0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

بسیاری از افراد که قصد خرید لوله مانیسمان را دارند، نمی توانند نوع رده مورد نیاز به همراه برند برتر را انتخاب کنند. از این رو شاید به اشتباه به خرید لوله های دیگر و یا رده های اشتباه بپردازند.

لوله مانیسمان: راهنمای خرید و کاربرد

لوله های مانیسمان، به دلیل قابلیت انعطاف پذیری و عمر طولانی، در صنایع مختلف بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع لوله ها از جنس فولاد ساخته شده اند و به دلیل داشتن منیسمان، از نشتی جلوگیری می کنند و قابلیت تحمل فشارهای بالا و دمای بسیار پایین و بالا را دارا می باشند.

اما در خرید لوله های مانیسمان، باید به مواردی مانند اندازه، نوع، ضخامت دیواره و ... توجه داشت. در این مقاله، به بررسی این موارد و راهنمای خرید لوله های مانیسمان می پردازیم.

اندازه
اندازه لوله های مانیسمان، به مقدار داخلی دیواره اشاره دارد. برای خرید لوله مانیسمان، باید اندازه مناسب را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید. در این راستا، باید به این نکته توجه شود که در صورتی که اندازه لوله بسیار کوچک باشد، قابلیت پایداری آن کاهش می یابد.

نوع
لوله های مانیسمان، بر اساس نوع می توانند به دو دسته "لوله مانیسمان بدون درز" و "لوله مانیسمان با درز" تقسیم شوند. لوله های بدون درز، قابلیت تحمل فشارهای بالا و دماهای بسیار پایین و بالا را دارا می باشند. در حالی که لوله های با درز، در مقایسه با لوله های بدون درز، قابلیت تحمل فشار کمتری دارند.

ضخامت دیواره
ضخامت دیواره لوله مانیسمان، باید بر اساس فشار و دما مورد استفاده قرار گیرد. در صورتی که ضخامت دیواره کم باشد، قابلیت تحمل فشار لوله کاهش پیدا می کند.

کاربرد
لوله های مانیسمان، در صنایع مختلفی مانند نفت و گاز، پالایشگاه ها، خطوط لوله، نیروگاه ها و ... استفاده می شوند. این نوع لوله ها به دلیل داشتن منیسمان، از نشتی جلوگیری می کنند.

2 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

سلام وقت بخیر . قیمت لوله مانیسمان در فروشگاه الوآهن خیلی مناسب بود. ممنون از معرفی خوبتون.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

قیمت لوله استیل 304، 316 و سایر گرید های استنلس استیل در وبسایت فولاز

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 57 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 49 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 44 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 93 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 41 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 52 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 69 بازدید
سوال شده 8 ماه قبل در گوناگون توسط mahdi kheyr abadi_75 (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 43 بازدید
...