0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

سرند گریزلی دستگاه بسیار حائز اهمیت در خط تولید است و جزو دستگاه‌های سنگ شکن به حساب می‌آید. از سرند گریزلی برای جدا کردن ریزدانه‌ها از درشت دانه‌ها استفاده می‌شود.
دستگاه سرند گریزلی دارای استراکچر و یاتاقان بسیار قوی و محکم نسبت به سرندهای معمولی می‌باشد. همچنین از سرند گریزلی برای استفاده درست و بهینه از ظرفیت سنگ شکن فکی بهره می‌برند.
تجهیز سرند گریزلی با جداسازی سنگدانه‌های درشتی که نیاز به خردایش ندارند، باعث کاهش استهلاک و جلوگیری از ایجاد خفگی و همچنین افزایش کارایی دستگاه سنگ شکن می‌شود.
سرند خشک کن دستگاهی ضروری است و در خط تولید به منظور شستشوی ریزدانه‌ها به کار برده می‌شود. در کارخانه‌های ماسه شویی زمانی که آب به همراه خود ریزدانه‌ها را می‌برد، سرند خشک کن ذرات ریزدانه را از آب جدا می‌کند و با اضافه کردن به محصول خروجی باعث افزایش کیفیت آن می‌شود.
سرند خشک کن با خشک کردن مصالح از مصرف زیاد و همچنین هدر رفتن آب جلوگیری کرده و باعث راحت شدن بارگیری مواد می‌شود.
دستگاه سرند گریزلی دامنه ارتعاش قابل تنظیم دارد و ساختمان آن محکم و مقاوم است. همچنین شبکه V شکل که ضد سایش می‌باشد به منظور هدایت و دانه‌بندی بار به کار می‌رود. قابلیت تعویض، داشتن روتور با شافت فولادی و رولبرینگ با تعمیر آسان از مشخصات فنی و بارز دستگاه سرند خشک کن است.
همچنین دستگاه سرند خشک کن دارای ظرفیت تولید بالا، موتور ویبره تنظیمی، کنترل آب و توری‌های پلی یورتان است. این دستگاه بسیار کاربردی و فوق‌العاده است که در صنایع خردایش به کار گرفته می‌شود.
فرق دستگاه سرند گریزلی و سرند خشک کن در نحوه عملکرد آن‌ها است. سرند گریزلی برای جداسازی مواد درشت به کار برده می‌شود. همچنین دارای قابلیت تفکیک بین 20 تا 300 میلی‌متر است. همچنین ظرفیت پاکسازی دستگاه سرند گریزلی زیاد بوده و فاصله شبکه‌ها در آن موثر است.
سرند گریزلی با داشتن شبکه V شکل باعث جلوگیری از ایجاد سایش در دستگاه می‌شود. هدایت دانه‌بندی مواد که موجب محافظت از دستگاه و افزایش طول عمر آن می‌شود از ویژگی‌های بارز دستگاه سرند گریزلی می‌باشد.
اما کاربرد سرند خشک کن برای گرفتن آب اضافی مواد است. دستگاه سرند خشک کن در قسمت جلویی دستگاه ماسه شوی قرار گرفته و باعث جداسازی ذراتی می‌شود که داخل آب قرار دارند و آن‌ها را به مصالح و مواد خروجی اضافه می‌کند.
سرند خشک کن قابلیت زیادی در آب گیری از محصول دارد و مواد را با درجه‌بندی عالی و کاربردی عرضه می‌کند. نگهداری و تعمیر این دستگاه بسیار آسان و راحت است به همین دلیل به دستگاهی محبوب بدل شده است.
در کنار فرقی که سرند گریزلی و سرند خشک کن از یکدیگر دارند، هردو دستگاه در تولید شن و ماسه، معادن طلا، سرب، روی، سنگ آهن، کرومیت و... و البته در کارخانه‌های خردایش نیز به کار گرفته می‌شوند.
همانطور که اشاره کردیم فرق دستگاه سرند گریزلی با سرند خشک کن در عملکرد این دو دستگاه و همچنین مشخصات فنی آن‌ها می‌باشد. برای دریافت اطلاعات کامل در زمینه فرق دستگاه سرند گریزلی و سرند خشک کن می‌توانید به وبلاگ تخصصی ما مراجعه نمایید و تفاوت این دو دستگاه را مشاهده کنید.
ما در کمپانی مهان صنعت کانی، دستگاه سرند گریزلی و سرند خشک کن را با بهترین کیفیت و تحت نظارت مهندسان مجرب در این زمینه طراحی و تولید می‌کنیم که صنعت‌گران بتوانند به راحتی نسبت به سفارش آن‌ها اقدام نمایند.
همچنین این دستگاه‌ها با قیمتی مناسب نسبت به نمونه‌های مشابه در بازار عرضه می‌شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در صفحه و یا آدرس وبسایت «mahansanat.com» با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 41 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 56 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 83 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 61 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 65 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 56 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 107 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 62 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 93 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 70 بازدید
سوال شده 2 سال قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
...