0 امتیاز
قبل در تغذیه و سلامت توسط (0 امتیاز)

طب سوزنی، یکی از شاخه‌های طب سنتی چینی است که برای درمان بیماری‌ها و افزایش سلامتی بکار می‌رود. این شیوه درمانی به وسیله نوک تیز سوزن‌های بسیار ریز و نازک که در نقاط خاصی از بدن قرار داده می‌شوند، اعمال می‌شود.

مرکز طب سوزنی دکتر سنایی به عنوان یک مرکز درمانی، شامل یک تیم حرفه‌ای از پزشکان و متخصصان طب سوزنی می‌باشد که به صورت کارآمد و علمی، برای درمان بیماری‌های مختلف به کار گرفته می‌شود. این مرکز با توجه به تخصص و تجربه پزشکان و متخصصان خود، درمان بسیاری از بیماری‌های مزمن و نارسایی‌های عضوی را با موفقیت انجام داده است.

علاوه بر درمان بیماری‌ها، مرکز طب سوزنی می‌تواند به عنوان یک روش پیشگیری از بیماری‌ها نیز به کار گرفته شود. این شیوه درمانی برای تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش استرس و اضطراب، تسکین دردها، بهبود خواب و افزایش انرژی بدن بسیار موثر است.

در مرکز طب سوزنی دکتر سنایی، هر بیمار برای درمان خود، با توجه به وضعیت فیزیکی و روحی خود، یک برنامه درمانی شخصی سازی شده و نکات مهمی در خصوص تغذیه، ورزش و سبک زندگی به او توصیه می‌شود. این مرکز برای ارائه خدمات بهتر به بیماران، از تجهیزات پزشکی پیشرفته و نوآوری‌های جدید طب سوزنی استفاده می‌کند.https://sanaipt.ir/pain-treatment/getting-to-know-acupuncture/

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 67 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 293 بازدید
سوال شده 9 سال قبل در علم و دانش توسط هیوا (458 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 39 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 14 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 59 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 47 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 51 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 168 بازدید
...