0 امتیاز
قبل در درمان و پزشکی توسط (0 امتیاز)

زمان و استرس می تواند خیلی از افراد و همچنین ظاهر او را از بین ببرد. خوشبختانه، گزینه های موجود در جراحی زیبایی بسیار گسترده و بسیار موثر هستند. اگر نمی‌دانید که آیا یک یا چند مورد از این روش‌ها ممکن است برای شما مناسب باشد، به خواندن نکات و توصیه‌هایی ادامه دهید که به شما در تصمیم‌گیری کمک می‌کنند.

قبل از انجام هر نوع جراحی زیبایی، خود را برای طیف وسیعی از سوالات دوستان و خانواده آماده کنید. بسیاری از مردم مزایایی که یک عمل زیبایی ارائه می دهد را درک نمی کنند یا به آنها احترام نمی گذارند و ممکن است در ابتدا قضاوت کنند. با این افراد صبور باشید و به آنها کمک کنید تا بفهمند چرا این کار را انتخاب کرده اید.

سعی کنید قبل از انجام هر روشی، تمام مراحل فرآیند بازیابی را بدانید. تحقیق کامل روی روش و بازیابی باعث می شود که تجربه راحت تر پیش برود.

هنگام فکر کردن به روش‌های زیبایی که نیاز به جراحی دارند، عاقلانه است که قبل از برنامه‌ریزی عمل خود، تعداد مناسبی از عکس‌های قبل و بعد از آن را درخواست کنید. با ارزیابی پتانسیل واقعی و همچنین محدودیت های روش انتخابی خود، با انتظارات واقع بینانه از آنچه قابل دستیابی است وارد فرآیند خواهید شد و در نتیجه از ناامیدی احتمالی جلوگیری می کنید.

اگر فکر می کنید که هزینه جراحی زیبایی در ایالات متحده بسیار زیاد است، این عمل را در هند یا مکزیک انجام دهید. هزینه ها اغلب به شدت کمتر است. شما می‌توانید با پزشکان به همان روشی که معمولاً انجام می‌دهید مصاحبه کنید، بنابراین می‌توانید همان سطح کیفیت کار را در آن مکان‌ها نیز انتظار داشته باشید.

برای هر جراحی زیبایی، مطمئن شوید که یک جراح زیبایی معتبر را انتخاب کنید که تجربه انجام عمل شما را داشته باشد. یک جراح عالی وقت صرف می کند تا با شما بنشیند و به شما کمک کند قبل از انجام جراحی خطرات موجود را درک کنید. آنها همچنین مایل خواهند بود اعتبار خود و هر اطلاعات دیگری را که شما بخواهید نشان دهند.

از اینکه هر چیزی را که می خواهید از جراح پلاستیک خود بپرسید نترسید. بسیاری از مردم احساس می کنند که سؤالات آنها احمقانه است و از پرسیدن آنها خودداری می کنند. به عنوان یک بیمار، این حق شماست که از همه چیزهایی که در مورد سلامتی شما می گذرد بدانید. مهم نیست چه چیزی است، از جراح پلاستیک خود بپرسید!

وقت بگذارید و از پزشک خود در مورد مراقبت های بعدی و همچنین مدت زمان بهبودی خود بپرسید. این احتمال وجود دارد که برای بهبودی قبل از اینکه بتوانید به روال معمول خود بازگردید، بسته به نوع جراحی که دارید، باید زمان زیادی از کار خود را مرخصی بگیرید. قبل از اینکه بخواهید زندگی روزمره خود را از سر بگیرید، باید بدانید چقدر زمان برای بهبودی نیاز دارید.

اگر در مراحل سختی از زندگی خود هستید، جراحی را متوقف کنید. بهبودی پس از جراحی نیاز به انرژی زیادی دارد و مسائل عاطفی بهبودی را طولانی تر کرده و آن را دشوارتر می کند. همچنین، بهبودی کندتر ممکن است به وضعیت روانی شما آسیب برساند.

