0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

 

 

کویل کولر گازی ایران رادیاتور
تصویر
AC کثیف
کویل اواپراتور و کویل کندانسور کولر گازی ایران رادیاتور در طول ماهها و سالهای کارکرد خود آلودگی را جمع آوری می کند. فیلتر تمیز از کثیف شدن سریع کویل اواپراتور جلوگیری می کند. با این حال، با گذشت زمان، سیم پیچ اواپراتور همچنان کثیفی را جمع می کند. این کثیفی جریان هوا را کاهش می دهد و سیم پیچ را عایق می کند و توانایی جذب گرما را کاهش می دهد. برای جلوگیری از این مشکل، هر سال کویل اواپراتور خود را چک کنید و در صورت لزوم آن را تمیز کنید.

کویل های کندانسور در فضای باز نیز می توانند بسیار کثیف شوند اگر محیط بیرون گرد و غبار باشد یا اگر شاخ و برگ در نزدیکی آن وجود داشته باشد. شما به راحتی می توانید سیم پیچ کندانسور را ببینید و متوجه شوید که آیا خاک روی پره های آن جمع شده است یا خیر.

شما باید کثیفی و زباله را در نزدیکی واحد کندانسور به حداقل برسانید. دریچه های خشک کن، ریزش برگ ها و ماشین چمن زنی همه منابع بالقوه کثیفی و زباله هستند. تمیز کردن ناحیه اطراف سیم پیچ، از بین بردن هر گونه زباله، و کوتاه کردن شاخ و برگ حداقل 2 فوت (0.6 متر) به جریان هوای کافی در اطراف کندانسور اجازه می دهد.

باله های کویل

تصویر
کویل
پره های آلومینیومی روی کویل های اواپراتور و کندانسور به راحتی خم می شوند و می توانند جریان هوا را از طریق سیم پیچ مسدود کنند. عمده فروشان کولر گازی ابزاری به نام "شانه باله" را می فروشند که این باله ها را به حالت اولیه شانه می کند.

زهکشی میعانات
گاهی اوقات یک سیم سفت را از کانال های تخلیه دستگاه عبور دهید. مسدود شدن کانال های تخلیه از کاهش رطوبت دستگاه جلوگیری می کند و رطوبت اضافی ناشی از آن ممکن است دیوارها یا فرش را تغییر رنگ دهد.

مهر و موم پنجره برای کولر گازی اتاق
در شروع هر فصل سرمایش، مهر و موم بین کولر و قاب پنجره را بررسی کنید تا مطمئن شوید که با بدنه فلزی دستگاه تماس دارد. رطوبت می تواند به این مهر و موم آسیب برساند و اجازه می دهد هوای خنک از خانه شما خارج شود.

آماده شدن برای زمستان
در زمستان، کولر اتاق خود را بپوشانید یا آن را بردارید و ذخیره کنید. پوشاندن یونیت بیرونی یک کولر مرکزی از دستگاه در برابر هوای زمستانی و زباله محافظت می کند.

استخدام یک متخصص

هنگامی که کولر گازی شما بیش از تعمیر و نگهداری معمولی نیاز دارد، مانند زمانی که دمای داخل خانه را به حد مطلوبی کاهش نمی دهد، یک تکنسین خدمات حرفه ای استخدام کنید. یک تکنسین آموزش دیده مشکلات سیستم کولر گازی شما را پیدا کرده و برطرف می کند.

تعمیر کار کولرگازی ایران رادیاتور باید:

مقدار صحیح مبرد را بررسی کنید
نشتی مبرد را با استفاده از نشت یاب تست کنید
هر مبردی را که باید از سیستم تخلیه شود، به جای رهاسازی غیرقانونی آن در جو، ضبط کنید.
نشتی کانال را در سیستم های مرکزی بررسی و آب بندی کنید
جریان هوا را از طریق سیم پیچ اواپراتور اندازه گیری کنید
ترتیب صحیح کنترل الکتریکی را بررسی کنید و مطمئن شوید که سیستم گرمایش و سیستم سرمایشی نمی توانند به طور همزمان کار کنند.
پایانه های برق را بررسی کنید، اتصالات را تمیز و سفت کنید و در صورت لزوم یک پوشش غیر رسانا اعمال کنید
موتورهای روغن و تسمه چک از نظر سفت بودن و سایش
دقت ترموستات را بررسی کنید.

 

 

هر آنچه که باید در مورد کولر گازی ایران رادیاتور بدانید

 

سیستم های کولر گازی ایران رادیاتور نسبت به قبل در مصرف انرژی کارآمدتر هستند. اگر به دنبال ارتقا یا تعویض کولر گازی ایران رادیاتور خود هستید، گزینه‌های فعلی اسپلیت موجود می‌توانند به شما کمک کنند تا شما را خنک نگه دارید و در هزینه‌هایتان برای سال‌های آینده صرفه‌جویی کنید.

اما شما از کجا شروع می کنید؟ انتخاب بهترین سیستم کولر گازی می تواند کاری دلهره آور به نظر برسد.

این راهنما طراحی شده است تا به شما کمک کند تا در فرآیند تصمیم گیری پیچیده حرکت کنید و اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهد تا به شما کمک کند اسپلیت مناسب را برای خود و خانواده خود انتخاب کنید.

این راهنما فقط برای اهداف اطلاعاتی در نظر گرفته شده است. یک متخصص گرمایش و سرمایش واجد شرایط می تواند اندازه و راه حل ایده آل را برای خانه و آب و هوای شما تعیین کند.

10 موردی که این راهنما به آن پاسخ خواهد داد
چه گزینه های خنک کننده در دسترس هستند
کولر گازی چگونه کار می کند؟
کدام راه حل برای خانه من منطقی تر است
آیا کولر گازی خود را اجاره کنم یا بخرم؟
آیا باید اسپلیت خود را بازرسی کنم؟
اگر اسپلیت ایران رادیاتور من از کار افتاد چه کار کنم؟
چگونه می توانم هنگام سرد کردن خانه در مصرف انرژی صرفه جویی کنم؟
قبل از نصب کولر گازی چه چیزهایی باید بدانم؟
از چه فیلتری برای کولر گازی خود استفاده کنم؟
ناهمسان
تهویه کننده هوا
انواع
انواع بسیار خوبی از کولر گازی موجود است، اما انتخاب گزینه مناسب به بهترین گزینه برای نیازهای خانواده، فضای زندگی و بودجه شما بستگی دارد. رایج ترین گزینه های خنک کننده مسکونی عبارتند از:

 

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 128 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 9 بازدید
سوال شده 3 ماه قبل در گوناگون توسط aminazariseo (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 89 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 7 بازدید
سوال شده 3 هفته قبل در لوازم خانگی توسط mobindalir96 (0 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 65 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 76 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 69 بازدید
...