0 امتیاز
قبل در درمان و پزشکی توسط (0 امتیاز)
جراحی زیبایی می تواند ظاهر شگفت انگیز جدیدی به شما بدهد که بدون توجه به سن یا دلایل انجام آن، احساس خوبی نسبت به آن خواهید داشت. با توجه به اینکه امکانات تقریبا بی نهایت آن هر روز مقرون به صرفه تر می شود، جای تعجب نیست که بسیاری از مردم از این روش خود-بهبودی و ارتقاء استفاده می کنند! برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که جراحی زیبایی می تواند به شما ارائه دهد، مقاله زیر را بررسی کنید.

همانطور که در مورد روش های احتمالی با یک پزشک صحبت می کنید، مطمئن شوید که اعتبار او را تأیید کنید. مهم است که مطلع بمانید و بپرسید که او در کجا تحصیل کرده است، تاریخ فارغ التحصیلی و سالها تجربه ای که در این روش ها دارد. همچنین از بیمارانی که تحت همین روش قرار گرفته اند، درخواست معرفی و عکس کنید.

قبل از انجام یک روش، مطمئن شوید که روش مذکور را به طور کامل بررسی کرده اید. بسیاری از مردم هیجان زده هستند و با عجله وارد مراحل خاصی می شوند. تحقیقات اولیه آنها به خواسته های آنها دامن می زند. آنها فراموش می کنند که مطمئن شوند که به اهمیت چنین تصمیمی احترام می گذارند و فرصت را به طور کامل بررسی نمی کنند.

جراحی زیبایی همیشه باید با ذهن سالم انجام شود. این بدان معنی است که شما باید تا آنجا که می توانید از قبل جراح را بررسی کنید. وقتی از او سؤالات شخصی درباره شایستگی هایش می پرسید نگران توهین آمیز بودن نباشید. شامل مدرسه و دروس اضافی که او خوانده است. این به شما کمک می کند تا آرامش خاطر داشته باشید.

تقریباً همه انواع جراحی پلاستیک نیاز به نوعی بیهوشی دارند. به یاد داشته باشید که یک نوع بیهوشی وجود ندارد که در همه موارد موثر باشد، بنابراین حتماً با پزشک خود در مورد مزایا و معایب گزینه های مختلف خود صحبت کنید. در بسیاری از مواقع برای جراحی های بزرگتر به بیهوشی عمومی نیاز است.

اگر در حال انجام لیپوساکشن یا عمل مشابهی هستید، از جراح خود بپرسید که آیا بعد از عمل کاری می توانید انجام دهید تا وزن خود را کاهش دهد. احتمالاً باید هر روز کمی ورزش کنید. یک رژیم غذایی سالم برای ماندگاری اثرات جراحی خود اتخاذ کنید.

قبل از انجام عمل جراحی باید چند ماه به تصمیم خود فکر کنید. آیا واقعاً احساس می کنید که تغییر ظاهرتان زندگی شما را بهتر می کند؟ شما باید با دوستان و خانواده خود صحبت کنید. قبل از اینکه تصمیم نهایی خود را بگیرید، در مورد جراحی زیبایی تحقیقات زیادی انجام دهید.

از آمادگی های لازم برای مراقبت های بعد از جراحی مطلع شوید. برخی از جراحی های زیبایی، مانند بزرگ کردن سینه، شما را ملزم به مصرف داروها یا کرم ها پس از انجام عمل می کند. عاقلانه است که در مورد مراقبت های بعد از عمل قبل از جراحی یاد بگیرید. آخرین کاری که می‌خواهید بعد از عمل انجام دهید این است که محصولات را به پایان برسانید.

قبل از مراجعه برای اولین قرار ملاقات، حتماً در مورد هزینه های مشاوره بپرسید. برخی از جراحان هزینه ویزیت مطب را دریافت می کنند، اما در صورت انتخاب آن جراح، این هزینه از قیمت نهایی جراحی کسر می شود. دیگران صرف نظر از انتخاب نهایی شما هزینه بازدید را از شما دریافت می کنند و برخی مشاوره رایگان ارائه می دهند.

