+2 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (165 امتیاز)
چرا خانم ها باید هر روز لباس زیر خود را عوض کنند؟

 

لباس زیر زنانه به لباسی گفته می شود که زیر لباس اصلی می پوشند. وظیفه اصلی این لباس زیر ها تمیز نگه داشتن بدن و مراقبت از پوست شما در برابر لباس زنانه اصلی و عوامل بیرونی می باشد. همانطور که استفاده از لباس زیر دارای اهمیت است، تعویض به موقع آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. از جمله لباس های زیر زنانه که شامل شورت زنانه و سوتین زنانه می باشد. در این مقاله ما سعی داریم تا دلایل تعویض روزانه شورت زنانه را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.


دلایل تعویض شورت زنانه

تعویض لباس زیر علاوه بر نکات بهداشتی دلایل دیگری نیز دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. تعویض روزانه شورت و سوتین نخی یکی از واجبات است. اما در صورتی که زمان کافی برای تعویض لباس نداشتید بهتر است از لباس زیر های نخی استفاده کنید.


1- خشک و تمیز نگه داشتن بدن

اگر به صورت روزانه شورت زنانه تعویض شود، شما دیگر نگران مرطوب بودن لباس زیر خود نخواهید بود. در ناحیه تناسلی بانوان به طور روزانه ترشحاتی خواهند داشت که برای برخی از افراد این ترشحات شدیدتر و برای برخی دیگر کمتر می باشد. برای اینکه این ترشحات برروی بدن باقی نمانند بهتر است به صورت روزانه لباس زیر خود را تعویض کنید. برخی از بانوان نیز به دلیل قرار گرفتن در دوران بارداری دچار تغییرات هورمونی بسیاری می شوند که این تغیرات باعث افزایش ترشحات در بدن این افراد خواهد شد. به این شکل اگر فرصت کافی برای دوش گرفتن روزانه نداشته باشید نیز نگران درگیر شدن با بیماری های پوستی در ناحیه تناسلی خود نمی شوید. از موارد دیگری که علاوه بر ترشحات باعث می شود تا شما به تعویض به موقع شورت زنانه بپردازید، باقی ماندن ادرار و مدفوع شما بر روی شورت می باشد. شما هر چقدر هم انسان مرتبی باشید باز نمی توانید از بقایای این موارد برروی لباس زیر خود جلوگیری کنید. عوض کردن به موقع و روزانه به صورت مداوم باعث ایجاد حس پاکیزگی در شما می شود.


2- جلوگیری از ابتلا به بیماری 

با تعویض شورت زنانه به صورت روزانه، شما درگیر بیماری هایی مانند قارچ ناحیه تناسلی نخواهید شد. این بیماری به دلیل رشد بیش از حد قارچ در ناخیه تناسلی رخ می دهد. از علائم این بیماری می توان خارش و سوزش شدید و التهاب در قسمت واژن نام برد. سعی کنید تا آنجایی که می توانید از لباس های زیر ضد باکتریال و ضد حساسیت استفاده کنید. رعایت این موارد در کنار تعویض به موقع لباس زیر می تواند از درگیر شدن شما با این نوع بیماری ها جلوگیری کند.

 

منبع: شرق

 

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 44 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 103 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 71 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 39 بازدید
...