0 امتیاز
قبل در بازار و اقتصاد توسط (0 امتیاز)

وام های روز پرداخت می توانند نجات دهنده واقعی باشند. اگر قصد دارید برای این نوع وام درخواست دهید تا شما را از طریق مشکلات مالی ببیند، ممکن است چند نکته وجود داشته باشد که باید در نظر بگیرید. برای دریافت توصیه های مفید و بینش در مورد امکانات ارائه شده توسط وام های روز پرداخت، به خواندن ادامه دهید.

از افتادن در تله با وام های روز پرداخت مراقب باشید. در تئوری، وام را ظرف یک تا دو هفته پس می‌دهید، سپس به زندگی خود ادامه می‌دهید. با این حال، در واقعیت، بسیاری از مردم توانایی پرداخت وام را ندارند، و موجودی به دستمزد بعدی آن‌ها می‌چرخد و در این فرآیند، سود زیادی جمع می‌شود. در این صورت، برخی افراد در موقعیتی قرار می گیرند که هرگز توان پرداخت وام را ندارند.

یکی از راه‌هایی که می‌توانید اطمینان حاصل کنید که از یک وام‌دهنده قابل اعتماد وام دریافتی دریافت می‌کنید، جستجوی بررسی برای شرکت‌های مختلف وام‌های روز پرداخت است. انجام این کار به شما کمک می کند وام دهندگان قانونی را از کلاهبرداری هایی که فقط قصد سرقت پول شما را دارند متمایز کنید. مطمئن شوید که تحقیقات کافی انجام می دهید.

اگر احساس می کنید که توسط یک شرکت وام پرداختی از شما سوء استفاده شده است، فوراً آن را به دولت ایالتی خود گزارش دهید. اگر به تعویق بیفتید، ممکن است شانس خود را برای هر نوع جبرانی آسیب بزنید. همچنین، افراد زیادی مانند شما وجود دارند که به کمک واقعی نیاز دارند. گزارش شما از این شرکت های ضعیف می تواند دیگران را از داشتن موقعیت های مشابه باز دارد.

هر کسی که به دنبال وام های روز پرداخت است باید به شدت بر روی وام دهندگانی تمرکز کند که بتوانند فوراً وام گیرندگان را تأیید کنند. اگر آنها ادعا می کنند که تعیین فوری واجد شرایط بودن شما غیرممکن است، یک عملیات قدیمی دارند که احتمالاً باید از آن اجتناب کنید.

اگر اطلاعات زیادی در مورد وام روزمزد ندارید اما شدیداً به آن نیاز دارید، ممکن است بخواهید با یک متخصص وام مشورت کنید. این حتی می تواند یک دوست، همکار یا یکی از اعضای خانواده باشد. شما می‌خواهید مطمئن شوید که از بین نمی‌روید و می‌دانید که وارد چه چیزی می‌شوید.

اگر وام دریافتی دارید، چیزی را در تجربه پیدا کنید که در مورد آن شکایت کنید و سپس تماس بگیرید و شروع به فحاشی کنید. اپراتورهای خدمات مشتری همیشه مجاز به ارائه تخفیف خودکار، معافیت از هزینه یا امتیاز هستند، مانند یک تمدید رایگان یا با تخفیف. این کار را یک بار انجام دهید تا معامله بهتری داشته باشید، اما این کار را دو بار انجام ندهید وگرنه خطر سوختن پل ها را خواهید داشت.

اگر به فکر گرفتن وام حقوقی هستید، تحقیق کنید. نرخ بهره، کارمزد و شرایط وام بین وام دهندگان متفاوت است. برخی از سایت ها ممکن است جذاب به نظر برسند، اما سایت های دیگر ممکن است معامله بهتری را به شما ارائه دهند. تا زمانی که تحقیق کاملی انجام نداده اید چیزی قرض نکنید.

به هزینه ها توجه زیادی داشته باشید. نرخ بهره ای که وام دهندگان می توانند دریافت کنند معمولاً در سطح ایالت محدود می شود، اگرچه ممکن است مقررات محلی نیز وجود داشته باشد. به همین دلیل، بسیاری از وام دهندگان روز پرداخت پول واقعی خود را با اخذ کارمزد هم از نظر اندازه و هم از نظر مقدار کارمزد به طور کلی به دست می آورند.

بیش از توان پرداخت وام نگیرید. اغلب اوقات، وام دهندگان به شما پول اضافی ارائه می دهند. اگرچه این ممکن است فریبنده باشد، اما باید از آنها دوری کنید زیرا در نهایت باید سود و هزینه بیشتری بپردازید.

