0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

دستگاه های پرکن دارای مدل ها و اندازه های مختلفی هستند که هر کدام به نوبه ی خود در پیشرفت بخش تولیدی و صنعت بسته بندی، نقش به سزایی داشته اند و به دو دسته ی کلی دستگاه پرکن مایعات و دستگاه پرکن مواد پودری تقسیم می شوند.در این مقاله سعی داریم از نوع پودری دستگاه های پرکن صحبت کنیم که خود در سه سری دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک ساخته می شود مانند دستگاه پرکن پودری کوچک و دستی مناسب کسب و کار های کوچک و پرکن پودری بزرگ و اتوماتیک مناسب کارخانه ها که انواع پودرها را در انواع ظروف پر می کنند.جهت مشاوره برای راه اندازی خط تولید، استعلام مشخصات فنی دستگاه، قیمت و هزینه راه اندازی آن با کارشناسان ما تماس بگیرید.از تفاوت های پرکن گرانولی و پرکن پودری می توان به عملکرد دستگاه پرکن گرانولی که طبق نیروی جاذبه است، پرداخت در حالی که مکانیزم پرکن های پودری کانتریی است و از کاربرد های این دستگاه ها می توان به استفاده از آن ها در بخش های دارویی، غذایی و بهداشتی اشاره کرد مانند پر کردن ادویه جات، پودر بچه، پودر ماشین لباسشویی و

سازنده دستگاه پرکن پودری

در طول این مقاله توضیحاتی در رابطه با انواع و کاربرد دستگاه پرکن پودری خواهیم داد، در این قسمت مفتخریم اعلام کنیم ماشین سازی سوراصنعت  سازنده ماشین آلات صنعتی بوده که انواع دستگاه پرکن ساشه پودری و مواد پودری را متناسب با نیاز و سفارش شما که با توجه به زمینه ی شغلی تان تعیین می شود، با بهترین متریال و یراق تولید کرده و در راستای کسب رضایت مشتری تسهیلات بسیاری در این زمینه به شما ارائه می دهد. شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر با شماره های موجود تماس بگیرید.

 

تقسیم بندی دستگاه پرکن پودری

همان طور که در بخش قبلی اشاره کردیم دستگاه پرکن پودری در اندازه ها و مدل های مختلف طراحی و تولید شده و به عنوان پرکن پودر شوینده، پرکن ادویه و انواع مواد پودری دیگر کاربرد دارد و به طور کلی به سه مدل تقسیم می شود که عبارتند از:

دستگاه پرکن پودری دستی

دستگاه پرکن پودری دستی یکی از انواع پرکن های مطرح و پرطرفدار در بازار است که با توجه به کم حجم بودن و عملکرد ساده تری که نسبت به سایر مدل ها دارد، توانسته است بازده خوبی را از خود به نمایش گذاشته و در کارگاه ها مورد توجه واقع شوددستگاه پرکن پودری اتوماتیک به دلیل آن که فضای نسبتا گسترده ای را اشغال کرده و هزینه زیادی را در بر دارد، برای کارگاه ها و مشاغل و کسب و کار های کوچک و خانگی مناسب نمی باشد در حالی که پرکن پودری دستی به علت این که کمترین مقدار از فضا را اشغال کرده و کاربری آسانی برای اپراتور داشته و علاوه بر آن قیمت اقتصادی که دارد کاملا مناسب کارگاه ها و مکان هایی با متراژ کم است.

دستگاه پرکن پودری نیمه اتوماتیک

این دستگاه مواد پودری نظیر انواع ادویه، پودر لباسشویی و… را درون ظروف یا کیسه ها پر می کند. پرکن پودری نیمه اتوماتیک نسبت به دو مدل دیگر عملکردی میانه دارد و حضور یک اپراتور هنگام کار دستگاه ضروری است، کارایی و سرعت مناسب و قابل قبول (بیشتر از مدل دستی و کم تر از مدل اتوماتیک) از دیگر ویژگی های این مدل محسوب می شود، اگر به دنبال سرعت و دقت به همراه قیمت مقرون به صرفه هستید پیشنهاد ما این دستگاه است.

