0 امتیاز
قبل در درمان و پزشکی توسط (0 امتیاز)

اگر نسبت به ظاهر خود ناراضی یا ناراضی هستید، جراحی زیبایی می تواند احساس شما را نسبت به خود بهبود بخشد. اگرچه جراحی زیبایی می تواند نتایج شگفت انگیزی به همراه داشته باشد، انتخاب یک جراح یک تصمیم مهم است که در صورت بروز مشکل، عواقب منفی بسیاری دارد. توصیه های این مقاله به شما کمک می کند تا گام هایی را بردارید تا اطمینان حاصل کنید که تجربه خوبی از جراحی زیبایی دارید.

یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از رضایت شما از جراح و عمل زیبایی شما این است که حتی قبل از تماس با جراح تحقیقات خود را انجام دهید. این یکی از مواردی است که در آن به ویژه مهم است که بدانید قبل از غوطه ور شدن به چه چیزی وارد می شوید.

سعی کنید قبل از انجام هر روشی، تمام مراحل فرآیند بازیابی را بدانید. آگاهی از مدت زمان انجام این روش باعث می شود که هیچ غافلگیری از طرف شما وجود نداشته باشد.

در مورد خطرات مرتبط و روش های کاهش خطر که هر دو می توانید انجام دهید، با پزشک خود صحبت کنید. در مورد این اطلاعات نیز تحقیق کنید تا مطمئن شوید که جراح صادق بوده است.

برو به کلینیکی که جراحی شما در آن انجام می شود نگاهی بیندازید. اگر قصد انجام یک جراحی سرپایی را دارید، از جراح خود در مورد محل آن سوال کنید تا بتوانید در مورد آن تحقیق کنید. این به شما کمک می کند تا زمانی که زمان جراحی فرا می رسد آرامش داشته باشید و احساس امنیت کنید.

به دلیل قیمت ارزان تر برای جراحی به خارج از کشور نروید. اگر راهی برای اطمینان از اینکه جراح شما به درستی آموزش دیده و دارای مجوز است، گزینه خوبی است، رفتن به کشور دیگر گزینه خوبی است. و عملیات را در یک مرکز معتبر انجام خواهد داد. از کشورهایی که جراحان از نظر قانونی ملزم به داشتن مجوز نیستند دوری کنید.

قبل از اینکه زیر چاقو بروید، کل هزینه جراحی زیبایی خود را بدانید. وقتی صورت حساب نهایی خود را دریافت می کنید، نمی خواهید غافلگیر شوید. اطمینان حاصل کنید که پزشک نه تنها جراحی، بلکه هر اتفاقی که ممکن است برای شما در نظر گرفته شود را شامل شود. بپرسید که آیا، متخصص بیهوشی صورتحساب جداگانه ای خواهد داشت.

لیزر co2 فرکشنال یکی از روش های مناسب برای از بین بردن موهای زائد میباشد. https://arshanclinic.com/fractional-co2-laser/

اگرچه انجام تحقیقات زیاد و آماده سازی پیشرفته برای جراحی زیبایی چیز خوبی است، اما نباید قبل از صحبت با پزشک، دقیقاً روی کاری که می خواهید انجام دهید، فکر کنید. یک جراح زیبایی خوب گزینه هایی را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید چه کاری انجام دهید. قبل از تصمیم گیری در مورد انجام هر گونه جراحی زیبایی، با جراح خود ارتباط برقرار کنید و از دانش و تجربه گسترده او استفاده کنید.

تغییراتی در سبک زندگی خود ایجاد کنید تا نتایج جراحی شما ماندگار باشد. بسیاری از بیماران لیپوساکشن بلافاصله بعد از عمل وزن اضافه می کنند. بدن آنها باید جبران کند و چربی هایی را که برداشته شده است جایگزین کند. از جراح خود بخواهید که شما را به متخصص تغذیه یا مربیان آموزشی ارجاع دهد. می توانید تغییرات مثبتی در سبک زندگی خود ایجاد کنید.

با دکتر صحبت کنید تا ببینید آیا آنها موارد خاصی دارند یا خیر. برخی از مراکز در نرخ های خود انعطاف پذیر هستند. دیگران معاملات تبلیغاتی را برای جذب بیماران جدید ارائه می دهند. اگر از بیان این موضوع غافل شوید، ممکن است یک معامله بزرگ را از دست بدهید.

