0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (0 امتیاز)
باز کردن از نو قبل توسط

آی تک
خدمات طراحی سایت و برنامه نویسی سئو و پشتیبانی

کسب و کار شما می‌تواند رشد کند. درآمد شما می‌تواند چند برابر شود. فقط کافی است مسیر درست را بشناسید. کافی است یاد بگیرید تا مشتریان خود را در زمان درست، مکان درست و به روش درست هدف قرار دهید. ما در این مسیر همراه شما هستیم.

برای دریافت خدمات طراحی سایت و خدمات سئو با متخصصین آی تک در ارتباط باشید.

 

قبل توسط (0 امتیاز)
شرکت آی تک بهترین شرکت با رزومه و نمونه کار قوی در حوزه طراحی سایت هستش

7 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)
همه شرکت هایی که دوستان معرفی کردن خوبه اما یه نکته خواستم خدمتتون عرض کنم اونم اینه که، نمونه کارها رو میبنید، جلسه میذارید و صحبت می کنید، اما مهم اینه که بتونید به طرفتون اعتماد کنید برای انجام کار کامل تا به نتیجه برسید.
0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

سلام دوست عزیز به نظرم گروه طراحی پاسارگاد خیلی خوب باشن من و دوستانم چندین ساله باهاشون کار میکنیم.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

من تیم بلک وب و میتونم بهتون پیشنهاد بدم کارشون خوبه قیمت مناسب میگیرن

https://blakweb.ir

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

سلام.چنانچه ساکن شهر شیراز هستید، تیم طراحی سایت فرازگامان شیراز در زمینه طراحی و سئو سایت بسیار حرفه ای هستند.من چندین ساله که بهشون سفارش طراحی سایت می دهم.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

بسته به کار و نیاز شما طراحی سایت فرق دارد. سایتهای شخصی با شرکتی یا حتی فروشگاهی تفاوت های زیادی دارند. توقع شما از سایت نیز مهم است.

قبل از طراحی سایت باید رقبا را بررسی کرد و نقاط ضعف و قدرت سایت را از نظر یوایکس/یو آی - امنیت - کارایی - محتوا و ... استخراج کرد سپس بر اساس آنها طراحی متفاوت را پیشنهاد و پیاده سازی کرد.

تیم ما  مفتخر است با تجربه ای فراوان در خدمت شما و سایر عزیزان باشد.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

درود و وقت بخیر

من و چندتا از دوستان میخواستیم برای کسب و کار تولید منسوجات سفارش سایت بدیم. چندتا فاکتور وجود داره که توی فرایند سفارش وبسایت برامون اهمیت داره؛ یک اینکه تو طول مراحل طراحی در جریان پروژه قرار بگیریم، دو در مورد فیچرهایی که مد نظر داریم هم تیم طراحی UI/UX هم تیم برنامه نویسی هماهنگی کافی رو بتونن داشته باشن. ترجیح مون هم اینه که شرکت طراحی سایت در کرج یا تهران باشه که تعامل تو طول پروسه سفارش بهتر انجام بشه. چندتا شرکت مد نظرمون هست طی پرس و جو بهشون رسیدیم که میخواستیم نظر شما دوستان رو هم در موردشون بدونیم؛ شرکتهای همکاران سیستم، ویستا و رادنت، اگه که تجربه ای با هرکدوم داشتین یا شناخت بیشتری از این مجموعه ها دارین خیلی ممنون میشیم باهامون به اشتراک بذارین. 

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

من با شرکت زاگرس وب کار کردم راضی بودم

zagros-web.ir

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 148 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 22 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 81 بازدید
+1 امتیاز
24 پاسخ 1.3هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 15 بازدید
...