0 امتیاز
قبل در درمان و پزشکی توسط (0 امتیاز)
اگر می خواهید با هر عمل زیبایی که انجام داده اید، نتیجه مثبتی داشته باشید، باید قبل از انجام آن، خود را آموزش دهید. عوامل مختلفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید که باید در مورد آنها آموزش دهید. به خواندن ادامه دهید تا بدانید قبل از جراحی چه چیزهایی باید بدانید.

قیمت ها را بین جراحان مختلف مقایسه کنید. بلافاصله سراغ ارزان ترین قیمت نروید. دریابید که چه چیزی هزینه های مختلف را تشکیل می دهد. اغلب، بهترین جراحان بیشترین هزینه را دریافت می کنند، اما فرض می کنیم که همیشه همینطور است. اگر برای بررسی وقت بگذارید، اغلب می توانید یک جراح با قیمت مناسب پیدا کنید که کار خوبی انجام دهد.

شما باید در انتخاب جراح زیبایی خود بسیار محتاط باشید. شما باید با دوستان و افراد جامعه خود صحبت کنید. شما باید جراح خود را به صورت آنلاین جستجو کنید و نظرات بیماران سابق را بخوانید. برای داشتن تجربه جراحی زیبایی خوب، ضروری است که به جراح خود اعتماد داشته باشید.

علاوه بر معاینه جراح خود، می خواهید کلینیک یا بیمارستانی را که در آن جراحی انجام می شود نیز بررسی کنید. اغلب اوقات این مکان با پزشک شما ارتباطی ندارد. می خواهید ببینید آیا استانداردهای مورد نیاز شما را حفظ می کند یا خیر.

در مورد روشی که به آن فکر می کنید بیاموزید. قبل از مشاوره با جراح، باید همه چیزهایی را که در مورد روشی که می خواهید بدانید، بدانید. سپس، می‌توانید سؤالات تحصیل کرده بپرسید، و بهتر می‌توانید بفهمید که جراح کاملاً با شما صادق است یا خیر.

اگر فرزندتان به اندازه کافی بزرگ نیست که بتواند رضایت نامه ها را امضا کند، اجازه ندهید جراحی زیبایی انجام دهد. باید اجازه دهید فرزندتان صبر کند تا هم از نظر ذهنی و هم از نظر جسمی به طور کامل رشد کند. هنگامی که آنها به سن می رسند، می توانید از آنها در هر کاری که انتخاب می کنند حمایت کنید.

شما باید با هر جراح زیبایی که تصمیم می گیرید کاملاً احساس راحتی کنید.
شما باید کاملاً به آنها اعتماد کنید و در هنگام گفتگو با آنها احساس راحتی کنید. شما به بدن خود و به طور بالقوه زندگی خود به آنها اعتماد دارید، بنابراین باید وقتی با آنها هستید احساس راحتی کنید.

اگرچه شما هرگز نمی خواهید یک جراح زیبایی را صرفاً بر اساس قیمت انتخاب کنید، خرید از بین جراحان واجد شرایط ضرری ندارد. اگر لیست کوتاهی از جراحانی دارید که در نظر دارید، بحث در مورد گزینه های قیمت گذاری با هر یک از آنها ممکن است به شما در تصمیم گیری نهایی کمک کند.

از قبل در مورد هزینه های جراحی بپرسید و حتما مراقب هزینه های پنهان باشید. هزینه جراح تنها در این معادله نیست. همچنین برای استفاده از اتاق عمل، داروی بیهوشی و خود ایمپلنت در صورت استفاده، هزینه‌هایی وجود دارد. در مورد هزینه های نهایی خروج از درب بپرسید.

شما باید در انتظارات خود از نتایج جراحی پلاستیک واقع بین باشید. اگرچه روش های زیبایی می توانند کارهای شگفت انگیزی انجام دهند، اما محدودیت هایی برای پتانسیل آنها وجود دارد. این چیزی است که باید در نظر بگیرید، به خصوص اگر مشکلات بدنی دارید. تنها تغییر ظاهر فیزیکی ممکن است برای رفع این مشکلات کافی نباشد. ممکن است بخواهید با توجه به آنچه در حال گذراندن هستید، به دنبال کمک حرفه ای باشید.