در صورت نیاز وقت بگذارید و مقداری پول پس انداز کنید. اگر این راه حل خطرناک تر است یا اگر جراح به درستی صلاحیت نداشته باشد، هرگز نباید به جایگزین ارزان تری بسنده کنید. اگر می خواهید جراحی کنید، هزینه کامل را بپردازید و به جای پس انداز، به دنبال کیفیت باشید.

هنگامی که به انجام جراحی پلاستیک فکر می کنید، در نظر بگیرید که چه مدت می توانید برای بهبودی از زمین خارج شوید. مهم است که قبل از هر رویدادی که برنامه ریزی کرده اید، به خودتان زمان کافی برای بهبودی بدهید. شما نمی خواهید رویدادی را که برنامه ریزی کرده اید فقط به دلیل برنامه ریزی ضعیف خراب کنید.

جراح را برای انجام عمل خود انتخاب نکنید فقط به این دلیل که کمترین قیمت را به شما می دهد. قبل از تصمیم گیری باید عوامل دیگر را بسنجید. به خاطر داشته باشید که این روی کل زندگی شما تاثیر می گذارد. دریافت تخفیف نباید بالاترین چیز در لیست اولویت های شما باشد.

جراح مورد اعتماد خود را پیدا کنید. یکی از ضروری ترین عناصر هر عمل جراحی زیبایی موفق یک جراح خوب است. قبل از انجام هر گونه جراحی، مطمئن شوید که فرصتی دارید که واقعاً با پزشک صحبت کنید. سایت های بررسی آنلاین را بررسی کنید، حتی اگر می توانید با بیماران سابق صحبت کنید.

هرکسی که قصد جراحی زیبایی را دارد باید بهترین زمان را برای انجام این عمل در نظر بگیرد. اگر استرس زیادی را تجربه می کنند، یا اگر یک رویداد مهم زندگی دارند، ممکن است بخواهند در مورد انجام این روش تجدید نظر کنند. اگر بالاخره متوجه شدند که نقطه صلح آمیزی در زندگی خود پیدا کرده اند و همچنان خواهان این عمل هستند، می توانند برای انجام آن تلاش کنند.

اگرچه جراحی زیبایی در حال رایج تر شدن است، اما هنوز خطرات خاصی در ارتباط با این روش ها وجود دارد. مانند هر عمل جراحی دیگری، بیهوشی که برای آرام کردن شما در طول عمل استفاده می شود، خطر بزرگی دارد. قبل از جراحی، تحقیقاتی انجام دهید تا بفهمید چه نوع بیهوشی استفاده می شود.

در مورد علاقه خود به جراحی زیبایی با درمانگر خود دریغ نکنید. روانشناس شما می تواند به شما کمک کند دلایل خود را برای انجام جراحی زیبایی اولویت بندی کنید و به شما در تصمیم گیری مناسب کمک کند.

مطمئن شوید که خطرات عمل خود را درک کرده اید. هیچ روش پزشکی بدون خطر نیست و این شامل جراحی پلاستیک می شود. از پزشک خود بخواهید که آنها را برای شما توضیح دهد و همچنین تحقیقات خود را انجام دهید. این به شما کمک می کند که اگر نتیجه منفی غیرمنتظره ای باشد، آماده باشید. اگر با سطح خطری که خود را در آن قرار می دهید راحت نیستید، ممکن است بخواهید در مورد جراحی تجدید نظر کنید.

اگر سیگار می کشید و قصد انجام جراحی پلاستیک را دارید، باید سعی کنید 30 روز قبل از جراحی برنامه ریزی شده آن را ترک کنید. برخی از جراحان از کار بر روی افرادی که سیگار می کشند خودداری می کنند. هنگامی که سیگار می کشید، خون به درستی در سراسر بدن شما جریان نمی یابد و زمان بهبودی پس از جراحی افزایش می یابد.

انتخاب جراحی زیبایی یک تصمیم بسیار بزرگ و مهم است. ممکن است خیلی خوب زندگی شما را تغییر دهد! قبل از اینکه نیت خود را نهایی کنید، بیشتر در مورد آن بدانید، مطمئن شوید که برای شما مناسب است. امیدواریم این مقاله به شما فرصت زیادی برای فکر کردن داده باشد. همراه با توصیه های عالی که به شما در این سفر کمک می کند.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 41 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 36 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 48 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 62 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 50 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 153 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 2.4هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 116 بازدید
...