0 امتیاز
قبل در بازار و اقتصاد توسط (0 امتیاز)

استرس ناشی از شرایط اضطراری مالی اغلب بسیار شدید است. اگر بار سنگینی را حمل می کنید، ممکن است به کمک نیاز داشته باشید. اگر قصد دریافت وام پرداختی را دارید، اطلاعات مفیدی را بخوانید.

از افتادن در تله با وام های روز پرداخت مراقب باشید. در تئوری، وام را ظرف یک تا دو هفته پس می‌دهید، سپس به زندگی خود ادامه می‌دهید. با این حال، در واقعیت، بسیاری از مردم توانایی پرداخت وام را ندارند، و موجودی به دستمزد بعدی آن‌ها می‌چرخد و در این فرآیند، سود زیادی جمع می‌شود. در این صورت، برخی افراد در موقعیتی قرار می گیرند که هرگز توان پرداخت وام را ندارند.

به منظور جلوگیری از هزینه های بیش از حد، قبل از گرفتن وام روز پرداخت، خرید کنید. ممکن است چندین کسب‌وکار در منطقه شما وجود داشته باشد که وام‌های روز پرداخت ارائه می‌دهند، و برخی از این شرکت‌ها ممکن است نرخ‌های بهره بهتری نسبت به دیگران ارائه دهند. با بررسی اطراف، ممکن است بتوانید در زمان بازپرداخت وام در پول خود صرفه جویی کنید.

وام سیم کارت های روز پرداخت راه حل خوبی برای افرادی است که به شدت به پول نیاز دارند. سعی کنید قبل از امضای هر چیزی، تمام شرایط وام را درک کنید. این وام ها دارای نرخ بهره بالایی هستند و کارمزدهای مربوط به آن می تواند بازپرداخت آنها را با مشکل مواجه کند.

یک نکته عالی برای کسانی که به دنبال گرفتن وام روز پرداخت هستند، این است که از درخواست چندین وام به طور همزمان خودداری کنند. این امر نه تنها بازپرداخت همه آنها با چک حقوق بعدی را برای شما دشوارتر می کند، بلکه سایر شرکت ها متوجه خواهند شد که آیا شما برای وام های دیگری درخواست داده اید یا خیر.

اگر در جامعه کوچکی زندگی می‌کنید که وام‌دهی روزانه محدود است، ممکن است بخواهید به خارج از ایالت بروید. گاهی اوقات می توانید به سادگی از خط ایالت عبور کنید و از طرف دیگر "وام پل" بگیرید. از آنجایی که بسیاری از شرکت‌ها از بانکداری الکترونیکی برای دریافت پرداخت‌های خود استفاده می‌کنند، امیدواریم فقط یک بار سفر را انجام دهید.

منابع خود را هوشمندانه انتخاب کنید. برخی از شرکت های وام روز پرداخت از شما می خواهند که دو یا سه مرجع را نام ببرید. اینها کسانی هستند که اگر مشکلی پیش بیاید و با شما ارتباط برقرار نشود با آنها تماس خواهند گرفت. مطمئن شوید که منابع شما قابل دسترسی است. علاوه بر این، مطمئن شوید که به مراجع خود هشدار می دهید، که از آنها استفاده می کنید. این به آنها کمک می کند تا انتظار هر گونه تماسی را داشته باشند.

اگر مجبورید به طور فیزیکی از یک وام دهنده روز پرداخت بازدید کنید، ایمنی شخصی خود را در نظر داشته باشید. این مکان‌های تجاری مبالغ زیادی پول نقد دارند و معمولاً در مناطق فقیر اقتصادی شهر هستند. سعی کنید و فقط در ساعات روز از آن بازدید کنید و در فضاهای بسیار قابل مشاهده پارک کنید. زمانی وارد شوید که مشتریان دیگر نیز در اطراف هستند.

سابقه اعتباری شما هنگام پرداخت وام مهم است. ممکن است همچنان بتوانید وام دریافت کنید، اما احتمالاً با یک نرخ بهره بسیار بالا، هزینه زیادی برای شما خواهد داشت. اگر اعتبار خوبی دارید، وام دهندگان روز پرداخت با نرخ های بهره بهتر و برنامه های بازپرداخت ویژه به شما پاداش می دهند.

فقط در صورتی که گزینه دیگری ندارید وام دریافت کنید. ارائه دهندگان وام روز پرداخت معمولاً از وام گیرندگان نرخ بهره و هزینه های اداری اخاذی می کنند. بنابراین، شما باید قبل از استفاده از وام های روز پرداخت، روش های دیگر به دست آوردن پول نقد سریع را بررسی کنید. برای مثال می توانید مقداری پول از دوستان یا خانواده قرض کنید.

