0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

نوارنقاله ها برای جابجایی محصولات از محلی به محلی دیگر در جهت سرعت بخشیدن به فرایند خط تولید می باشد. برای مثال برای اینکه شما بتوانید با جت پرینتر های اتوماتیک روی محصولات خود چاپ بزنید مستلزم این است که محصولات شما با سرعت ثابت از مقابل دستگاه عبور کند. تسمه نوارنقاله نیز باید قدرت جابجایی محصولات شما را داشته باشد.

انواع نوار نقاله ها
نوارنقاله ها از لحاظ نوع بدنه به دو نوع بدنه استیل و بدنه آهن تقسیم بندی می شوند. هم چنین میتوان آنها را از لحاظ موتور نیز تقسیم بندی انجام داد. نوار نقاله های مدولار نیز نمونه ای از نوارنقاله های شرکت آرین بهرنگ می باشدنوارنقاله های بدنه استیل عموما در تولیدی های دارویی، غذایی و بهداشتی مورد استفاده قرار میگیرد زیرا از باید های سازمان غذا و دارو می باشدنوار نقاله برای سرعت بخشیدن به فرایند تولید و اتوماتیک کردن آن استفاده می شود.

همچنین این شرکت آمادگی دارد انواع مختلف این محصول را با سایزهای متنوع و ادوات در خواستی صنایع مختلف طراحی و اجرا سازد. استفاده از  موتور های تک فاز و سه فاز با و یا بدون اینورتر با بدنه آهنی با رنگ کوره ای و همچنین ساخت نوار از جنس استیل، و با قابلیت ننظیم سرعت و ارتفاع، متحرک سازی نوارنقاله برای جابه جایی راحت در خطوط تولید  از جمله شرایطی است که متناسب با نیاز مشتریان محترم می تواند یپش از تولید و هنگام طراحی در نظر گرفته شود.در خصوص کارکرد جت پرینتر با نوار نقاله لازم به ذکر است که اساس کار جت پرینتر بر مبنای حرکت است و محصولات به جهت بالا رفتن کیفیت چاپ می بایستی با یک سرعت یکسان از جلو و یا زیر هد جت پرینتر حرکت کنند به همین خاطر نوار نقاله (کانوایر و تسمه نقاله) جزو ملزومات دستگاه جت پرینتر می باشد.

نوار نقاله در صنایع غذایی، بهداشتی و دارویی
در صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی می بایست از تسمه نقاله پی.وی.سی (PVC) مورد تایید استفاده کرد. همچنین استفاده از استیل ضد زنگ یکی دیگر از ویژگی هایی است که هنگام استفاده از آن در صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی باید به آن توجه داشت. نوار نقاله های استیل مودولار از دیگر انواع این دستگاه است که در صنایغ غذایی مورد توجه قرار دارد.

مزایای استفاده از نوار نقاله
استفاده از نوار نقاله معمولا نیاز به مهارت خاصی برای راه اندازی ندارد و هزینه تعمیرات خاصی به مجموعه وارد نمی کند. این دستگاه سرعت عملکرد خط را کاملا افزایش می دهد. همچنین این دستگاه صدمات و خسارات وارده به نیروی انسانی و محصولات را به دلیل حمل ایمن در خط تولید به شدت کاهش می دهد.علاوه بر مزایایی که نوار نقاله برای خطوط تولیدی در هر کارگاه و کارخانه ای دارد، توجه به نکات زیر نیز حائز اهمیت است:

ابعاد نوارنقاله
نوار نقاله در طول و عرض مختلف با توجه به نیاز مشتری در سریع ترین زمان ممکن طراحی و ساخته می شود. پیشنهاد می شود با اعلام ابعاد محصول مورد نظر خود به کارشناسان ما ابعاد مناسب دستگاه ها را با در نظر گرفتن موارد مختلف بیابید.


