0 امتیاز
قبل در هنر توسط (95 امتیاز)

انواع استایل با شلوار کارگو

با شلوار کارگو چی بپوشیم؟استایل با شلوار جین کارگو بسیار راحت و در عین حال شیک و جذاب هستند. استایل های کژوال و راحتی که می توانید از آن ها در فصل های مختلف بهره ببرید. در ادامه با برخی از انواع استایل های راحت و کاربردی به همراه شلوار کارگو آشنا می شویم:

1- ست تاپ، کراپ و تی شرت آستین بلند به همراه شلوار کارگو

ست کردن شلوار کارگو با تاپ و تی شرت آستین بلند برای استایل های آزاد و راحتی مناسب هستند. به تاپ های کوتاهی که تا بین کمر و سینه قرار دارند کراپ گفته می شود از طرفی لبه آزاد و راحتی دارند رنگ بندی های متنوع و طرح های ساده و شطرنجی و راه راه جذابی هم دارند که می توان انواع آن را با شلوار کارگو دخترانه ست کرد.

از طرفی ترکیب کردن با تی شرت های آستین بلند و یا تای دای که از نمونه تاپ هایی با رنگ های ابرو بادی و رنگین کمانی شاد هستند. می توانید شلوار کارگو فاق بلند مشکی و یا سفید را با آن ها ست کنید. به عنوان یکی از استایل های جذاب می توان به ترکیب کفش بژ، کارگو مشکی به همراه تی شرت تای دای سفید یا قرمز اشاره کرد. در این استایل استفاده از اکسسوری هایی مثل کیف قرمز می تواند استایل شما را کامل تر کند.

2- ترکیب کت و مانتو با شلوار کارگو

یکی از دلایل کاربردی بودن این مدل از شلوار جین زنانه این است که می توان آن را با انواع استایل ها ست کرد. ترکیب مانتو و یا کت با شلوار کارگو زنانه یکی از استایل های پرطرفدار و ترند این روزاست. از این رو می توانید استایل های کژوال جذاب زیادی با شلوار کارگو به همراه مانتو و یا کت ست کنید.

در ترکیب این استایل دقت کنید که باید از مانتو و کت های کوتاه برای استایل با شلوار کارگو بهره ببرید. ترکیب یک شومیز سفید و نیم بوت سفید به همراه مانتو جین و شلوار کارگو دخترانه مشکی و یا بژ می تواند یک استایل کژوال دخترانه شیکی برای شما ایجاد کند.

3- ترکیب پلیور و ژاکت کشباف با شلوار کارگو

به کمک شلوار های کارگو می توانید استایل های پاییزه و زمستانه مناسب و متنوعی داشته باشید. به عنوان نمونه یکی از استایل های پرطرفدار و کاربردی که با شلوار کارگو زنانه می توانید داشته باشید ترکیب ست پلیور و ژاکت کشباف با شلوار جین کارگو می باشد.

در این استایل می توانید پلیور های خود را با توجه به رنگ شلوار انتخاب کنید. ترکیب پلیور های طرح دار و رنگ روشن به همراه شلوار کارگو زنانه ترکیب جذاب و شیکی ایجاد می کند. استفاده از کیف مشکی به همراه آن ها می تواند استایل شما را کامل تر کند.

منبع با شلوار کارگو چی بپوشیم

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 9 بازدید
سوال شده 1 هفته قبل در تفریح و سرگرمی توسط padmira (95 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 36 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 12 بازدید
سوال شده 1 ماه قبل در گوناگون توسط padmira (95 امتیاز)
...