10 سال نروید.

برلیانس H320 و H330 دنده‌ای، جک J5 دنده‌ای و لیفان X60 دنده‌ای جزو گزینه‌های حدود قیمتی ارزان هستند که می‌توانید بجای خرید خودروهای ایرانی روی آنها حساب باز کنید. البته برخی از افراد در خصوص پیدا کردن لوازم یدکی لیفان دچار مشکل هستند، اما سایت آریان یدک به طور تخصصی مشکل خرید لوازم لیفان را حل کرده است.

آریزو ۵ توربو، بسترن B30 نیز از جمله خودروهای خوب و با استحکامی هستند که در محدوده قیمت 1 میلیارد تومان می‌توانید مدل‌های کم کارکرد آن را خریداری نمایید.

سراتو از نوع سایپایی اگر بتوانید از میان مدل‌های های سال ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۷ انتخاب کنید، آریزو ۶ اکسلنت اگر بتوانید در مدل‌ سال ۱۳۹۹انتخاب خوبی داشته باشید، رنو کپچر و همچنین رنو اسکالا در مدل‌ سال ۲۰۱۳، هایما اس ۷ توربو اگر بتوانید در مدل ۱۳۹۷ گزینه خوبی برای خودتان پیدا کنید، جک S5 اتوماتیک در مدل سال ۱۳۹۸، ام وی ام ایکس ۵۵ پرو اکسلنت مدل سال ۱۴۰۰ و در نهایت هیوندای i۲۰ در مدل سال ۲۰۱۵ اگر در میان خودروهای دست دوم بتوانید گزینه کم کارکرد و سالم و تمیز پیدا کنید، به شما توصیه شده است و ماشین‌های خوب و مستحکمی هستند.

اگر به سراغ خودروهای ام وی ام و جک می‌روید، نباید نگران خرید لوازم یدکی برای آنها باشید. آریان یدک فروشگاه تخصصی لوازم یدکی خودروهای چینی است و با در اختیار داشتن بیشترین قطعات یدکی خودرو می‌تواند شما را جهت خرید لوازم یدکی ام وی ام و لوازم یدکی جک و به طور کل لوازم یدکی خودروهای چینی مانند لوازم یدکی لیفان و لوازم یدکی جیلی و ام جی راهنمایی کند.

در این بخش به معرفی بهترین خودروهای خارجی در ایران 1403 که ارزش بیش از 2 میلیارد تومان دارند خواهیم پرداخت.

به نظر شما با 2 میلیارد تومان در سال 1403 چه خودرویی در لیست بهترین ماشین خارجی در لیست ما قرار می‌گیرد؟

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 17 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 56 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 76 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 23 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 2.4هزار بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 1.2هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 525 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 4.6هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 592 بازدید
...