باید خود را آگاه کنید که نمی‌توان با روش‌های زیبایی به‌گونه‌ای رفتار کرد که انگار در حال خرید یک عضو جدید از بدن هستید. جراحی زیبایی می تواند یک ویژگی از ویژگی های فیزیکی فعلی شما را بهبود یا تقویت کند، اما نمی تواند آنها را دوباره انجام دهد. این روش‌ها خطراتی را به همراه دارند و باید مطمئن باشید که 100% در مورد تغییراتی که قرار است در بدن خود ایجاد کنید، آگاه هستید.

بسته به نوع جراحی زیبایی که تحت آن قرار می گیرید، باید زمان مناسب را برای بهبودی در نظر بگیرید. برخی از جراحی‌ها تنها به چند روز نیاز دارند، در حالی که برخی دیگر می‌توانند شما را به مدت چند هفته استراحت کنند. بدانید که ممکن است برای مدتی بیکار باشید و تا زمانی که به طور کامل بهبود نیافته‌اید، نتوانید به چیزهای اطراف خانه رسیدگی کنید.

با توجه به جراحی زیبایی که انجام خواهید داد، بودجه اضافی را کنار بگذارید. اگر این روش بیش از حد انتظار طول بکشد، ممکن است مجبور شوید پول بیشتری بپردازید. این ممکن است ناعادلانه به نظر برسد که باید این هزینه را بپردازید.

در اینترنت برای بیمارانی که روش مورد نظر شما را انجام داده اند جستجو کنید. اگر می توانید سعی کنید با این بیماران ارتباط برقرار کنید. آنها می توانند به شما بگویند که از کدام پزشک استفاده کنید و از کدام پزشک دوری کنید. همچنین، این افراد ممکن است بتوانند آنچه را که می توانید و نمی توانید از این عمل انتظار داشته باشید، به شما ارائه دهند.

در صورت امکان، قبل از جراحی، نسخه های آنتی بیوتیک و مسکن های بعد از جراحی را پر کنید. به این ترتیب پس از بازگشت به خانه، داروها آماده و منتظر شما هستند. شما مجبور نخواهید بود در حالی که درد دارید سفر دیگری انجام دهید، یا سعی کنید به یاد داشته باشید که آنتی بیوتیک های خود را در حالی که در مه پس از بیهوشی هستید پر کنید.

از خود بپرسید که چرا می خواهید جراحی زیبایی انجام دهید. بدانید که بهترین راه برای شما برای به جا گذاشتن یک میراث ارزشمند در جهان، داشتن یک والدین یا دوست عالی است و این به ظاهر شما بستگی ندارد. اطمینان حاصل کنید که انتظارات شما در مورد جراحی و زندگی شما پس از آن واقع بینانه است.

برای افراد سیگاری، ترک یک ماه قبل از انجام عمل عاقلانه ترین حرکت است. اگر سیگار می کشید، ممکن است واجد شرایط جراحی برخی از پزشکان نباشید. سیگار جریان خون شما را کاهش می دهد و بهبودی از این روش را دشوارتر می کند.

سایر مسائل ممکن است نیاز به توجه شما قبل از انجام جراحی داشته باشند. اغلب، جراحی تنها در صورتی می تواند کمک کند که قبلاً تغییراتی در سبک زندگی سالم ایجاد کرده باشید که می تواند به شما در جلوگیری از مشکلات آینده کمک کند. در مورد غذایی که می خورید باید توجه زیادی داشته باشید.

قبل از انجام جراحی پلاستیک به دلایل زیبایی، گزینه های دیگر را امتحان کنید. ابتدا ورزش، رژیم غذایی، کرم های صورت و سایر روش های غیر تهاجمی را در نظر بگیرید. این گزینه ها سالم تر و کم خطرتر هستند. آنها ممکن است نتایجی را که می خواهید به شما ارائه دهند. حتی اگر این کار را نکنند، به آماده سازی بدن شما برای جراحی پلاستیک کمک می کنند. این روند را آسان تر می کند.

همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر شد، جراحی زیبایی انجام شده توسط یک پزشک متخصص می تواند ظاهر شما را بهبود بخشد و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد. با این حال، خطرات جدی در هر روش جراحی وجود دارد، بنابراین مهم است که هر کاری که می توانید انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که جراحی زیبایی شما بدون مشکل انجام می شود. آنچه را که از این مقاله آموخته اید به کار ببرید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 42 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 36 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 45 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 62 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 153 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 50 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 60 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 55 بازدید
...