0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (0 امتیاز)

در دوره آموزش تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال از صفر تا صد به صورت حضوری و انلاین مفاهیم پایه، الگوهای نموداری و اندیکاتورها به اکادمی ارزسنج بپیوندید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید. تحلیل تکنیکال (Technical Analysis) ارز دیجیتال شامل استفاده از اندیکاتورهای ریاضی مبتنی بر دادههای پرایس اکشن گذشته برای پیش بینی روندهای آینده است. در این مطلب، به آموزش رایگان گام به گام و از صفر تا صد تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال به صورت تصویری میپردازیمتحلیل تکنیکال براساس مطالعه قیمتلحظهای ارز دیجیتال و گذشته یک دارایی استوار است و فرض اصلی آن این است که حرکات قیمتی یک دارایی به طور اتفاقی و تصادفی نیست، بلکه تاریخ تکرار میشودو روندهای قیمتی فعلی را میتوان با مطالعه تاریخچه قیمت و الگوهای تشکیل شده، شناسایی کرد.

هسته اصلی تحلیل تکنیکال را عرضه (Supply) و تقاضا (Demand) تشکیل میدهند و در واقع نمودی از احساسات بازار (Market Sentiment) را به صورت کلی به نمایش میگذارد. به عبارت دیگر، قیمت یک دارایی حاصل تقابل فشار خرید و فروش است و این فشارها به طور ویژه با احساسات معامله گران و سرمایه گذاران (احساساتی مانند ترس و یا طمع) در ارتباط است.

ذکر این نکته ضروری است که تحلیل تکنیکال در بازارهایی که روندهای قیمتی به صورت طبیعی شکل میگیرند و معاملات در آنها با حجم و لیکوئیدتی بالایی انجام میشود، قابل اعتمادتر و موثرتر است. هرچه حجم معاملات بازار بیشتر باشد، امکان دستکاری قیمتها (Price Manipulation) و در نتیجه نوسانات غیرطبیعی که باعث میشود سیگنالهای اشتباه در تحلیل تکنیکال ایجاد شود و از کارایی این نوع تحلیل بکاهد، کمتر خواهد بود. برای اموزش تحلیل تکنیکال و انجام معاملات ارز دیجیتال در دوره های اکادمی ارزسنج شرکت کنید

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 42 بازدید
سوال شده 1 ماه قبل در علم و دانش توسط chackavak.h (10 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 38 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 77 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 62 بازدید
سوال شده 10 ماه قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط tamam (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 56 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 80 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 45 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 34 بازدید
...