0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (0 امتیاز)

اگر در اینستاگرام کسب و کاری را شروع کرده اید و می خواهید در آن پیشرفت کنید باید محتوای جذاب بسازید و زمان زیادی صرف آن کنید و کمی هم خلاق باشید .

افزایش تعداد لایک چه فایده ای برای پیج شما دارد؟

شاید بهتر باشد بدانیم که افزایش تعداد لایک ها اصلا چه فایده ای برای یک پیج اینستاگرامی دارد. تقریبا از همان زمانی که اینستاگرام جای خود را بین عامه ی مردم باز کرد، ولع دریافت لایک هم پدیدار شد. حتی کسانی که استفاده ی تجاری از این شبکه ی اجتماعی ندارند و صرفا عکس های دوستانه و خانوادگی شان را به اشتراک میگذارند هم دوست دارند که پست هایشان تعداد زیادی لایک دریافت کند. در واقع دریافت لایک نشان از نوعی تایید است. از دیگر  مزایای افزایش لایک اینستاگرام   برای پیج هایی که قصد کسب درآمد دارند، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

افزایش لایک، افزایش اعتبار است

پیجی که پست هایش لایک نداشته باشد، در کنج تنهایی خود خواهد ماند و نمیتواند رشد چندانی را تجربه کند. در واقع مردم برای این که یک پیج را دنبال کنند، نگاهی سطحی به محتواهای آن می اندازند و اگر تعداد لایک ها به اندازه ی قابل قبول نباشد، نمیتوانند به آن اعتماد کنند. این مسئله خصوصا برای اکانت هایی که اقدام به کسب درآمد میکنند، بسیار مهم تر است.

افزایش لایک باعث بالا رفتن نرخ اینگیجمنت می‏شود

همانطور که میدانید، الگوریتم های اینستاگرام برای این که پیج های مختلف را رتبه بندی کنند، از پارامترهای گوناگونی استفاده میکنند. یکی از همین پارامترها نرخ اینگیجمنت یا همان تعامل است؛ منظور از تعامل تعداد لایک، کامنت، سیو، فوروارد و مواردی از این قبیل است. همانطور که دیدید، لایک یکی از مهم ترین عواملی است که میتواند اینگیجمنت را افزایش دهد. بنابراین با افزایش تعداد لایک هایتان میتوانید رتبه ی پیج خود را بهبود بخشیده و در نهایت امکان ورود پست هایتان به اکسپلور را فراهم کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت خرید فالوور مراجعه کنید .

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 15 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 16 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 12 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 141 بازدید
...