0 امتیاز
قبل در وسایل نقلیه توسط (0 امتیاز)

توسان یکی از خودروهای تولید شده توسط شرکت خودروسازی هیوندای است. مدل 2017 این خودرو یک انتخاب ایده آل و مناسب برای افرادی است که طرفدار خودروهای لوکس و مدرن هستند. هیوندای توسان 2020 به عنوان یک ماشین شیک و امروزی تر، نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است.
معرفی آپشن های توسان 2020
امکانات رفاهی و همچنین سطح ایمنی توسان 2020 به نسبت ورژن های قبلی آن ارتقا یافته است. این خودرو ویژگی های مختلفی دارد که در ادامه به معرفی آنان می پردازیم:
رنگ های توسان 2020
این خودرو از نظر رنگی پیشرفتی نداشته است و از همان رنگ های مدل های قبلی در تولید آن استفاده شده است. با این وجود در طیف رنگی نمونه های پیشین یک بازنگری جزئی صورت گرفته است. برای مثال به جای نقره ای مذاب رنگ هم خانواده آن یعنی نقره ای اختری جایگزین شده است.
ویژگی های موتوری و لوازم یدکی توسان 2020
در مدل جدید هیوندای توسان، موتور 1.6 لیتری با یک موتور 2.4 لیتری جایگزین شده تا تنفس طبیعی و موثرتری به موتور بدهد. یکی از تغییرات اساسی در مدل 2020 همین موتور است که با یک گیربکس 6 سرعته اتومات ترکیب شده است. در مدل های پایین تر تولید شده در هیوندای توسان 2020 همچنان از موتور 2 لیتری استفاده شده است که قدرت آن 161 اسب بخار و همچنین گشتاور 203 نیوتون متر است.
امکانات نرم افزاری و مدرن
امکانات نرم افزاری این خودرو نیز دستخوش تغییراتی شده است که به طور مثال می توان به قرار گرفتن یک مانیتور 7 اینچی کاملا لمسی و زیبا اشاره کرد. این سیستم از اندروید اوتو و همچنین اپل کارپلی برخوردار است. همچنین دو سرویس انحصاری و برجسته نیز داخل کابین توسان 2020 قرار گرفته است که شامل شارژر بیسیم و بلولینک است و نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب می کند.
بهتر است برای خرید لوازم یدکی هیوندای، به نمایندگی ها و مراکز معتبر مراجعه کنید.
سایر آپشن های توسان 2020
در ادامه به مهمترین امکانات و آپشن های این ماشین می پردازیم:
• قابلیت حفظ موقعیت خودرو در بین خطوط
• سیستم اخطار جهت حفظ تمرکز راننده
• سیستم کمک به جلوگیری از برخورد از جلو با توانایی تشخیص عابر پیاده
• سیستم نور بالای اتوماتیک
• افزودن حساسیت به برف پاک کن ها به طوری که با برخورد باران به صورت خودکار روشن می شوند.
• سیستم دید همه جانبه به اطراف
• کروز کنترل هوشمند با قابلیت توقف و شروع حرکت خودکار
بیشتر بخوانید: درجه کیفیت لوازم یدکی هیوندای

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)

سلام. در تکمیل متن باید بگم که خودروهای واردانی مانند هیوندا، کیا، چری،بنز، پورشه و ... در صورت خرابی برای هر کدام از قطعاتشون باید برای تعمیر به مراکز تخصصی برده بشن در غیر این صورت ممکنه خسارات بیشتری به خودرو وارد بشه. یکی از این مراکز، امداد خودرو تهران هست که به صورت شبانه روزی و بیست و چهارساعته اماده خدمات رسانی در هر منطقه ایی هست. 

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 77 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 69 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 78 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 45 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 76 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 81 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 139 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 98 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 124 بازدید
...