0 امتیاز
قبل در تفریح و سرگرمی توسط (0 امتیاز)

ملک های الهیه تهران

حمل و نقل عمومی

مسیر رفتن به الهیه با مترو از طریق خط 1 ایستگاه قیطریه و صدر میسر است. ایستگاه مترو صدر در جنوب محله و ایستگاه مترو قیطریه در شرق این محله واقع شده و می‌توان از طریق اتوبوس‌های تندرو خط راه آهن - تجریش به غرب محله دسترسی داشت. اتوبوس‌های خیابان شریعتی نیز در شرق محله حرکت دارند و می‌توان از طریق آن به بخش شرقی محله الهیه دسترسی داشت. همچنین رفت ‌و ‌آمد به این محله از طریق بزرگراه صدر و مدرس با کمک تاکسی و خودروی شخصی میسر می باشد.

الهیه از نظر حمل و نقل عمومی بسیار قوی است. در دو طرف این محله خیابان های ولیعصر و شریعتی هستند که بهترین دسترسی ها را به ناوگان اتوبوسرانی و خطوط بی آر تی اتوبوسرانی ایجاد کرده اند. این خطوط در کنار پایانه اتوبوسرانی چهارراه پارک وی و همچنین پایانه تاکسیرانی پارک وی شرایط بسیار مساعدی را برای استفاده ساکنین این محله و استفاده آن ها از حمل و نقل عمومی ایجاد کرده اند.

الهیه از جمله معدود محله های منطقه ۱ تهران است که دسترسی بسیار مناسبی به مترو دارد چرا که اغلب محله های منطقه ۱ تهران در داخل بافت های مسکونی محدود شده و دسترسی مستقیمی را به مترو ندارند اما الهیه با بهترین دسترسی ها به مترو از جمله محله های خوب از نظر حمل و نقل عمومی می به شمار می رود. ایستگاه های مترو الهیه در نزدیکترین فاصله به این محله هستند. ایستگاه مترو قیطریه، ایستگاه مترو شهید صدرو ایستگاه مترو تجریش.

 

برج ها

برج های لوکس الهیه در سطح تهران بسیار مشهورند. برج های لاکچری در الهیه هر کدام جزو برج های لوکس تهران هستند که نام و نشان آن ها در تهران سرآمد است. برخی از این برج ها جزو گران ترین برج های تهران هستند که خرید و فروش برجهای الهیه را به یکی از جذاب ترین بخش های کار بهترین مشاوران املاک الهیه تبدیل کرده است. امکانات برج های الهیه زبان زد برج نشینان تهران است. محله الهیه به دلیل وجود همین برج ها جزو گران ترین محلات تهران به شمار می رود. از جمله بخش های جذاب خرید خانه در الهیه خرید پنت هاوس در الهیه است. پنت هاوس های برج های لوکس الهیه یکی از بهترین گزینه های خرید پنت هاوس در الهیه و یا اجاره پنت هاوس در الهیه هستند.

برج دوقلو

برج های دوقلوی الهیه نیز از جمله برج های لوکس تهران هستند. از نظر قیمتی در بالاترین رنج های قیمتی آپارتمان در تهران هستند. این برج ها دارای بالاترین امکانات و متریال هستند و در ساخت آن ها سطح امنیتی بالایی در نظر گرفته شده است. متراژ برج های دوقلوی الهیه از 145 تا 345 متر، متغیر است و البته در پنت هاوس های برج های دوقلو این متراژ به 700 تا 1000 متر نیز می رسد. این برج ها یکی از بهترین پیشنهادها برای خرید خانه لوکس در تهران است. قیمت خانه در برج دوقلو الهیه بالا است به طوری که پنت هاوس این مجموعه گران ترین خانه ای است که در تهران قرار دارد. از سوی دیگر معماری این برج از روی برج دوقلوی آمریکا الهام گرفته شده و همین موضوع سبب شد تا برج دوقلو از جمله برج های معروف الهیه باشد.

برج چناران

مجتمع چناران پارک رزیدنس یکی از برج های لوکس الهیه است. این برج جزو گرانترین برج های تهران است که رنج قیمت در این برج جزو بالاترین رنج های قیمتی در خرید و فروش برج های لوکس در تهران است. طبق ادعای سازندگان برج چناران رزیدنس ، این برج با بالاترین امکانات روز طراحی و ساخته شده است. در ساخت و طراحی برج چناران رزیدنس از بهترین متریال استفاده شده است. این برج توسط دو معمار ایرانی به نام های آقایان فرزاد دلیری و غلامپور ساخته شده است. تمام برج های الهیه به معماری بی نظیر و امکاناتی که دارند معروف هستند. برج چناران نیز از این موضوع بی بهره نیست. از امکانات این برج می توان به کارواش اختصاصی، پیست دوچرخه سواری و روف گاردن اشاره کرد. متراژ آپارتمان های این مجموعه بین 260 تا 550 متر می باشد.

برج هرمس الهیه

برج هرمس از دیگر برج های معروف تهران است که در محله الهیه تهران واقع شده است؛ این برج همانند دو برج دوقلو و چناران از امکانات و دسترسی های بسیاری برخوردار می باشد. معماری بی نظیری و امکانات این برج تاثیر بسیار زیادی در افزایش قیمت آن داشته است. شاید برایتان جالب باشد که نام برج هرمس الهیه را از یک فرد موسیقی دان گرفته شده است البته یکی از خدایان یونان باستان هم به این نام می باشد.

برج پارامیس الیت

از جمله دیگر برج هایی که برای زندگی در الهیه تهران می توانید در نظر داشته باشید برج پارامیس می باشد که در خیابان الهیه واقع شده است. این برج دارای 13 طبقه بوده است که 10 واحد آن مسکونی می باشد. این مجموعه از امکانات بسیار زیادی نظیر پارکینگ و سالن بدنسازی، سونا و جکوزی بهره می برد.

برج کومه الهیه

این پروژه از جمله پروژه هایی است که در حال ساخت و ساز بوده و یکی از گزینه های عالی برای خرید واحد در الهیه تهران می باشد. این برج از امکانات و دسترسی های بسیاری برخوردار می باشد.

سفارت خانه ها

الهیه به دلیل آب و هوای خوب و مطلوب محل سفارتخانه ها و باغ سفارتخانه ها است. مانند: سفارتخانه‌ های کشورهای  سوئیس، دانمارک، بلژیک، فنلاند، مالزی، مصر، باغ سفارت روسیه،باغ سفارت آلمان وباغ سفارت ترکیه.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 13 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 12 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 14 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 14 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 16 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 16 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 13 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 14 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 29 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 16 بازدید
سوال شده 3 ماه قبل در تفریح و سرگرمی توسط shishdong (0 امتیاز)
...