0 امتیاز
قبل در تفریح و سرگرمی توسط (0 امتیاز)

اپارتمان های الهیه

خیابان ها

خیابان فرشته

خیابان فرشته الهیه بدون شک یکی از بهترین جاهای الهیه است. خیابان فرشته معتبرترین برند این محله است که بسیاری از خانه های لوکس الهیه در این خیابان قرار دارد. آپارتمان های خیابان فرشته جزو آپارتمان های لوکس شهر تهران هستند. کمتر خیابانی را در تهران می توان یافت که در شهرت به لوکس بودن بتواند با خیابان فرشته رقابت کند. نام کنونی خیابان فرشته به نام خیابان فیاضی تغییر نام داده است ، اما باید توجه داشت که تهرانی ها ، این خیابان را با نام قدیم خود و نام خیابان فرشته میشناسند. خیابان فرشته در جنوب الهیه قرار دارد. دسترسی خیابان فرشته از خیابان ولیعصر امکانپذیر است و از خیابان های فرشته می توان به خیابان چناران و خیابان مریم شرقی و خیابان مریم غربی نام برد. برج های فرشته جزو لوکس ترین و بهترین برج های تهران هستند. برج پارمیس فرشته از زیباترین برج های فرشته است. پنت هاوس های فرشته نیز از مشهورترین پنت هاوس های تهران هستند. پنت هاوس های فرشته و برج های فرشته جزو گرانترین املاک مسکونی شهر تهران هستند.

خیابان تختی (ژاله سابق)

خیابان الهیه

پارسا

صحرا (شکوفنده سابق)

واثق نوری

شاهد و دشت یار (خسروانی سابق)

چناران

خیابان چناران الهیه یکی از بهترین خیابان های این محله است. خیابان چناران به دلیل وجود برج چناران رزیدنس در آن تبدیل به یکی از خیابان های شناخته شده الهیه شده است و دارای موقعیت بسیار ممتازی در این منطقه است. خیابان چناران الهیه از فرعی های خیابان فرشته الهیه است و به همین دلیل این خیابان نیز در زمره بهترین جای الهیه قرار می گیرد.

سروستان

کامران (گلناز سابق)

خیابان گلنار الهیه ، خیابانی است که برج های دوقلوی الهیه در این خیابان قرار گرفته است و جزو بهترین جای الهیه است. خرید خانه در این خیابان نیز دارای شرایط دشواری است و خیابان گلنار از خیابان های مجاور خود گرانتر است.

احمد لطیفی (شقایق سابق)

مبشر (مشارالملک سابق)

کوهیار (نامدار سابق)

نمازی (مهران سابق)

خیابان مهدیه (اسفندیاری سابق)

خیابان خزر (بصیرالدوله سابق)

خیابان شریفی منش (بوستان سابق)

خیابان بوسنی و هرزگوین (امیرتیمور سابق)

خیابان مریم

خیابان آقابزرگی (امین الدوله سابق)

خیابان ماندلا (جردن سابق)

2 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

سلام ما هم تو مازندران آپارتمان داریم بهتون پیشنهاد میدم که برای کمتر کردن دردسر مدیریت آپارتمان حتما یه سایت براش طراحی کنین من اینجا از بچه های نجوانت کمک گرفتم دمشون گرم، هم قیمتشون خوب بود هم سایتی که ساختن و هم پشتیبانیشون

0 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)

هتل فرشته الهیه رو هم باید عنوان می کردین که در حال ساخت و یه هتل پنج ستاره بسیار مجهز قراره بشه. این هتل تهران تقریبا بلندترین هتل پایتخت محسوب میشه و دید به کل تهران رو داره.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 15 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 16 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 14 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 13 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 15 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 11 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 16 بازدید
سوال شده 3 ماه قبل در تفریح و سرگرمی توسط shishdong (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 14 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 16 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 16 بازدید
...