0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (5 امتیاز)

تفاوت عطر و ادکلن در غلظت

غلظت ادکلن نسبت به عطر کمتر است. در ادکلن 2 تا 7 درصد از اسانس های روغنی استفاده می شود. اما عطر های مانند ادو تویلت 5 تا 15 درصد از عطر تشکیل شده است. عطر خالص مانند پرفیوم ها نیز 15 تا 30 درصدشان از ترکیبات اسانس های روغنی به کار رفته که باعث می شود در مقایسه با ادکلن در غلظت بالاتری داشته باشند. حتی مقدار کمی از عطر، به خوبی در هوا پخش  می شود.

• تفاوت عطر و ادکلن در میزان ماندگاری

غلظت بالای اسانس های روغن در عطر های پرفیوم و ادو پرفیوم، تنها دلیل ماندگاری بالای آن ها می باشد. ادکلن به دلیل پایین بودن اسانس های موجود در ترکیباتش نهایتا بعد از باز شدن جعبه، نهایتا تا یکسال قابل استفاده می باشد. این در حالی است که اگر عطر ها در افشانه های بدون مشکل نگهداری شوند، تا سال ها باقی خواهند ماند.
از لحاظ ماندگاری بر روی لباس، ادکلن های درجه یک که از قیمت بالایی نیز برخودار هستند در بهترین حالت 4 ساعت ماندگاری خواهند داشت. این درحالی است که ادو پرفیوم ها بین 6 تا 8 ساعت ماندگاری دارند.

• تفاوت قیمت عطر و ادکلن

به همان نسبت که میزان اسانس های روغنی در ادکلن، پرفیوم و ادو پرفیوم ها بالا رود، از قیمت بالاتری نیز برخوردار می باشند. ادکلن در مقایسه با ادوپرفیوم، ادو تویلت و انواع عطر های زنانه و مردانه از قیمت پایین ترین برخوردار هستند. دلیل این موضوع هم وجود درصد کمتر اسانس و درصد بالای الکل است.

• تفاوت نحوه استفاده عطر و ادکلن

عطر به دلیل غلظت بالای اسانس، از بوی تندی برخوردار است. اگر حس بویایی قوی دارید بهتر است از عطر در مناطقی از بدن استفاده نمایید که فاصله بیشتری از صورت شما دارند. استفاده از عطر بر روی مقنعه، شال یا روسری که تماس مستقیمی با صورت دارند توصیه نمی شود. از انتخاب عطر برای استفاده در محل کار خودداری کنید. عطر ها به دلیل اسانس های روغنی زیادی که در ترکیبات خود دارند، استشمام آن ممکن است باعث آزار اطرافیان شما شود. بیشترین استفاده عطر را می توان در میهمانی ها و دورهمی ها دانست.
انتخاب ادکلن به جای عطر برای محیط کار و محیط های رسمی گزینه ی بهتری می باشد. افرادی که پوست حساسی دارند یا از قدرت بویای بسیار قوی برخوردار هستند می توانند ادکلن را جایگزین عطر کنند.

• تفاوت در نحوه خرید عطر و ادکلن

عطر از دسته محصولات مورد استفاده بر روی پوست می باشد که در انتخاب آن باید دقت شود. در بازار نسخه های فیک عطر و ادکلن وجود دارد که در صورت آشنا نبودن شما با انواع عطر و ادکلن ممکن است شما را به اشتباه بیاندازد. محصولات عطری که استاندارد نباشند، ممکن است باعث آسیب به پوست بدن شما شوند. بهتر است انواع عطر و ادکلن خود را از سایت ها و فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.
برخی از افراد که علاقه مند به خرید حضوری می باشند، بهتر است در هنگام خرید انواع عطر و ادکلن با بسته بندی مشخص به علائم روی افشانه و برندی که تولید کننده ی آن می باشد، کاملا دقت نمایند. در صورتی که فروشنده نیاز داشت برای ایجاد رایحه ی دلخواه شما، چند عطر خالص را با هم ترکیب نماید، بهتر است به اضافه شدن مواد سازنده ی عطر دقت کنید.

• تفاوت در نحوه بسته بندی

ادکلن ها از بسته بندی های بسیار بزرگ تری نسبت به ظروف عطر برخوردار می باشند. اگر از افرادی هستید که دائما در حال سفر بوده یا نیاز دائمی به داشتن عطر و ادکلن دارید، پیشنهاد ما انتخاب عطر می باشد. تنوع افشانه های عطر نسبت به ادکلن بیشتر است و می توانید افشانه دلخواه خود را انتخاب نمایید. ظروف افشانه عطر ها نسبت به ادکلن بسیار ظریف و کوچک تر بوده و شما می توانید به راحتی درون کیف و یا داشبورد ماشین حمل کنید.

• تفاوت در ترکیبات عطر و ادکلن

عطر از ترکیب رایحه های طبیعی و مصنوعی ساخته می شود. عطر از ترکیب تعداد زیادی اسانس متفاوت می باشد و کاملا خام است. اما در ترکیبات ادکلن از اسانس کمتری استفاده شده و درصد الکل بیشتری را دارا می باشند.

خرید عطر و پرفیوم اصل

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

قیمت ادکلن blossom pink به نظرم خیلی خوبه چون هم عطر عالیه ای هست هم مناسبه.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 19 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 13 بازدید
سوال شده 5 ماه قبل در گوناگون توسط berjinia (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 141 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 588 بازدید
سوال شده 6 سال قبل در گوناگون توسط هیوا (458 امتیاز)
+1 امتیاز
2 پاسخ 723 بازدید
سوال شده 9 سال قبل در گوناگون توسط black roz (115 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 19 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 457 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 548 بازدید
سوال شده 6 سال قبل در علم و دانش توسط هیوا (458 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ 14.9هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 17 بازدید
...