0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

 فلزیاب چیست

دستگاه فلزیاب وسیله‌ای است که برای یافتن اشیاء تاریخی، سکه های باستانی، انواعی از جواهرات و فلزات ارزشمند مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه فلزیاب‌ میدان مغناطیسی را در اطراف دیسک جستجوگر خود ایجاد می‌کنند. زمانی که جسم فلزی در محدوده میدان مغناطیسی قرار بگیرد. شدت میدان مغناطیسی تغییر کرده و دستگاه فلزیاب با این تغییرات متوجه وجود فلز در اطراف دیسک خود خواهد شد و آن را آشکار و اطلاع می‌دهد. هر چقدر شدت میدان مغناطیسی تولید شده توسط دستگاه بیشتر باشند، عمق کشف فلز بیشتر خواهد بود. عمق کاوش توسط فلزیاب با توجه به اندازه، شکل و جنس فلز تغییر می‌کند کمتر یا بیشتر می‌شود. به دلیل درخواست روزافزون از دستگاه فلزیاب باعث شده است تا شرکت های سازنده فلزیاب انواع متنوعی از این دستگاه را روانه بازار فلزیابی و گنج یابی کرده اند.

 

انواع فلزیاب
فلزیاب حرفه ای طلا که با دقت بالا و عملکرد بهتر روانه بازار فلزیابی و گنج یابی شده اند. انواع مختلف و متنوعی از دستگاه فلزیاب در بازار موجود هستند که با توجه به نیاز و خواسته کاوشگران ساخته شده اند، که هر کدام از این دستگاه ها کاربرد های منحصر به فردی دارند.
از انواع فلزیاب موجود در بازار می توان به چند مورد اشاره نمود :

  • فلزیاب بوقی (با نام های دیگر مانند فلزیاب نقطه زن و پالسی به فروش می رود)
  • فلزیاب تصویری (دسته ای از فلزیاب ها هستند که قابلیت اسکن اهداف را دارند و با نام اسکنر نیز به فروش می رسد)
  • ردیاب و شعاع زن (ردياب و شعاع زن يک معنی و کارایی را دارند. وظیفه این نوع فلزیاب، شعاع زنی دقیق زمین می باشد)

 

پرفروش ترین فلزیاب 2023

کشور ایران به دلیل داشتن تمدن باستانی و قدیمی باعث شده تا درخواست از دستگاه فلزیاب بسیار بالا می باشد، فلزیاب دستگاهی است که با استفاده از آن میتوان اشیاء قیمتی، سکه های باستانی و فلز طلا را کاوش و شناسایی کرد، همچنین از دستگاه فلزیاب میتوان در گنج یابی، کشف سکه های طلا و یافتن انواعی از جواهرات باارزش استفاده نمود. فلزیاب ها با توجه به نیاز کاوشگران طراحی و ساخته می شود و به همین دلیل انواع مختلفی در بازار موجود است، که هر کدام از این دستگاه ها کاربرد خاص و منحصر به فردی دارند. از پرفروش ترین فلزیاب 2023 میتوان به فلزیاب سیمپلکس و دستگاه فلزیاب ایمپکت اشاره نمود، که در بین مشتریان شرکت آسیامدرن بسیار محبوب است.

 

قیمت فلزیاب
در بازار سرتسر کشور قیمت فلزیاب بر اساس نوع سیستم و میزان عمق دستگاه مشخص می شود. فلزیاب در ایران دارای طرفداران زیادی می باشد. که با قیمت مناسب و عمق بالا توانسته است طرفداران زیادی را به خود جذب کند. دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج یاب که با تکنولوژی جی پی آر و مگنومتر می باشند. دارای عمق بالا می باشند که در کارهای صنعتی و نظامی نیز می توان از آنها برای شناسایی طلا در اعماق بالا و یا یافتن فلزات دیگر استفاده کرد. برای خرید فلزیاب و برای اطلاع از قیمت فلزیاب با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 49 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 23 بازدید
سوال شده 4 ماه قبل در تفریح و سرگرمی توسط safir (0 امتیاز)
...