0 امتیاز
قبل در علم و دانش توسط (0 امتیاز)

انواع کنتاکتور اشنایدر، یکی از محبوب‌ترین و مطرح‌ترین نوع کنتاکتورها در صنعت هستند. این کنتاکتورها از جمله تجهیزات الکتریکی هستند که در سیستم‌های الکتریکی صنعتی به‌کار می‌روند و جهت کنترل و مدیریت بارهای الکتریکی بزرگ استفاده می‌شوند.

کنتاکتورهای اشنایدر، از سری کنتاکتورهای TeSys تولید می‌شوند. این سری شامل کنتاکتورهای تک‌فاز و سه‌فاز با برق ولتاژهای مختلف می‌باشد. این کنتاکتورها با امکانات و ویژگی‌های متعددی مانند دارا بودن دیاگرام‌های توضیحی، نشانگر LED و طراحی مناسب برای نصب و استفاده ساده، در صنعت به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها شناخته شده‌اند.

برای خرید کنتاکتور اشنایدر اصل  روی لینک زیر کلیک کنید.

https://electrosamen.ir/schneider-contactor/

از ویژگی‌های کنتاکتورهای اشنایدر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دارای بدنه‌ی مقاوم و قابل اعتماد با قابلیت نصب و تعویض آساندارای قابلیت اتصال به‌صورت مستقیم با ترمینال‌ها، بدون نیاز به پیچ و مهرهدارای نشانگر LED برای نشان دادن وضعیت روشن یا خاموش بودن کنتاکتوردارای دیاگرام توضیحی جهت تعیین سریع و آسان عملکرد کنتاکتوردارای کلید تنظیم حرارتی برای جلوگیری از افزایش دمای کنتاکتور و حفاظت از آن در برابر آسیب‌های ناشی از افزایش دمادارای دیود حفاظتی جهت جلوگیری از برگشت جریان کنتاکتورهای اشنایدر، همچنین از لحاظ قابلیت استفاده و کارایی، بسیار مناسب هستند. این کنتاکتورها قابلیت اتصال به سیم‌های بزرگ با توان بالا را دارند و قادر به کنترل بارهای الکتریکی با ولتاژهای مختلف هستند. همچنین، قابلیت اتصال مستقیم به مبدل‌های فرکانس نیز دارند.

کنتاکتورهای اشنایدر با توجه به ویژگی‌های ذکر شده، در بسیاری از صنایع مانند خودروسازی، برق و الکترونیک، ماشین‌آلات و تجهیزات پزشکی به‌کار می‌روند. همچنین، این کنتاکتورها با توجه به طراحی و ساختار مناسب خود، در برابر شرایط سخت صنعتی نیز مقاومت بالایی دارند.

اشنایدر به‌عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان کنتاکتورها، همواره در تلاش بوده است تا محصولات خود را با استفاده از فناوری‌های جدید و به‌روز، بهبود دهد و در این راستا، کنتاکتورهای اشنایدر با ویژگی‌ها و امکانات جدیدی مانند قابلیت اتصال به شبکه‌های اینترنت اشیا (IoT) نیز تولید شده‌اند.

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

سلام وقت بخیر. توضیحاتتون واقعا عالی بود. خیلی وقت بود می خواستم کنتاکتور اشنایدر بخرم ولی میترسیدم که جنس اصل رو جای فیک بدن. ولی با این توضیحات متوجه شدم که باید دنبال چه ویژگی هایی بگردم تا بتونم یه کنتاکتور اصل اشنایدر بخرم.

من کنتاکتور اشنایدر رو از فروشگاه الکتروثامن خریدم.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 35 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 59 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 62 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 64 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 48 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 77 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 152 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 118 بازدید
...