0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

پس از پنج سال اقامت دائم قانونی بدون قید و شرط ایالات‌متحده، یک شرکت‌کننده برنامه EB5 و اعضا خانواده آنها می‌توانند درخواست تابعیت آمریکایی را بدهند. جهت واجد شرایط شدن برای تابعیت ایالات‌متحده، متقاضی باید چندین معیار زیر را داشته باشد.

به سن 18 سالگی رسیده باشند.
حداقل سه ماه قبل از ارائه درخواست شهروندی ایالات‌متحده در همان ایالت زندگی کرده باشند.
پنج سال به طور مداوم در ایالات‌متحده اقامت داشته و حداقل 30 ماه از 60 ماه گذشته در قبل از ثبت درخواست، به طور فیزیکی در ایالات‌متحده حضور داشته باشند.
مهارت در زبان انگلیسی نوشتاری و گفتاری و همچنین درک تاریخ و دولت آمریکا را داشته باشند.
محکومیت کیفری نداشته باشند.

شرکت بین المللی سیمرغ راهنمای شما در مهاجرت به آمریکا و کانادا

مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه‌گذاری

آشنایی با بهترین فرانچایز های کانادا

 

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

بهترین وکیل ایرانی در آمریکا کسی است که برای ارائه نمودن خدمات حقوقی و کیفری خارج از چارچوب اداری آموزش های تخصصی دیده است. به عبارت دیگر وکیل معتبر به شخصی اشاره دارد که بعد از فارغ التحصیلی از بهترین دانشگاه توانسته در آزمون وکالت شرکت کرده و به اخذ پروانه وکالت خود از کانون وکلای دادگستری بپردازد. افرادی که در رشته حقوق فارغ التحصیل شده اند، می توانند در انواع مسائل حقوقی، مهاجرت، کیفری، خانواده و طلاق و … اظهار نظر کنند.

اگر مقیم آمریکا هستید و کارهای حقوقی در داخل ایران دارید می توانید به یک وکیل خوب در همان کشور مراجعه نمایید. نبود اطلاعات کافی در زمینه قوانین حقوقی می تواند موجب اتلاف انرژی، زمان و پول شما گردد. بهترین وکیل ایرانی در آمریکا با تکیه بر دانش های به روز و مسلط بودن به چندین زبان خارجه توانایی راهنمایی کردن، مشاوره و همچنین پیش بردن روند پرونده را دارد. برای پیدا کردن بهترین وکیل باید به پرونده های موفق و میزان سابقه وکیل رجوع کنید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 57 بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 464 بازدید
...