0 امتیاز
قبل در بازار و اقتصاد توسط (10 امتیاز)

برای شرکت توی نمایشگاه بین المللی نفت و گاز داریم برنامه ریزی می کنیم که میخوایم خیلی خوب ظاهر شیم، همانطور که میدونید تحریم های نفتی ایران تا چندماه دیگه به پایان میرسه و خیلی از اهالی این صنعت گام برداشتن برای این موضوع. ما هم به دنبال راهکارهای خوب هستیم تا نتیجه قابل قبولی از این نمایشگاه بگیریم.
برای اینکار من به عنوان یکی از افراد مسئول شرکت در نمایشگاه به دنبال ایده پردازی و اجرا سازی آن هستم. البته سابقه کوچکی هم در برگزاری نمایشگاه دارم. چک لیستی از حضور در نمایشگاه دارم تهیه می کنم که کمک کنید ممنون میشم.
در حال حاضر برای کیوسک لمسی از شرکت پارس تاچ اقدام کردم که احتمالا تجهیزات هوشمند دیگری هم از این شرکت تهیه کنم. برای طراحی دکوراسیون غرفه با چند شرکت صحبت کردم. برای پذیرایی یک کافه بار در نظر گرفتم. برای برگزاری جلسات کوتاه در نمایشگاه، دو اتاق شیشه ای در نظر گرفتم که صدا اذیت کننده نباشه برای برگزاری جلسه. از یک ویدئو وال برای پرزنت کارهامون دارم استفاده می کنم.
حضور در نمایشگاه شامل چندبخش هست، یکی اقدامات پیش از نمایشگاه، در حین نمایشگاه و پس از نمایشگاه تا بتونیم خوب نتیجه بگیریم. اقدامات پیش از نمایشگاه رو دارم انجام میدم که زیر ساخت هایی که لاززم داریم رو مهیا کنیم. مثلا چک لیست آموزش پرسنل کانتر، فرم های مورد نیاز، نرم افزار crm و موارد لازم برای ارائه بهتر خدمات. زیاد موافق اقلام تبلیغاتی نیستم شاید بخواهم از یک هدیه جهت یادگاری برای برخی افراد استفاده کنم.
در حین نمایشگاه هم که باید طبق دستوارالعمل همه موارد پیش بره که بعد نمایشگاه با فالوآپ کردن به نتیجه دلخواهمون برسیم. برای فالوآپ کردن هم که برنامه ریزی کردم، تماس بگیریم، فایل بفرستیم براشون و دعوت کنیم توی جلسه با ما، که ارتباطمون قوی تر بشه.

اگر نکته و موردی دارید که میتونه کمک کنه برای برگزاری باشه ممنون میشم راهنمایی کنید.

قبل توسط (0 امتیاز)
حضور در نمایشگاه های بین المللی فرصتی عالی برای گفتن داستان برندتان است. این رویدادهای پرجنب و جوش با حضور متخصصان کسب و کار، علاقه مندان به حوزه نمایشگاه برگزار می شوند. نمایشگاه ها فرصت های بی شماری برای ارتباط مستقیم با شرکت کنندگان و سرمایه گذاران فراهم می کنند. بر اساس تحقیقات Exhibitor Surveys Inc. ، 82% از بازیدکنندگان نمایشگاه ممکن است تصمیم به خرید بگیرند.
حضور در نمایشگاه های بین المللی برای هر کسب و کاری گامی بزرگ است، به همین دلیل نیاز به برنامه ریزی قبلی دارد. همه چیز از پیدا کردن بهترین شرکت غرفه سازی تا نهایی کردن طراحی غرفه نمایشگاهی به موفقیت شما کمک می کند و نیاز به برنامه ریزی دارد.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 125 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 463 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 1.4هزار بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 5.0هزار بازدید
سوال شده 10 سال قبل در بازار و اقتصاد توسط sina-z (1.3هزار امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 2.4هزار بازدید
...