0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

کنتاکتور اشنایدر (Schneider Electric) یکی از محصولات پرفروش در بازار صنعتی هستند. کنتاکتورها جهت کنترل و محافظت از دستگاه‌ها و تجهیزات الکترونیکی استفاده می‌شوند و در بسیاری از صنایع مانند صنایع خودروسازی، نفت و گاز، فضایی و... به کار می‌روند.

به طور کلی کنتاکتورها مانند یک سوئیچ عمل می‌کنند، با این تفاوت که قابلیت کنترل بیشتری دارند و در مقیاس بزرگتری نیز به کار می‌روند. این دستگاه‌ها از قطعاتی مانند کانتکتور، رله، ترمینال بلاک و... تشکیل شده‌اند که به همراه یک فشار قوی، امکان اتصال و قطع برق را فراهم می‌کنند.

انواع کنتاکتور اشنایدر از قابلیت های مختلفی برخوردارند که از جمله آن‌ها می‌توان به وجود سیستم حفاظتی در برابر اضافه بار، دارا بودن واحد الکترونیکی پایه جهت نصب آسان و امکان تعویض قطعات به راحتی، عملکرد با کم صدا و زیاد کردن عمر دستگاه‌ها اشاره کرد.

کنتاکتورهای شرکت اشنایدر در رده‌های مختلفی از جمله AC و DC و در ولتاژهای مختلفی نیز تولید می‌شوند. همچنین این شرکت برای این دستگاه‌ها گواهینامه‌های مختلفی مانند CE، UL، CCC، CSA و... را دریافت کرده است که اثبات می‌کند کیفیت بالایی در تولید کنتاکتور دارد.

در کل، کنتاکتور اشنایدر به دلیل قابلیت ها و کارایی بالایی که دارند، انتخاب بسیاری از صنایع و مشاغل در سراسر جهان هستند.

برای خرید انواع مدل های کنتاکتور اشنایدر می توانید وارد سایت الکتروثامن شوید. الکتروثامن به عنوان نمایندگی اشنایدر در لاله زار تهران است که تمامی محصولات خود را با ضمانت و گارانتی اصالت کلا به مشتریان خود ارائه می دهد.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 35 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 93 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 152 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 62 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 48 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 77 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 118 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 38 بازدید
...