0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (5 امتیاز)

برای خرید اینترنتی انواع رژ لب حتماً باید با انواع رژ لب و انواع لوازم آرایش لب آشنا باشید که ما در قسمت قبل به آن پرداختیم. اکنون می بایست نکاتی را در هنگام خرید خصوصاً اینترنتی به آن دقت کنید تا از خرید خود راضی باشید. نکاتی از قبیل:

1- رنگ پوست

توجه کنید رنگ رژ لبی که می خواهید انتخاب کنید آیا با پوست شما همخوانی دارد یا خیر. برای این کار ابتدا باید رنگ پوست خود را تشخیص دهید و ببینید که پوست شما سرد، گرم و یا خنثی می باشد. سپس نسبت به خرید رژ لب اقدام نمایید. چرا که برخی رنگ ها با بعضی رنگ پوست ها زیبایی و هماهنگی ندارد. پس به این نکته توجه کنید.

2- فاقد سرب

حتماً حتماً در توضیحات رژ لب این نکته را جستجو کنید که آیا فاقد سرب است یا خیر. سرب یک ماده ی سرطان زا و خطرناک است و در صورت ورود آن به بدن در طولانی مدت می تواند عوارض جبران ناپذیری را برای شخص به همراه داشته باشد. برخی از تولیدکنندگان رژ لب از سرب برای ماندگاری آن استفاده می کنند که کاری غیراستاندارد است.

3- ضد آب

اگر می خواهید رژ لب شما در طول روز دائماً بر روی لب باشد و کم رنگ یا خراب نشود حتماً از رژ لب های ضد آب انتخاب کنید که مجبور به ترمیم و اصلاح رژ لب خود نباشید.

4- مرطوب کنندگی

افرادی که پوست لب آن ها غالباً خشک است باید حتماً از رژ لب هایی استفاده کننده که ترکیبات مرطوب کننده داشته باشد در غیر این صورت ممکن است پس از مدتی پوست لب ها خشک و پوسته می شود.

5- نوع پوست لب

اگر لب های خشکی دارید به هیچ وجه از رژ لب های مات یا مدادی استفاده نکنید. بهتر است از رژ لب هایی انتخاب نمایید که چرب یا مرطوب باشند تا پوست لب شما پوسته پوسته و ترک دار نشود.

6- نوع مصرف

زمانی که شما رژ لبی را برای مصرف روزانه می خواهید نیازی نیست که حتماً از نوع مدادی یا فیکس آن باشد. اتفاقاً باید رژ لبی را انتخاب نمایید که به راحتی قابل پاک شدن باشد تا بتوانید در طول روز از رنگ های متنوع استفاده نمایید. اما اگر برای مهمانی و عروسی می خواهید حتماً رژ لب شما باید از نوع فیکس شونده باشد تا در حین مهمانی کم رنگ یا خراب نشود.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 15 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 52 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 117 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 61 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 216 بازدید
سوال شده 9 سال قبل در علم و دانش توسط هیوا (458 امتیاز)
...