دستگاه پرکن پودر اتوماتیک

با این دستگاه می توان انواع مواد پودری را به درون ظروف پلاستیکی ،شیشه ای ،کیسه و ... منتقل کرد. بسته بندی ظروف در پرکن پودری اتوماتیک برخلاف دو مدل دیگر نیازی به نیروی انسانی و اپراتور ندارد و صفر تا صد مراحل به صورت کاملا اتوماتیک انجام می شود. همچنین این دستگاه از سرعت و دقت بسیار بالایی نسبت به سری های دیگر برخوردار است. دستگاه پرکن اتوماتیک پودری صنعتی بوده و در کارگاه های تولیدی و کارخانجات بزرگ کاربرد دارد.

 

 

قیمت دستگاه پرکن پودری دست دوم و نو

قیمت این ماشین متناسب با نوع ماده، حجم آن، سرعت، دقیق بودن و... کاملا متغیر است. چه بسا کیفیت و مرغوبیت دستگاه های تولید شده توسط ماشین سازی های مختلف نیز با هم متفاوت است. ((ولی ما از کیفیت خود مطمئنیم))ما به شما این نوید را می دهیم که با یک بار خرید از ما، هم مرغوبیت دستگاه های ما را متوجه می شوید، هم از گارانتی و خدمات پس از فروش ما نیز با خبر می شوید و هم مشتری دیگر دستگاه های تولید شده توسط ماشین سازی سورا صنعت می شوید. چرا که رضایت مشتریان عزیز و گرامی، مهم ترین سرمایه ماست.جهت مشاوره برای راه اندازی خط تولید، استعلام مشخصات فنی دستگاه، قیمت و هزینه راه اندازی آن با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پرکن پودری ادویه و کم حجم

کار این دستگاه پر کردن کیسه های کوچک پلاستیکی نظیر فلفل، نمک و دیگر ادویه ها و پودرهای مشابه می باشد و دارای تایمر قابل تنظیم برای وزن های متفاوت از پنجاه گرم تا یک کیلوگرم است.

پرکن پودری خانگی

این دستگاه های پرکن جز سری دستی محسوب می شوند که علاوه بر حجم پایین دستگاه، از نرخ بسیار پایین تری در برابر دستگاه های پرکن اتوماتیک و نیمه اتوماتیک حاضر در کارخانه جات برخوردار هستند، در نتیجه برای مشاغل خانگی و کوچک همانند تولید و بسته بندی ادویه جات بسیار مناسب اند.

پرکن ولودار

این مدل پرکن به علت باز بودن دریچه ای که دارد گزینه مناسبی جهت پرکردن کیسه های گچ، بتن و دیگر پودرهای ساختمانی محسوب می شود. کیسه در قسمت دهانه دریچه قرار داده می شود سپس با پودر مد نظر پر می شود. سیستم و فرآیند پر کردن با سنسور بار چک می شود.

پرکن کیسه لودسلی

فرآیند پرکردن این دستگاه توسط لودسل عملی می شود. با توجه به وزن مشخص شده توسط نمایشگر دستگاه، کیسه ها از 10 تا 100 کیلوگرم پر می شوند و پس از رسیدن به مقدار تعیین شده، دستگاه عملیات را متوقف کرده و آماده شروع چرخه پرکردن بعدی می شود.

مکانیزم و عملکرد دستگاه پرکن پودری تمام اتوماتیک

دستگاه پرکن پودری اتوماتیک شامل ماردون، مخزن و انتهای مخزن می باشد که اگر بخواهیم به طور کلی فرآیند را شرح دهیم، ماردون با چرخش و دوران پودر را از مخزن به سمت نازل هدایت می کند که این عمل بارها تکرار می شود و طی آن مقدار تعیین شده ای پودر به داخل کیسه و یا ظروف سرازیر می شود.در قسمت پایینی دستگاه، یک نقاله تعبیه شده است که کیسه ها یا ظروف را به بخش زیرین نازل می فرستد و پس از پر شدن نیز آن ها را مجدد برای دربندی هدایت می کند. این ماشین بنا به نیاز و سفارش مشتری می تواند دارای نوار نقاله، بالابرپودری  و انتقال دهنده پودر باشد همچنین باید گفت در کنار این دستگاه امکانات زیر مناسب با سفارش مشتری نصب می شوند:

 

میز ترافیک و شوتینگ درب

کوره لیبل شیرنگ پک

چند هد درب بند

طول درخواستی برای نوار نقاله

نتیجه گیری

ماشین سازی سورا صنعت سازنده ی انواع دستگاه کیسه پر کن پودری اماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد.

09198182884

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 20 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 65 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 82 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 24 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 70 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 52 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 59 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 50 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 70 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 71 بازدید
سوال شده 2 سال قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
...