شما باید از ابزارهایی مانند نرم افزار ویرایش عکس استفاده کنید تا تصوری از ظاهر خود پس از جراحی داشته باشید. بسیاری از کلینیک های جراحی زیبایی این خدمات را ارائه می دهند. شما باید این تصاویر ویرایش شده را چاپ کنید و چند هفته وقت بگذارید تا به آنها نگاه کنید و مطمئن شوید که این همان چیزی است که واقعا می خواهید.

وقتی برای جراحی زیبایی خود برنامه ریزی می کنید، انتظار نداشته باشید که نتایج عالی باشد. فقط از ظاهر قبلی خود انتظار پیشرفت داشته باشید. اگر انتظار دارید که جراحی را شبیه مدل مورد علاقه خود انجام دهید، به احتمال زیاد ناامید خواهید شد. کنترل انتظارات خود به شما کمک می کند تا از افسردگی پس از عمل جلوگیری کنید.

انجام جراحی زیبایی مانند سایر انواع جراحی خطراتی دارد. این خطرات شامل عوارض آرام بخشی، از دست دادن خون، آسپیراسیون، لخته شدن خون، عفونت، شل شدن بخیه ها و بهبودی نادرست است. قبل از انجام هر گونه عمل زیبایی، مطمئن شوید که تمام خطرات مرتبط با آن را کاملاً درک کرده اید.

در مورد جراحی زیبایی، بدانید که اگر جراح شما در مورد اجتناب از انجام برخی روش‌ها مصمم است. این به نفع شماست که استدلال آنها را بپذیرید. متوجه خواهید شد که جراح شما تقریباً همیشه به این فکر می کند که چه چیزی برای شما بهتر است، حتی اگر نتوانید چشم در چشم آنها را ببینید. اگر از جراح خود خسته شده اید، به دنبال مشاوره از یک متخصص دیگر باشید.

ممکن است برخی از جراحی های زیبایی وجود داشته باشد که با افزایش سن بدن شما دوام نیاورد. کاشت سینه یا سایر جراحی های پلاستیکی که در یک فرد 30 ساله تا حدودی طبیعی به نظر می رسید، برای یک فرد 60 ساله به طرز عجیبی اشتباه به نظر می رسد. مطمئن باشید که پروسه شما به خوبی پیر خواهد شد.

جراحی زیبایی نباید برای درمان افسردگی یا سایر اختلالات سلامت روان استفاده شود. ممکن است عزت نفس شما تقویت شود، اما اگر مشکل اساسی افسردگی داشتید، این مشکل را درمان نمی کند. قبل و بعد از انجام عمل از یک متخصص کمک بگیرید. شما قادر خواهید بود با تغییرات مثبت برخورد کنید.

به دنبال یک جراح دارای گواهی بورد باشید. این جراحان معمولاً قیمت‌های بالاتری دارند، اما توسط هیئت جراحان پلاستیک آمریکا تأیید شده‌اند و احتمالاً آموزش‌های گسترده‌ای برای واجد شرایط بودن دریافت کرده‌اند. یک جراح دارای گواهی بورد باید آمادگی بهتری داشته باشد، اما به یاد داشته باشید که تجربه نیز عامل مهمی است.

حمل و نقل جایگزین را برای روز جراحی و قرار ملاقات های بعدی خود برای چند روز آینده ترتیب دهید. بلافاصله، پس از جراحی، شما عواقب بعدی داروی بیهوشی را احساس خواهید کرد و نمی توانید رانندگی کنید. علاوه بر این، در چند روز اول پس از جراحی، احتمالاً از داروهای مسکن استفاده می‌کنید که از رانندگی شما جلوگیری می‌کند.

پس از خواندن این مقاله، اکنون می دانید که داشتن حقایق در مورد جراحی خود قبل از شروع به بررسی پزشکان بسیار مهم است. این نکات را در نظر داشته باشید و برای انتخاب یک جراح خوب وقت بگذارید و در مورد تصمیم خود فکر کنید.

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

سلام برای مشاهده میزان ماندگاری زاویه سازی فک صورت کلیک کنید

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 48 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 36 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 45 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 62 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 153 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 50 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 60 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 54 بازدید
...