در صورت امکان، سعی کنید وام روز پرداخت را از یک وام دهنده به صورت حضوری و نه آنلاین دریافت کنید. بسیاری از وام دهندگان آنلاین مشکوک وجود دارند که ممکن است پول یا اطلاعات شخصی شما را سرقت کنند. وام دهندگان واقعی بسیار معتبرتر هستند و باید معامله ایمن تری را برای شما ارائه دهند.

هر زمان که درخواست وام پرداخت می کنید، مطمئن شوید که تمام اطلاعاتی که ارائه می دهید دقیق است. اغلب اوقات، مواردی مانند سابقه شغلی و محل اقامت شما قابل تأیید است. مطمئن شوید که تمام اطلاعات شما صحیح است. شما می توانید از رد شدن برای وام روز پرداخت خود جلوگیری کنید و شما را درمانده می کند.

استقراض وام روز پرداخت خود را به بیست و پنج درصد از کل چک دستمزد خود محدود کنید. بسیاری از مردم برای پولی بیشتر از چیزی که می‌توانستند به این روش کوتاه‌مدت بازپرداخت کنند، وام دریافت می‌کنند. با دریافت تنها یک چهارم چک حقوقی وام، به احتمال زیاد پس از رسیدن چک دستمزدتان، بودجه کافی برای پرداخت این وام خواهید داشت.

شما نمی خواهید در چرخه ای از بدهی که هرگز پایان نمی یابد گیر کنید. برای پرداخت وام دیگر هرگز نباید وام روز پرداخت دریافت کنید. شکستن چرخه پرداخت وام ممکن است به معنای قربانی کردن چیزهایی باشد که معمولاً دارید. تکرار این چرخه آسان است، بنابراین برای پایان دادن به آن تلاش کنید. چرخه ای مانند آن می تواند در مدت کوتاهی بدهی هنگفتی را جمع کند.

این یک تمرین خوب است که قبل از پر کردن درخواست های وام روز پرداخت، به دنبال بهترین نرخ وام باشید. ببینید آیا دریافت وام آنلاین ارزان‌تر از حضوری است یا خیر، و وام‌دهنده‌ای را انتخاب کنید که بهترین نرخ بهره را داشته باشد. این به شما در پرداخت پولی که باید بازپرداخت کنید کمک می کند.

بیش از توان مالی برای بازپرداخت پول قرض نکنید. قبل از درخواست برای وام روز پرداخت، باید میزان پولی را که می توانید بازپرداخت کنید، به عنوان مثال با وام گرفتن مبلغی که چک حقوق بعدی شما را پوشش می دهد، مشخص کنید. مطمئن شوید که نرخ بهره را نیز در نظر گرفته اید.

مطمئن شوید که در مورد نرخ بهره وام روز پرداخت فکر می کنید. برخی از شرکت‌ها بلافاصله بیرون می‌آیند و به شما می‌گویند که چه نرخی می‌پردازید، هرچند برخی هستند که این اطلاعات را پنهان نگه می‌دارند و به سختی پیدا می‌شوند. قبل از اینکه وام روز پرداخت را بپذیرید، این موارد را در ذهن خود نگه دارید و مطمئن شوید که آیا این نوع وام ارزش پیگیری دارد یا خیر.

قبل از درخواست وام پرداختی، مطمئن شوید که پس از پایان مدت وام، قادر به بازپرداخت آن خواهید بود. به طور معمول، مدت وام می تواند تنها پس از حدود دو هفته به پایان برسد. وام های روز پرداخت فقط برای کسانی است که می توانند آنها را به سرعت بازپرداخت کنند. مطمئن شوید که به زودی قبل از درخواست، پول دریافت خواهید کرد.

امیدواریم این مقاله برای شما در تصمیم گیری در مورد درخواست وام روز پرداخت مفید بوده باشد. مطمئن باشید که تمام شرایط قرارداد وام روز پرداخت خود را درک می کنید.

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

من از تهران وام، وام با سیم کارت گرفتم، شرایطشون خیلی خوب بود.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 200 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 53 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 40 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 48 بازدید
سوال شده 7 ماه قبل در بازار و اقتصاد توسط pedrammohseni22 (0 امتیاز)
0 امتیاز
4 پاسخ 680 بازدید
سوال شده 5 سال قبل در بازار و اقتصاد توسط inox (0 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ 1.0هزار بازدید
سوال شده 10 سال قبل در بازار و اقتصاد توسط mp (7.0هزار امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 41 بازدید
سوال شده 7 ماه قبل در بازار و اقتصاد توسط pedrammohseni22 (0 امتیاز)
0 امتیاز
2 پاسخ 160 بازدید
...