0 امتیاز
قبل در بازار و اقتصاد توسط (0 امتیاز)

واردات از چین علی بابا یکی از تخصص های شرکت بازرگانی ماندگار است. ماندگار به عنوان اصلی ترین قطب واردات کالا از چین به شیوه هوایی،دریایی، و ارائه خدمات خرید و انبارداری و بازرسی در چین بخش بسیاری از خریدهای سنگین و تناژ خود را با استفاده از سایت علی بابا انجام می دهد  .

عوارض گمرکی خرید از علی بابا

متداول ترین دلیلی که بسیاری از کارآفرینان در آسیا و به ویژه چین برای عرضه کنندگان کالا نگاه می کنند. استفاده از هزینه های پایین تولید است.  هزینه های تولید در آسیا می تواند به میزان قابل توجهی پایین تر از آمریکای شمالی و سایر نقاط جهان باشد. به حدی که برای بسیاری از مشاغل ، سودآور بودن در صورتی که برای تولید خارج از کشور نباشد، بسیار دشوار خواهد بود.

هزینه های ارزان تر محصول بسیار عالی هستند. اما تنها دلیل آن نیست که آسیا مکانی جذاب برای یافتن یک تامین کننده باشد. مزایای دیگری نیز دارد:

مزایای وادات از چین علی بابا
هزینه های تولید پایین تر
تولید کنندگان (به طور کلی) بسیار بیشتر برای همکاری با مشاغل کوچکتر و تهیه مقادیر کمتری باز هستند
تعداد زیادی از تأمین کنندگان را در اختیار دارید
برای بسیاری از محصولات ، ممکن است تنها مکانی برای تولید این کالا باشد
سرویس های یک مرحله ای مانند Alibaba ، حرکت و خرید از سوی تهیه کنندگان را بسیار آسان کرده است
نماینده واردات علی بابا در ایران

بازرگانی ماندگار به عنوان نماینده واردات علی بابا  و خرید از چین را با نازلتریت قیمت و با بالاترین کیفیت از معتبرترین تامین کننده ها انجام می دهد. ماندگار با تکیه بر تربیات 15 ساله خود و داشتن 100ها پروژه موفق در این زمینه یکی از به نام ترین بازرگانان در این زمینه است. اگر شما اطلاعات کافی در این زمینه ندارید می توانید کار خرید کالا از چین را به شرکت بازرکانی ماندگار بسپارید.

خرید مستقیم از علی بابا

خرید مستقیم از علی بابا به این صورت انجام می شود که افراد و تجاری که قصد واردات از چین را دارند به این سایت مراجعه کرده و تامین کننده های مناسب کالای شما را با نهایت دقت و دلسوزی انجام می دهند.

واسطه واردات از علی بابا

همانطور که گفته شد واسطه واردات از علی بابا نیاز به شناخت تامین کننده مناسب در این زمینه دارد. اما شناخت تامین کنند به علت وجود افراد سودجو کار هر فرد بی تجربه ای نیست. مخصوصا افرادی که سرمایه کمی داشته و نمی خواهند کار واردات از چین با سرمایه کم را با ریسک و ضرر انجام دهند. پس بهترین کار سپردن این مهم به شرکت ها باتجربه از جمله ماندگار است.

نتیجه گیری

تجار یا وارد کننده گرامی شما می توانید پاسخ سوالات خود را در زمینه واردات از چین علی بابا به صورت رایگان از ما بخواهید تا در اسرع وقت به شما توسط کارشناسان با تجربه در اختیار شما قرار دهیم.

سوالات مشابه

+1 امتیاز
1 پاسخ 379 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 418 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 217 بازدید
سوال شده 4 سال قبل در علم و دانش توسط آیدا (0 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 639 بازدید
سوال شده 10 سال قبل در گوناگون توسط mp (7.0هزار امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 138 بازدید
...