وضعیتی را که وام دهنده شما در آن کار می کند بررسی کنید. هر ایالت قوانین مختلفی در مورد سقف وام دهی دارد. غیر معمول نیست که وام دهندگان بی پروا از ایالت ها یا کشورهایی که فاقد مقررات سختگیرانه وام هستند کار کنند. وقتی متوجه شدید که آنها در چه ایالتی هستند، قوانین آنجا را پیدا کنید.

با وجود وام های روز پرداخت زیادی که وجود دارد، همیشه باید قبل از انتخاب وامی که می خواهید استفاده کنید، نرخ های بهره را مقایسه کنید. وام های روز پرداخت دارای نرخ های بهره بسیار بالایی هستند و هنوز هم برخی از آنها بالاتر از بقیه هستند. سعی کنید وامی را انتخاب کنید که کمترین نرخ بهره ممکن را ارائه می دهد تا بتوانید مقداری پول پس انداز کنید.

به یاد داشته باشید که اگر نتوانید وام خود را در موعد مقرر بازپرداخت کنید، وام دهنده آژانس جمع آوری خود را بر عهده شما خواهد گذاشت. در نتیجه امتیاز اعتباری شما کاهش می یابد. این بسیار مهم است که در زمان نزدیک شدن به سررسید وام، پول کافی در حساب بانکی خود داشته باشید.

با وجود وام دهندگان زیادی که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، برای یادگیری اینکه کدام یک به بهترین وجه نیازهای شما را دارد، وقت بگذارید. بهترین مکان برای شروع تحقیقات خود در مورد یک شرکت وام روز پرداخت، Better Business Bureau است. هرگونه شکایت قبلی علیه یک شرکت در وب سایت BBB نشان داده می شود.

به جای متوسل شدن به وام پرداختی، فروش حیاطی را در نظر بگیرید. ممکن است از مقدار پولی که از چیزهایی که دیگر استفاده نمی کنید به دست آورید شگفت زده شوید. اگر هوا خیلی سرد است، برخی از اقلام را در EBay بفروشید. از اتاق زیر شیروانی یا زیرزمین خود عبور کنید و ببینید دیگران ممکن است چه چیزی بخرند.

فقط به اندازه ای که می دانید می توانید وام بگیرید. برای دریافت پولی که برای پرداخت وام نیاز دارید، به شانس متکی نباشید. وام گرفتن بیش از حد می تواند باعث شود که امور مالی خود را بیش از حد تمدید کنید و قدرت خرج کردن چک دستمزد خود را برای هفته های آینده کاهش دهید.

اشکالی ندارد که بپرسید چرا وام روز پرداخت شما رد شد. ممکن است به دلایلی ساده باشد، مثلاً کارفرمای کاری شما تلفن را بر نمی‌دارد. وقتی دلیل رد را فهمیدید، آن را اصلاح کنید و دوباره امتحان کنید. پس از رفع هر گونه مشکل، می توانید وجوه مورد نیاز را دریافت کنید.

برای اطلاعات بیشتر از وام مسکن روی تصویر زیر کلیک کنید.

کسانی که وام های روز پرداخت را می پذیرند باید از اجازه دادن به وام دهنده خود برای برداشت خودکار بانکی خودداری کنند. اگر نمی توانید پول را در روز پرداخت دریافت کنید، آنها به تلاش برای دریافت پول ادامه می دهند و مشکلات بیشتری ایجاد می کنند. اطمینان حاصل کنید که با شرکت هایی معامله می کنید که یا خودتان پول آنها را پرداخت می کنید یا برای آنها چک می نویسید.

شرکت های وام پرداختی نرخ بهره بالایی را دریافت خواهند کرد و پس از امضای قرارداد همه چیز کاملا قانونی است و باید آن را پرداخت کنید. اینها وام های کوتاه مدت هستند، بنابراین هزینه وام کمتر از راحتی اهمیت دارد.

امیدواریم اطلاعاتی را که برای تصمیم گیری در مورد وام احتمالی روز پرداخت نیاز داشتید، پیدا کرده باشید. هرکسی گاهی و بدون توجه به منبعی که دارد به کمک کمی نیاز دارد. شما باید قبل از تعهد یک مصرف کننده تحصیل کرده باشید. توصیه هایی که به تازگی خوانده اید و همه گزینه ها را با دقت در نظر بگیرید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 53 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 137 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1.1هزار بازدید
سوال شده 10 سال قبل در بازار و اقتصاد توسط mp (7.0هزار امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 156 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1.3هزار بازدید
0 امتیاز
5 پاسخ 321 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 3.7هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 40 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 48 بازدید
سوال شده 7 ماه قبل در بازار و اقتصاد توسط pedrammohseni22 (0 امتیاز)
...