سفارش و تهیه نوار نقاله
مشتریان محترم همزمان با خرید دستگاه جت پرینتر می توانند در صورت نیاز، دستگاه نوار نقلیه خود را با شرایط و ابعاد موردنظر سفارش دهند و در اسرع وقت دریافت کنند. همچنین دستگاه های کانوایر و نوار نقاله  به صورت جدا نیز توسط این مجموعه طراحی و به بازار عرضه کنند.
ویژگی‌های کانوایر بدنه آهنی
• جنس بدنه: آهنی
• رنگ: آهنی
• نوع رنگ: الکترواستاتیک
• طول نوار نقاله : بستگی به سفارش مشتری
• عرض: بستگی به سفارش مشتری
• عرض بدنه: بستگی به سفارش مشتری
• نوع نوار نقاله: PVC
• گارانتی: 12 ماه
• خدمات پس از فروش: 5 سال
توضیحات نوار نقاله جت پرینتر صنعتی بدنه آهنی
نوار نقاله جت پرینتر صنعتی مدل بدنه آهنی از جمله نوار نقاله های ساخته شده است که بسیار دقیق بوده و از ضریب خطای بسیار پایینی برخوردار می باشد. این مدل از نوار نقاله به منظور استفاده در جت پرینتر های صنعتی و یا اتوماتیک طراحی و ساخته شده است. نوار نقاله جت پرینتر صنعتی بدنه آهنی یکی از بهترین ها در نوع خود و در مقایسه با سایر مدل های موجود در بازار می باشد زیرا هیچ گونه لرزشی در زمان کار ندارد و این باعث می شود تا تاریخ زن به راحتی کار خود را انجام داده و چاپ بر روی محصول به سهولت و به طور صحیح انجام شود.

دستگاه کانوایرجت پرینتر
در صورتی که می خواهید در مجموعه خود یک تسمه نقاله دقیق داشته باشید تا به منظور قرار گرفتن جت پرینتر از آن استفاده نمایید، پیشنهاد ما به شما نوار نقاله جت پرینتر صنعتی مدل بدنه آهنی خواهد بود. سرعت و قدرت در نوار نقاله به قدرت موتور و نوع گیربکس آن بستگی دارد که در این نوار نقاله از گیربکس ۱.۴۰ و ۱.۵۰ و قدرت موتور ۰.۱۸ اسب بخار استفاده شده است. شما می توانید بر روی این مدل از نوار نقاله یک اینورتر قرار دهید تا بتوانید سرعت آن را کنترل نمایید.

ارتفاع نوار نقاله جت پرینتر صنعتی مدل بدنه آهنی، ۷۰ تا ۹۰ می باشد که قابلیت تنظیم بر اساس ارتفاع مورد نظر شما را دارا می باشد. از این دستگاه جهت حرکت محصولات مختلف و قطعات با سرعت ثابت یا متغیر استفاده می شود. از این دستگاه در مشاغل مختلف می توان استفاده کرد زیرا در مشاغل مختلف می تواند کاربردهای متنوعی داشته باشد.

شناخت نوار نقاله جت پرینتر صنعتی
شاید به صورت کلی بتوان نوار نقاله را وسیله ای برای جابجایی لوازم و وسایل مختلف دانست اما کاربردهای مختلفی دارد. این نوار نقاله از نوع پایه دار می باشد و جنس آن آهنی و بسیار مستحکم است. رنگ استفاده شده در این دستگاه از نوع الکترواستاتیک می باشد. طول نوار مورد استفاده در نوار نقاله پرینتر صنعتی آن ۲ متر بوده و عرض آن نیز ۰.۴ متر یا ۴۰ سانتی متر می باشد. برق مصرفی این نوار نقاله از نوع تک فاز ۲۲۰ ولت است. جنس نوار نقاله مورد استفاده در این دستگاه از استیل می باشد و رنگ نوار مورد استفاده در آن، رنگ استیل می باشد. عرض بدنه این نوار نقاله، ۴۵ سانتی متر می باشد.

ویژگی های تسمه نقاله جت پرینتر
نوع گیربکس مورد استفاده در نوار نقاله جت پرینتر صنعتی مدل بدنه آهنی از تیپ ۴۰ می باشد. نوع نوار نقاله استفاده شده در این دستگاه از جنس مرغوب و در واقع از جنس PVC می باشد. در این نوار نقاله می توان هم از برق تک فاز و هم برق ۳ فاز به صورت همزمان استفاده کرد. موتور نوار نقاله جت پرینتر صنعتی مدل بدنه آهنی ۰.۱۸ است که قابل تغییر نیز می باشد.
قیمت نوارنقاله جت پرینتر سورا صنعت
نوارنقاله جت پرینتر بر اساس نوع متراژ، عرض، نوع تسمه، نوع بدنه، شیب دار بودن، ارتفاع، تحمل وزن و… محاسبه قیمت می شوند. برای دریافت قیمت و خرید نوارنقاله سفارشی خود با کارشناسان فروش آرین بهرنگ در تماس باشید.
نتیجه گیری
ماشین سازی سورا صنعت سازنده ی انواع دستگاه نوار نقاله اماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد.
09397700612

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 28 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 73 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 49 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 58 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 83 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 67 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 45 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 67 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 22 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 60 بازدید
...