روش های کم تهاجمی زیادی برای بهبود ظاهر فرد وجود دارد. به عنوان مثال، داروی بوتاکس نشان داده شده است که می تواند به کاهش و پاک کردن علائم پیری کمک کند. یکی از کاربردهای اصلی بوتاکس رفع خطوط و چین و چروک هایی مانند خط اخم است. هزینه متوسط برای درمان بوتاکس در ایالات متحده حدود 500.00 دلار است.

جراحی زیبایی ممکن است گران باشد و نمی توانید روی بیمه خود برای پوشش این هزینه حساب کنید. قیمت ها بسته به روشی که می خواهید انجام دهید متغیر است. به جراح اجازه ندهید که شما را در مورد روشی که از عهده آن برنمی‌آیید صحبت کند. هنگام تعیین هزینه‌ها، هزینه‌های جراحی تجدیدنظر و هزینه‌های مراقبت پیگیری را نیز لحاظ کنید.

شما تصمیم گیرنده اصلی در جراحی خود هستید. اجازه ندهید نظرات دیگران بیشتر از خواسته های خودتان باشد. حتی جراحی های پلاستیکی جزئی رویدادهایی هستند که زندگی را تغییر می دهند. شما باید در مورد جراحی خود کاملاً مطمئن باشید یا باید انتخاب دیگری داشته باشید.

بسته به نوع جراحی زیبایی که تحت آن قرار می گیرید، باید زمان مناسب را برای بهبودی در نظر بگیرید. برخی از جراحی‌ها تنها به چند روز نیاز دارند، در حالی که برخی دیگر می‌توانند شما را به مدت چند هفته استراحت کنند. بدانید که ممکن است برای مدتی بیکار باشید و تا زمانی که به طور کامل بهبود نیافته‌اید، نتوانید به چیزهای اطراف خانه رسیدگی کنید.

هنگامی که رژیم غذایی خود را تغییر می دهید تا برای جراحی آینده آماده شوید، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید. در حالی که آنچه می خورید مهم ترین است، می توانید بدن خود را از طریق مکمل ها و ویتامین ها تنظیم کنید. برای زنان، مصرف ویتامین هایی مانند C، A و E مهم است.

در تصمیم گیری در مورد جراحی زیبایی عجله نکنید. اینها تصمیماتی هستند که ظاهر شما را از نظر فیزیکی تغییر می دهند و به راحتی (یا ارزان) لغو نمی شوند. هر جراح با کیفیتی به شما زمان لازم برای تصمیم گیری هوشمندانه را می دهد. اگر احساس می‌کنید جراح شما را تحت فشار قرار می‌دهد، ممکن است بخواهید گزینه‌های دیگری را در نظر بگیرید، زیرا ممکن است انگیزه‌های مالی پشت سرسختی آنها وجود داشته باشد.

اگر تنها زندگی می کنید، حداقل یک هفته تا دو هفته قبل از عمل، وعده های غذایی را خریداری و آماده کنید. اگر وعده‌های غذایی‌تان را زودتر از موعد آماده کرده‌اید و منجمد کرده‌اید، به سادگی باید آن‌ها را دوباره گرم کنید و بخورید. این تضمین می کند که در طول دوره نقاهت به درستی غذا بخورید بدون اینکه استرس زیادی به بدنتان وارد شود.

با کارکنانی که با جراح کار می کنند آشنا شوید. همانطور که می خواهید جراح تجربه زیادی داشته باشد، کارکنان نیز باید در کاری که انجام می دهند به خوبی آموزش دیده و ماهر باشند. در مورد آموزش آنها در مواقع اضطراری و مدت زمان همکاری آنها با پزشک اطلاعات کسب کنید. علاوه بر این، دریابید که آیا دانشجویان پزشکی در روند شما دخیل هستند یا خیر.

نوع نگاه ما جنبه مهمی از روان ماست. اگر مانند گذشته از ظاهر خود راضی نیستید، ادامه دهید و احتمالات ارائه شده توسط جراحی زیبایی را بررسی کنید! امیدواریم این مقاله به سوالات اصلی شما پاسخ داده باشد و نکات مثبت و منفی را روشن کند. اکنون می توانید تصمیمی آگاهانه و مفید بگیرید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 41 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 48 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 44 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 57 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 50 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 149 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 60 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 53 بازدید
...