0 امتیاز
قبل در درمان و پزشکی توسط (0 امتیاز)

چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم؟ با افزایش سن انسان تولید کلاژن در پوست کاهش پیدا می ‌کند و به همین دلیل چین‌ و چروک‌هایی در پوست ظاهر می ‌شود. امروزه با دستگاه‌ های مختلفی که در کلینیک‌ های زیبایی قرار دارد و روش‌ های درمانی گوناگون می‌ توان برای بر طرف کردن چین ‌و چروک پوست اقدام کرد. روش‌ های زیباسازی و درمانی بسیار زیادی وجود دارند که با توجه به شرایط بیمار از آنها استفاده می ‌شود. در کلینیک زیبایی آرشان خدمات متنوعی برای از بین بردن چین ‌و چروک پوست با هزینه‌های بسیار مناسب ارائه می ‌شود.

برای خواندن این مقاله روی ادامه مطلب کلیک کنید.

3 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

سلام دوست عزیز برای درک بهتر و نحوه درمان چین و چروک پیشنهاد می کنم روش های اثبات شده پیشگیری از چین و چروک رو مطالعه بفرمایید.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)
بهترین راه برای پیشگیری از چین و چروک پوست مصرف مکمل های کلاژن ساز است. من همیشه از سایت داروبوم می خرم. زیر نظر داروخانه است. هر بار که تخفیف بذارن یه بسته سفارش می دم به مارکش کار ندارم. اما از همه شون بهتر پودر کلاژن صورتی بود که ویتامین سی هم داخلش داشت. پوستم قشنگ سفت و شفاف می کرد.
0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

مزونیدلینگ نوعی درمان پوستی است که از میکرونیدلینگ برای وارد کردن سرم‌ها و مواد مغذی به لایه‌های عمیق پوست استفاده می‌کند. این درمان می‌تواند به بهبود ظاهر چین و چروک، خطوط ریز، جای زخم، آکنه، افتادگی پوست و لک‌ها کمک کند.در مزونیدلینگ، یک دستگاه میکرونیدلینگ با سوزن‌های بسیار ریز به پوست وارد می‌شود. این سوزن‌ها سوراخ‌های ریزی در پوست ایجاد می‌کنند که باعث تحریک کلاژن سازی و بهبود گردش خون می‌شود. سرم‌ها و مواد مغذی پس از ایجاد سوراخ‌ها به پوست تزریق می‌شوند. این سرم‌ها و مواد مغذی می‌توانند به بهبود ظاهر پوست و کاهش چین و چروک کمک کنند.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 12 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 346 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 38 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 15 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 22 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 38 بازدید
سوال شده 7 ماه قبل در درمان و پزشکی توسط zahrakashani (0 امتیاز)
...