0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (0 امتیاز)

دیجیتال مارکتینگ که به آن بازاریابی آنلاین نیز می‌گویند، به تمام تلاش‌های بازاریابی که در اینترنت انجام می‌شود اشاره دارد. کسب‌وکارها از کانال‌های دیجیتالی مانند موتورهای جستجو، رسانه‌های اجتماعی، ایمیل و سایر وب‌سایت‌ها برای ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه استفاده می‌کنند. این شامل ارتباط از طریق پیام‌های متنی یا چند رسانه‌ای نیز می‌شود.

بازاریابی وب سایت (Website Marketing)
وب سایت تمام فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ را پوشش می‌دهد. این کانال به تنهایی یک کانال بسیار قدرتمند است و برای اجرای انواع کمپین‌های بازاریابی آنلاین کاربرد دارد. وب سایت، برند، محصول و خدمات یک سازمان را به شیوه‌ای واضح و ماندگار نشان می‌دهد. در حال حاضر بسیاری از کسب‌وکارهای فعال در اصفهان از وب سایت برای ارائه خدمات خود استفاده می‌کنند.

تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (Pay-Per-Click Advertising)
تبلیغات پرداخت به ازای کلیک به بازاریابان کمک می‌کند تا از طریق تبلیغات پولی به کاربران اینترنت در پلتفرم‌های مختلف دسترسی پیدا کنند. بازاریابان می‌توانند کمپین‌های PPC را در گوگل، بینگ، لینکدین، توییتر، پینترست یا فیس بوک راه اندازی کرده و تبلیغات خود را به افرادی که در جستجوی عبارات مرتبط با محصولات یا خدمات هستند، نشان دهند.

این کمپین‌ها می‌توانند کاربران را بر اساس ویژگی‌های جمعیتی (مانند سن یا جنسیت) تقسیم‌بندی کنند یا حتی علایق یا مکان خاص آن‌ها را مورد هدف قرار دهند. محبوب ترین پلتفرم‌ها گوگل ادز و فیسبوک ادز است.

بازاریابی محتوا (Content Marketing)
یکی دیگر از خدمات دیجیتال مارکتینگ در اصفهان، بازاریابی محتوا است. هدف بازاریابی محتوا دستیابی به مشتریان بالقوه از طریق استفاده از محتواست. محتوا معمولاً در یک وب سایت منتشر می‌شود و سپس از طریق رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی، بهینه سازی موتورهای جستجو یا حتی کمپین‌های پرداخت به ازای کلیک تبلیغ می‌شود. ابزارهای بازاریابی محتوا شامل وبلاگ‌ها، کتاب‌های الکترونیکی، دوره‌های آنلاین، اینفوگرافیک‌ها، پادکست‌ها و وبینارها می‌شود.

انجام پروژه های تولید محتوا در آژانس آداس

بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)
بازاریابی ایمیلی هنوز هم یکی از موثرترین خدمات دیجیتال مارکتینگ اصفهان است. بسیاری از افراد ایمیل مارکتینگ را با پیام‌های ایمیلی اسپم اشتباه می‌گیرند. این نوع بازاریابی به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که با مشتریان بالقوه و هر کسی که به برند آنها علاقه مند است در تماس باشند. بسیاری از بازاریابان دیجیتال مارکتینگ از سایر کانال‌های بازاریابی دیجیتال برای اضافه کردن لید به لیست ایمیل‌های خود استفاده می‌کنند و سپس از طریق ایمیل مارکتینگ، لیدها را به مشتری تبدیل می‌کنند.

سوشال مارکتینگ
بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی (Social Media Marketing)
هدف اصلی کمپین بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، آگاهی از برند و ایجاد اعتماد در بین مشتری است. با پیشرفت در رسانه‌های اجتماعی، می‌توانید از آن برای به دست آوردن لید یا حتی از آن به عنوان یک کانال بازاریابی یا فروش مستقیم استفاده کنید. پست‌ها و توییت‌های تبلیغاتی دو نمونه از بازاریابی رسانه‌های اجتماعی هستند.

مدیریت پیج اینستاگرام با آژانس آداس

بازاریابی وابسته (Affiliate Marketing)
بازاریابی وابسته یکی از قدیمی‌ترین اشکال بازاریابی است که اینترنت جان تازه‌ای به آن ‌بخشیده است. با بازاریابی وابسته، اینفلوئنسرها محصولات دیگران را تبلیغ می‌کنند و هر بار که فروش انجام می‌شود یا لید معرفی می‌شود، کمیسیون دریافت می‌کنند. بسیاری از شرکت‌های معروف مانند آمازون از این روش استفاده کرده و میلیون‌ها دلار در ماه به وب سایت‌هایی که محصولات خود را می‌فروشند پرداخت می‌کنند.

بازاریابی ویدیویی (Video Marketing)
یوتیوب یکی از محبوب‌ترین موتورهای جستجو در جهان است. بسیاری از کاربران قبل از تصمیم گیری برای خرید، جهت اطلاع در مورد آن محصول یا خواندن نظرات دیگران به YouTube روی می‌آورند. بسیاری از پلتفرم‌های ویدیو مارکتینگ از جمله فیس بوک، اینستاگرام و حتی TikTok بستری را برای بازاریابی ویدیویی فراهم کرده‌اند. شرکت‌ها به وسیله ویدیو و ادغام آن با سئو، بازاریابی محتوا و کمپین‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی به موفقیت بزرگی دست خواهند یافت.

پیام کوتاه (SMS Messaging)
آخرین و قدیمی‌ترین خدمات دیجیتال مارکتینگ در اصفهان استفاده از پیام کوتاه برای ارسال اطلاعات در مورد آخرین تبلیغات برند یا دادن فرصت به مشتریان است. نامزدهای سیاسی کاندیدای انتخابات نیز از کمپین‌های پیام کوتاه برای انتشار اطلاعات مثبت در مورد فعالیت‌های خود استفاده می‌کنند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ در اصفهان
اگر با این صنعت آشنایی ندارید، انتخاب یک آژانس دیجیتال مارکتینگ در اصفهان می‌تواند به شما در ارائه این خدمات کمک کند. برخی از آژانس‌ها در یک صنعت یا خدمات تخصص دارند، در حالی که برخی دیگر طیف گسترده‌ای از خدمات را ارائه می‌دهند. به یاد داشته باشید که انتخاب بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در اصفهان به بودجه شما، اهداف شما و اینکه می‌خواهید چه کاری دردیجیتال مارکتینگ خود انجام دهید، بستگی دارد. اگر به دنبال بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در اصفهان هستید، حتماً ادامه مطلب را دنبال کنید.

 

 

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 52 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 139 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 147 بازدید
...