0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

برای آن که بتوانید بین صفحه کابینت کورین و ام دی اف یکی را که بیشتر مناسب شماست انتخاب کنید باید تفاوت‌های بین این دو صفحه کابینت را به خوبی درک کنید؛ در ادامه برای آشنایی کامل شما در این زمینه به مقایسه صفحه کابینت کورین و ام دی اف با معیارهای مختلف پرداخته شده است.

مقایسه اجمالی صفحه کابینت کورین در مقابل ام دی اف
ام دی اف یک صفحه کابینت مهندسی شده است که همانطور که قبلاً اشاره کردیم از ترکیب خرده چوب و رزین تشکیل شده است. هنگامی که این صفحه کابینت صیقلی و برش داده می‌شود، جذابیت زیبایی شناختی‌اش، آن را به ماده‌ای جذاب برای کابینت آشپزخانه تبدیل می‌کند. از سوی دیگر، کورین یک ماده مصنوعی به نام سطح جامد است. این صفحه کابینت در نوع خود منحصر به فرد بوده که توسط شرکت شیمیایی آمریکایی DuPont ساخته شده است. رنگ‌دانه‌ها، رزین‌های اکریلیک یا پلی استر، مواد معدنی و سایر پرکننده‌ها صفحات کورین را ایجاد می‌کنند.

استفاده از کورین برای کابینت ها مزایای زیادی دارد. صفحه کابینت های کورین به صورت یکپارچه قالب‌گیری، برش و چسبانده می‌شوند. این صفحه کابینت ها به راحتی قابل نصب هستند. درنهایت، کورین در تنوع تقریباً نامحدودی از طرح‌ها عرضه می‌شود. در مقابل، صفحه کابینت ام دی اف به دلیل ماهیت متر یال خود برای برش‌های سنگین‌تر و ظریف‌تر مناسب است؛ بنابراین، به پشتیبانی ساختاری بیشتری در هنگام نصب و به طور کلی کارهای دستی حرفه‌ای نیاز دارد.

تولید کننده صفحه کابینت ضد آب

خرید صفحه کابینت ام دی اف

صفحه کابینت ضد آب

سوالات مشابه

+2 امتیاز
1 پاسخ 5.8هزار بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 3.6هزار بازدید
+4 امتیاز
2 پاسخ 8.4هزار بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 24.6هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 52 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط sarinaebadi (0 امتیاز)
0 امتیاز
2 پاسخ 305 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط amin karimi_40295088 (15 امتیاز)
+1 امتیاز
0 پاسخ 353 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 201 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 735 بازدید
...