+1 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (95 امتیاز)
همه چیز درباره ی پارچه ی ابر و بادی و نحوه ست کردن آن

 

پارچه یک لایه انعطاف پذیر است که شامل نخ ها و الیاف طبیعی یا مصنوعی به هم بافته شده می باشد. پارچه ها از لحاظ الیافی که در آن ها به کار برده شده و ظرافت بافت، با هم متفاوت هستند. اولین بار این الیاف رنگ شده، در گرجستان دیده شده اند. به مرور زمان این الیاف شکل خود را از حالت یکنواختی از دست داده و به حالت پیچیده ی امروزی در آمده است. پارچه ها از لحاظ بافت از انواع گوناگونی به دست می آیند. برای مثال پارچه های پنبه ای، ابریشمی، پشمی و غیره را می توان نام برد. امروزه به دلیل تنوع در پارچه ها انتخاب کمی مشکل شده است. برای مثال در فصل تابستان اغلب از پارچه های نخی استفاده می شد، اما امروزه پارچه های سبک و خنک زیادی تولید می شود. برای مثال لینن و ابرو بادی از جمله پارچه های محبوبی است که برای فصل تابستان استفاده می کنند. از پارچه ابرو بادی که طرح های بسیاری دارد، در تولید شال و سارافون و مانتو و وست های تابستانی بلند و انواع شلوار استفاده می شود. در ادامه این مقاله به بررسی انواع پارچه ابرو بادی و ویژگی های آن، نحوه ست کردن لباس های ابرو بادی می پردازیم. با ما در گروه پژوهشی پادمیرامگ همراه باشید.


دلیل نام گذاری پارچه ابرو بادی

پارچه های ابرو بادی، نام دیگری به نام ماربل دارند. در ابتدا این نامی بوده که برای این پارچه استفاده می کردند. نام ابرو بادی به این دلیل به این مدل پارچه داده شده که خیلی راحت و سبک است و هنگامی که به تن دارید به حالت سایه روشن دیده می شود.


پارچه ابرو بادی چیست؟

پارچه ابرو بادی، و پارچه های مشابه با آن که مناسب برای فصل تابستان می باشند، معمولا از نخ تولید شده اند. این مدل پارچه ها معمولا آب رفت و اتو رفت زیادی ندارند و مدت زیادی نیست که معروف شده اند.

 

منبع: پادمیرا

 

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 14 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 2.3هزار بازدید
سوال شده 5 سال قبل در گوناگون توسط مهیار (0 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ 7.5هزار بازدید
سوال شده 10 سال قبل در گوناگون توسط sina-z (1.3هزار امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ 3.8هزار بازدید
سوال شده 10 سال قبل در گوناگون توسط mp (7.0هزار امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 10 بازدید
سوال شده 1 ماه قبل در ورزش توسط Arniksport (0 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 2.4هزار بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 4.1هزار بازدید
...